Deel 15

193 11 4
                                    

Ik kijk naar Samuel. Zijn grijns is verdwenen. Help me alsjeblieft fluister ik. Ik loop naar de deur en draai m open. Ik ben bang voor de reactie van Jack. Hij kijkt me grijnzend aan. Ik draai me om. Samuel is weg? Ik stap de douche in. Staat die varken hier. Sukkel fluister ik. Jack we kunnen ook in bad vertel ik en draai me om. Samuel zijn hand ligt op mijn bil. Ik zet hem wel aan hoor ik Jack zeggen. (Inloop douche met een muur) Zijn hand gaat in mijn slipje. Ik trek zijn hand eruit en kijk boos. Ik loop snel naar Jack. Wat denkt die Samuel wel niet. Jack staat met alleen een boxer. Ik heb mijn handen voor mijn borsten. Jack draait zich om. Waarom niet douchen is lekker warm lacht hij. Geen zin in fluister ik. Ik stap in bad. Jack ook. We hebben onze onderbroek nog aan. Het idee dat Samuel in de douche staat. Ik ga douchen horen we Samuel ineens roepen. Waar kom hij vandaan lacht Jack. Ik haal mijn schouders op. Ik leg mijn hoofd op Jack zijn schouder. Ik ga op zijn schoot zitten. Mijn borsten drukken tegen zijn borst aan. Ik heb je gemist Jack fluister ik in zijn oor. Ik jou ook fluistert hij terug. Ik draai mijn rug naar Jack toe. Ik zit tussen zijn benen. Ik trek mijn benen op. Samuel komt de douche uit. Hij staat voor de spiegel zijn haar te doen. Akward dit.

I can do it ( Kaj Van Der Voort)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu