Deel 21

177 13 1
                                    

Ik lig op bed te denken wat voor shit leven ik heb. 3 jongen in niet eens een maand. Ik begin met zelf steeds meer te zien als een slet.. Samuel is leuk. Kaj voelt als vrienden en Jack ja die gaat vreemd. Samuel is Samuel. Hij zegt dat die is veranderd. Maar wie zegt dat hij me niet voor de gek houd? Ik laat een harde zucht. Kaj komt mijn kamer in. Wat heb jij met Samuel zegt hij boos. Niks Kaj Niks mompel ik. Ik had nooit met jou naar bed moeten gaan straks heb je nog aids zegt hij en loopt weg. Oke? Dat deed pijn.. Hoorde je mijn hart? Langzaam komen er tranen in mijn ogen. Samuel komt binnen. Ik heb het zo verpest mompelt hij. Ik ook. Hij komt naast me liggen. Ik hoorde wat Kaj zei mompelt hij zacht. Hij heeft helemaal gelijk fluister ik schor. Dat heeft hij niet! Je bent in de war door alles zegt hij. Je had Jack vroeger toen kwam ik. Jack kwam terug. Toen kwam Kaj. Daar kan jij echt niks aan doen zegt hij. Dat kan ik wel Sam dat kan ik wel.. Ik had tegen jou moeten zeggen dat ik Jack had in Canada. Dat heb ik niet gedaan zeg ik en kijk hem aan. Ik houd van je zegt hij. Ik van jou? Zeg ik niet maar vraag ik. Eerst naar Kaj zeg ik zacht.

Kaj? Wat zegt hij nogal bot. Het spijt me zo ik had nooit ik weet het niet meer stotter ik. Hij kijkt me aan. Ik moch nooit zeggen wat ik net zei zegt hij en staat op. Tranen staan in zijn ogen. Het is mijn eigen schuld. Ik voelde niks voor je. Ik dacht dat ik je gebruikte zegt hij. Ik geef hem een knuffel. Vrienden? Vrienden!

I can do it ( Kaj Van Der Voort)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu