Kehidupan Naeun dah la susah di tambah pulak dengan sifat appanya yang suka berjudi dan kaki botol.
Kehidupan Naeun bertambah susah apabila appanya tidak bekerja dan suka berjudi dan meminum arak.
Setiap malam appanya akan balik ke rumah dalam keadaan mabuk...ommanya selalu memarahi appanya kerana selalu menghabiskan duit dengan berjudi akibat ommanya memarahi appanya yang sedang mabuk.....tanpa disedari oleh appanya,dia telah menolak ommanya sehingga terhantuk ke meja dan mengakibatkan ommanya pengsan...Naeun yang melihat kejadian itu,segera membawa ommanya ke hospital.Selepas peristiwa itu omma Naeun tidak lagi memarahi appanya kerana takut peristiwa yang sama akan berlaku.
Pada suatu hari......
"Naeun....Naeun...ya pabo..cepat bukak pintu ni aq nak masuk"jerit appanya yang dalam keadaan mabuk.
"Nae...nae..kejap nak bukak la ni"kata Naeun sambil membuka pintu.
Pada malam itu,appa Naeun melihat Naeun dengan pandangan yang nakal akibat dia berasa Naeun sangat cantik pada malam...disebabkan appanya itu dalam keadaan mabuk Naeun memapah appanya...sampai sahaja dibilik appanya...appanya menarik Naeun dan menolak Naeun ke atas katil lalu dia mengunci pintu....Naeun berasa tidak sedap hati kerana takut sesuatu terjadi kepada dia.Kebetulan pada malam itu,omma Naeun tidak sihat jadi omma Naeun tidak dapat membantu Naeun.
Appa Naeun memandang Naeun dari atas ke bawah dengan pandangan nakal sambil menggigit bibirnya dan perlahan-lahan menuju ke arah Naeun.Naeun cuba untuk melarikan diri tetapi tidak berjaya kerana appanya bertindak lebih cepat..
Lalu menolak sekali lagi Naeun ke atas katil,kali ini Naeun berasa sangat takut dan hendak menangis...appa Naeun semakin mendekati bibir Naeun.
"Appa...Naeun kan anak appa takkan lah appa sanggup nak buat Naeun macam ni..."kata Naeun ketakutan
"Kau cantik sangat arini...aku suka kat kau...aku peduli apa kau anak aku ke bukan ke"kata appa Naeun sambil memegang kedua-dua tangan Naeun dengan kasar
"Appa sakitlaa..."kata Naeun lalu terlintas di kepalanya tentang keadaan sepertinya...apa yang perlu dia lakukan
Lalu Naeun menendang tempat kemaluan appanya mengakibatkan dia selamat daripada dirogol oleh appanya...
Disebabkan kejadian itu,Naeun menjadi trauma dan asyik teringat-ingat tentang kejadian itu..Naeun berasa sangat sedih dan kesian kepada ommanya kerana mendapat suami yang malas bekerja dan suka menghabiskan duit..akibat sifat appa Naeun hidup dalam serba kekurangan
Sebab itu mase Sehun mengepung dia,Naeun berasa tidak selesa kerana dia berasa takut dengan lelaki tetapi peliknya apabila dia dengan Jungkook dia berasa selesa walaupun Jungkook suka membulinya...
Naeun pov
Kenapa aku rase Jungkook tak sama dengan lelaki lain....??
Adakah betul Jungkook tu lain dari lelaki lain...???
Kenapa dia suka buli aku???
Tapi kenapa aku tak kesah pun walaupun dia selalu buli aku??
Banyak persoalan yg ada di fikiran aku...
Ahhh... malas la nk fikir tentang ni
Pov endBersambung.....
Sorry kalau part ni membosankan
Author x de idea...
Baru je abis exam
YOU ARE READING
WHY ME???[Slow Update]
FanfictionSon naeun adalah seorang gadis yang miskin dan cantik tetapi selalu di buli oleh kawan-kawannya... Jungkook pula seorang lelaki kaya dan hot di sekolah..dia juga selalu membuli naeun Sebenarnya Jungkook membuli naeun supaya dia dpt dekat dengan naeu...