BÖLÜM 8

1.1K 61 4
                                    

BÖLÜM 8

 

Tüm gece düşünecek amanım olmuştu. Neden bu kadar sinirlenmiştim, kırılmıştım ? Ben hiç kimse için kendimi üzmemiştim bu kadar. Caroline benim için özeldi arkadaş olarak değer veriyordum. Birlikte yaşadığımız süreç boyunca istediğim yaşamı yaşamamı sağlamıştı. Kendi başıma. Belki de bu yüzden olacak ki ona olan duygularım biraz aşırı kaçmıştı. Bunu kendime bile itiraf etmem uzun sürmüştü. Aklıma takılan tek bir soru vardı ‘’Caroline için ben ne ifade ediyordum? ‘’ Ona ne kadar kibar davransam iyi davransam beni görmezden geldi sanki.  Bu yüzden klasik tekniği kullanacaktım cidden merak ediyordum kaçan kovalanır mıydı?  Caroline’ye sıradan biriymiş gibi davrandığımda onu önemsemiyormuş gibi durup onu sinir ederken de bana aynı şekilde davranacak mı merak ediyordum. Ama şu bir gerçekti o Scout aramıza asla girmemeliydi.

Caroline bana ilk olarak kendi ayakların üzerinde duramıyorsun demişti. Onu öyle bir şaşırtacaktım ki. Bu konuda Grace bana yardımcı olabilirdi. Grace’de pek fazla güvenmiyordum. Kız resmen Caroline ile aramızı bozmaya çalışıyordu ve onu deli ediyordu. Onun yanında olmam Carolineyi daha da deli edecekti. Çok çabuk kararlar veriyordum ama zamanım yoktu Caroline ile aramızdaki tüm bağlar kopmadan harekete geçmem gerekiyordu.  Grace’in telefon numarasının bende olmadığını fark ettim. Mecbur iş yerine gidecektim hem öğle yemeği vaktinde yemeğe çıkarırdım onu. İş yerine giderken Grace ile yemeğe çıktığımı gören Caroline kesin bana beddua eder yemekte başıma bir iş gelir diyordum kendi kendime. Carolineyi kızdırmak neyse de üzmeyi pek istemiyordum. Bir de Caroline’nin geçmişte yaşadığı her şeyi çok merak ediyordum. En çok kızdığım şeyde o değil mi zaten bana tam anlamıyla güvenmiyor aşık olmasını da istemiyordum bana güvenip bir şeyler anlatmasını istiyordum benimle dertleşmesini. Ben Caroline ile ilgili düşüncelere dalarken çoktan iş yerine gelmiştim bile. İlk defa geliyordum ama gerçekten çok güzel bir yere benziyordu. Kapıdan içeri girdiğimde kahve içen sekreter beni görüp öksürük krizine girdi. Her halde heyecandan kahve boğazına kaçmıştı. ‘’İyi misin?’’ diye sorunca ‘’ İyiyim efendim’’ dedi titrek bir sesle. İnsanların beni görünce heyecanlanması çok saçmaydı bence ünlü bir oyuncu ya da şarkıcı değildim sadece sembolik bir karalığı temsil edecek insanlardan biriydim. Sekreter kız bana Grace’in odasını söyledikten sonra odasına doğru giderken ortak salon gibi bir yerden çıkan Caroline’yi gördüm. Yüzü çok asıktı uyumamıştı belliydi gözaltları şişmişti biraz, elinde sütsüz tek şekerli kahvesiyle karşımda duruyordu. Kahvesinin şekerini nereden bildiğimi merak ediyorsanız uyuyamadığı ve sinirli olduğu günler sütsüz tek şeker, çok mutlu olduğunda sütlü 2 şekerli içerdi kahvesini. Ben onu çok fazla tanıdığı fark ettim şuan.  Caroline kafasını kaldırır kaldırmaz beni görünce şaşırdı bir an ‘’ Ne işin var burada ?’’ dedi. Ben tam görüşme… Dedim sözümü kesip ‘’ İş saatleri içerinde özel hayatımla ilgili konular için zaman ayırmıyorum biraz düşünceli davranıp arasaydın keşke’’ dedi. Deli olacaktım onunla görüşmeye geldiğimi kim söylediyse sanki. Ben de dayanamayıp ‘’ Grace ile görüşmeye geldim niye hemen kendi üstüne alındıysan ‘’ Grace’in odasına doğru gittim. Bilerek kapıyı hafif açık bıraktım. Gelip dinleyecekti biliyordum zaten genelde hep böyle olmaz mıydı kadınlar ilk 1 dk kapıyı dinler bir şeyler duyarlar ama yanlış anlarlar sırf bu konu üzerinden dizi bile çekiliyordu bu yüzden bende deneyecektim. Grace’in odasına girince Grace’in yüz ifadesi Caroline’den daha iyiydi en azında gülerek ‘’ Hoş geldiin’’ dedi. Bende gülerek ‘’Hoş bulduk ‘’ dedim. Grace’in yanındaki aynadan kapıyı görebiliyordum. Yavaşça aynaya baktığımda Bir gölge gördüm. Taktik işe yaramıştı. Caroline oradaydı. ‘’ Grace sana bir yemek sözüm vardı sanki ‘’ dedim gülümseyerek öyle bir söz falan yoktu aklıma ilk o gelmişti ama Grace sanki bunu dememi bekliyormuşçasına ‘’Aaa evet bu öğlen çıkalım mı?’’ dedi. Grace ile işim kolay olacak gibiydi. Aynaya baktığımda Caroline gitmişti. İşlem tamamdı. Caroline gider gitmez bende Grace ile biraz mesafe koydum hemen Grace’e elini veren kolunu kolay kaptırırdı. Grace makyajımı tazelemeye gidiyorum deyip lavaboya gittiğinde bende Caroline nerede acaba diye odadan dışarı çıktım. Caroline’nin odasının oraya doğru gittiğimde odada dart oynuyordu. Bu yakında dartın üzerine Grace ile ikimizin resimlerini koyup atış yapardı diye düşündüm.

BİZ ŞİMDİ EVLİ MİYİZ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin