Şuan karşınızda evli biri konuşuyor maalesef. 1 haftalıkbalayından hiç söz etmiyorum bile. Anladım ki kadınlar çok acımasızolabiliyormuş. Koskoca prens koltukta uyumaktan bel fıtığı olmuş olabilirim. Ahbir de acı çektirmek istiyorsa sizi alışverişe sürüklüyor ha beraber yapmak içinfalan değil poşetleri taşıtmak için. Caroline yerinde duramayan kıpır kıpır biriolduğu için tüm Paris’i baştan aşağı gezdik sanırsam. Korumalarım olmadan 1hafta güzel değil miydi diye sorarsanız süperdi diyebilirim. Caroline annemlebu hizmetçi, şoför, koruma konusunu uzun uzun konuşmuştu. Kesinlikle evdehizmetçi istemiyordu. Artık yeni evimizde sadece ikimiz olacaktık. Bana hertürlü işkenceyi yapacağından adım gibi eminim diyebilirim.
Sonunda eve gelebilmiştik. Evi gezdiğimde çok güzel bulduğumusöyleyebilirim. Sarayda büyüyen biri için baya küçük bir ev denilebilirdi amabu evde son derece güzeldi. Bana kendimi evde gibi hissettirmişti. Ortalardadolaşan tanımadığım insanlarda yoktu. Aslında şuan bir adada mahsur kalmış birinsandan farkımda yok gibiydi. Ben hayatta tek başıma çok şey yapmamıştım.Angarya işlere elimi bile sürmezdim. Caroline halinden memnun gözüküyordu banadalgalı bir sesle ‘’ Hadi kocacığım (!) şu son valizleri de odama taşıyıver ‘’diye bağırıyordu. Oraya 6 valizle gitmemize rağmen 10 valizle dönmüştük. Sonvalizi de odaya bırakıp geldiğimde elinde 2 kahveyle beni bekliyordu. Kahveyibana uzatarak ‘’ Bunu hak ettin al bakalım ‘’ dedi. ‘’ Sadece kahve mi ?’’ dedim kısık sesle amaduymuştu. Caroline yemek yapmasını biliyor muydu acaba çok merak ediyordum. Akşamyemeği zamanı da yaklaşıyordu. ‘’Şey Caroline yemek yapmayı biliyorsun demi ?’’dedim. Caroline hiç sorun değilmiş gibi ‘’ Hayır’’ dedi. Olamaz yemek yapmayıbilmiyordu boşanabilirdim aç acına ölmekten iyidir. ‘’Eee şimdi ne yapacağız?’’ dedim sanki dünyanın sonu gelmiş bir ikimiz kalmışız gibi. ‘’Ya bakarızinternetten öğreniriz yemek yapmak ne kadar zor olabilir ki ?’’ dedi. Ses tonurahattı bende rahatlamış gibiydim. Hemen gidip bilgisayarı getirdim. Amagetirir getirmez elimden aldı. Allahım bu kadın beni delirtiyordu. ‘’Benbakardım ‘’ dedim. Hemen atar yapma şuan yemek yapmayı bilmeyen iki insanolarak öncelikle bakacağız şey makarna sosu tarifleri olmalı bence dedi.Aslında mantıklıydı.
Caroline’yle tam 2 kez sosu yanlış yapmıştık ama sonundazafere ulaştığımız an ‘’Yaptık sonunda başardık’’ deyip birbirimizesarılmıştık. Tabi farkına varınca ayrılmamız saniyesini almamıştı. Belkihayatımda bu zamana kadar en güzel yemekleri yapan aşçılar vardı ama şuanCaroline ile yaptığım makarna hayatımda yediğim en güzel şeydi. Bir şeye emekvermek çok güzel bir şeymiş. ‘’Ben aşçı olmak için doğmuşum ‘’ diye söylendiCaroline makarnasının son çatalını yerken. ‘’ Ben direk aşçı olarak doğmuşum ki‘’ diye atıldım. Güldü ve ‘’ Sosun birine tuz yerine şeker atan bir prenstanıyorum biliyor musun? ’’ dedi. Bu kızdaki laf sokma potansiyeli benibitiriyordu hiç altta kalmadan bende ‘’ Biraz daha pişecek diye diye sosu yakanbir prenses tanıyorum biliyor musun?’’ dedim. Sonuç olarak ikimiz de birazacemiydik.
Yemeklerimizi yedikten sonra Caroline tutturdu korku filmi izleyelimdiye. Korku filmi izlemek bana sıkıcı geliyordu diğerleri gibi korkmuyordum pekama Caroline filme başlayınca korkudan çığlıklar atarken keşke bende korksamdedim. ‘’Bu kadar korkuyorsun zorla korku filmi açıyorsun ‘’ dedim gülerek. ‘’İşin güzel yanı da bu işte zayıf olduğun şeyleri yapmak eğlenceli oluyor ‘’dedi sonra filme daldı. Acaba benim zayıf olduğum şey neydi. Bu sıralarCaroline’yi kıramıyordum öyleyse bir daha ki isteğini hemen yapmayacaktım. Caroline filmde çok korktuğu bir yer çıkınca korkudan bana sarılmıştı. Sarıldığının farkında bile değildi komik olan yanı buydu. Caroline sonunda bitti deyip ışıkları açtığında saat 12 olmuştu.
Yol beni yormuştu yukarı çıkıpbir yatakta yatmak istiyordum. Caroline ile odalarımız yan yanaydı. Bana iyigeceler deyip odasına girdiğinde ışığının hala açık olduğunu fark ettim.Kesinlikle korktuğu için böyleydi. Odasının kapısını çalıp içeri girdiğimde ''Çocuk gibi ışıkta kı uyuyacaksın '' diye dalga geçtim. Bİlmiş tavrıyla hemen çekmeceden bir kitap çıkarıp ''Hiç de bile kitap okuyorum '' deyiverdi. Ama kitabı ter tutuyordu aceleden. '' Çok başarılısın heralde ter okuma dalında '' dedim kitabı göstererek. Daha sonra odadan çıktım arkamdan yastık fırlatmıştı sanırsam ya da paristen aldığı peluş oyuncaklardan birini. 15 dakika sonra baktığımda ışık hala açıktıiçimden gülmek geldi.Sabaha kadar ışıkla uyuyacaktı herhalde. Kapıdan gizlice baktım uyumaya çalışıyordu. Odama gidip artık uyumak istiyordum.Ben tam yastığabaşımı koymuştum ki çığlık sesi duydum. Hırsız girmiş sandımve hemen kendimi Carolinenin odasında buldum '' Nerde Nerde ? ' diye bağırıyormuşum o an ama sadece elektrikler gitmişti.Caroline bu halime gülmemeişti ben asıl ona şaşırmıştım sonra ‘‘Klaus nerdesin? '' diye telefon ısığıyla beni arıyordu. Sonra beni görünce o masumhane ses tonuyla ‘‘Klaus bu gece şu koltukta uyusan olmaz mı? Çok korkuyorum ''dedi aklıma akşam film izlerken dedikleri geldi zayıflıklarının üzerine git. Şuan çok korktuğunu biliyordum ama bu sefer ebnim istediğim olacaktı. ‘Belim ağrıyor ve yorgunum yatağımda uyuyacağım çok istiyorsan benimodamdaki koltuk boş'' deyip odama gittim. İçim pek rahat değildi onu böylekorkmuş halde bırakmak istemiyordum ama sürekli ne isterse yapıyordum 1haftadır ve biraz fazla olmuştu. 5 dk sonra odada bir ses duydum. Telefon ışığıyla baktığımda Caroline yerdeydi karanlıkta ayağı takılıp düşmüştü sanırsam. Hemen yanına gidip kaldırdım. Kalkar kalmaz yatağıma gitti yattı. ‘’ Sadece bir geceliğine beraber uyuyacağız ‘ dedi ciddi ses tonuyla. Carolineyanımda uyuyacaktı biraz garip hissetmiştim. Ben hiç biriyle beraber yatmamıştım. ‘’Tamam iyi uykular öyleyse ‘’ deyipuyumaya çalıştım ama Caroline her 5 dk da bir başa bir şey söylüyordu. ‘’Birses duydum , Bana su veriri misin ? , Evde hırsız mı var ?, Sence korku filmindeki gibiölecek miyiz ?’’ en sonunda uyumuş numarası yapmaya karar verdim ama bu seferde konuşmuyor sürekli hareket ediyordu. Nasıl olsa uyuyoum sanıyordu diye Carolineye sarıldım yanlış anlamayındaha fazla hareket etmemesi için ama ona sarıldığımda kalbi daha hızlı atmaya başlamıştı.Korkudan mı yoksa ona sarıldığımdan mı anlamadım ama bir tepki vermedi. Hatta 15 dk çokrahat bir şekilde uyumaya başladı. Kollarımın arasında güvende hissetmişti belkide.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ŞİMDİ EVLİ MİYİZ?
Romance25 yaşına girince evlenecek olan Klaus bu kadar çılgın bir prenses beklemiyordu. Ama o Prenses Melody Caroline Forbes' ti. 18 yaşına kadar prenses olduğunu bilmeyen bir kız. Farklı oyunların döndüğü bu dünyada Klaus ve Caroline' nin aşkı galip gele...