Keesokan harinya...
Aku(Naeun) bangun awal untuk bersiap untuk pergi ke sekolah dan menyiapkan sarapan sebelum pergi ke sekolah...
Lalu aku membungkus makanan untuk di bawa ke sekolah supaya dapat berjimat-cermat...
Aku pun memanggil omma untuk bersarapan bersama-sama...aku dan omma tidak pernah berpisah...aku sangat menyayangi omma..
"Omma,Naeun pergi sekolah dulu annyeong"kata Naeun lalu mencium pipi ommanya.
"Nae...belajar rajin-rajin jangan jadi macam omma....omma x nak Naeun susah"kata omma.
"Nae...arrasso.."kata Naeun.
Naeun berjalan kaki pergi ke sekolah...(ye la kan Naeun miskin)...Dalam perjalanan Naeun ternampak kereta mewah yang nyaris melanggarnya semalam...alangkah terkejutnya Naeun,kereta itu dinaiki oleh Jungkook...
Jungkook pov
Naeun..Naeun...kesian aku tengok ko setiap pagi pergi sekolah jalan kaki lepas tu pergi kerja...
Ko lah satu-satunya perempuan yang pernah aku jumpa yang paling rajin dan baik..
Aku akan cuba untuk dekatkan kau dengan aku...
Tapi kenapa apabila aku bersama-sama dengan dia semalam aku rasa sangat selesa
Tak pe aku akan cari alasan supaya dia dekat dengan aku
End pov
"Ooo..rupanya kereta mewah tu Jungkook punya...kayanya dia"kata Naeun.
"Hi...pengawas, harini saye x lambat lagi kan.."kata Naeun.
"Hi..x bagus dtg awal ke sekolah"kata pengawas
Aku menuju ke kelasku tetapi ade seseorang telah menghalang laluanku..
"Ko nak ape ha'?"kata Naeun.
"Wow garangnya..bertambah cantik la bila kau marah...aku suka"kata Sehun.
"Ishh...tepilah"kata Naeun lalu menepis tangan Sehun"
Naeun telah terperangkap sebab exo telah mengepungnya...
"Kau nak lari mana...ha'"kata Sehun.
Naeun berasa sangat takut...dia tidak mampu berkata apa-apa..
Sehun menarik tangan Naeun dan pergi ke bilik yg kosong...
"Naeun..Naeun ko sangat cantik tapi sayangnya kau miskin"kata Sehun
"Ko nak ape sebenarnya, Sehun" kata Naeun
"Aku nak ko..."kata Sehun
"Aku dah cakap kat ko...aku x nak..ko tak reti bahasa ke?"kata Naeun
"Aku peduli ape..aku akan buat sampai ko terima aku"kata Sehun.
"Never..never and never"kata Naeun.
"Ooo..degil ye...aku guna cara lembut ko nak suruh aku buat cara kasar"kata Sehun
Sehun mendekatkan diri dia dengan Naeun sampai Naeun rapat dinding..
"Alamak...aku takut.. please sesiapa...tolong la dtg sini..selamatkanlah aku"kata Naeun dalam hati...Naeun berasa sangat takut...dan air matanya sudah mahu mengalir...
"Sekarang...nak terima aku ke x?"kata Sehun
"Janganlah Sehun...janganlah...aku..."kata-kata Naeun terhenti apabila Jungkook telah membuka pintu bilik itu...mase itu Naeun telah menangis teresak-esak
Sehun menjauhkan diri dia dari Naeun kerana takut Jungkook memberitahu kepada pengetua tentang hal itu...Naeun melarikan diri dari bilik itu dan pergi ke rooftop untuk menenangkan fikiran..
"Fuhh..nasib baik ade Jungkook tadi"kata Naeun
"Takutnya aku tadi"kata Naeun sambil menangis teresak-esak...
"Kalaulah sesuatu berlaku dekat aku tadi....aku x tau dah nak buat ape"kata Naeun sambil menangis
Omma.. tolong Naeun...omma..
Jungkook pov
Nasib baik aku cepat tadi...patutla aku rase x sedap hati tadi..
Rupanya Sehun pun menaruh perasaan pada Naeun
Kau tak akan dapat Naeun,Sehun..aku akan pastikan
Apa la yg Naeun buat sekarang..mesti dia takut tadi
Jahat betul Sehun ni..aku akan bagi dia pengajaran..tengokla
End pov
Sehun pov
Ciss...ade pulak mamat tadi tu sikit lagi plan aku nak berjaya..
Tak pe Naeun kali ni kau terlepas aku akan buat cara lain pulak untuk kau terima aku
Kau jual mahal dengan aku sebb tu aku suka kat kau...
Sebelum ni semua yeoja tergila-gilakan aku kecuali kau...
Aku akan dapatkan kau
End pov
Bersambung....
Sorry kalau part ni x best dan membosankan..
YOU ARE READING
WHY ME???[Slow Update]
FanfictionSon naeun adalah seorang gadis yang miskin dan cantik tetapi selalu di buli oleh kawan-kawannya... Jungkook pula seorang lelaki kaya dan hot di sekolah..dia juga selalu membuli naeun Sebenarnya Jungkook membuli naeun supaya dia dpt dekat dengan naeu...