Deel 2

285 12 1
                                    

Girlssss ik heb een idee gilt Camilla die binnen in de meisjes wc komt. Joy kijkt haar raar aan. En dat is meid lach ik. Ga Samuel verleiden lacht ze. Ik doe Jai wel zegt ze iets te snel. Ik haal mijn wenkbrauwen omhoog. Dus Jai lach ik. Joy doe jij Dioni maar grinnikt Camilla. Nou lets go than lach ik en loop de meisjes wc uit. Daar zitten ze zegt Joy en knikt naar een groepje jongens. Ik ga achter Samuel staan. Hallo fluister ik in zijn oor. Samuel kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ik begin aan Samuel zijn lange haartjes te zitten. Je moet echt naar de kapper murmel ik. Ga je dan mee grijnst hij. Ik ga op Samuel zijn schoot zitten met allebei een been aan een kant. Het moet oke. Het hoort bij het plan van Camilla. Samuel kijkt me grijnzend aan. Ik doe zijn haar in een knot. Nu ben je schattig lach ik en knijp in zijn wangen. Samuel trekt mijn elastiekje uit mijn haar. Nu mag ik jou haar doen lacht hij. Draai je om zegt hij. Ik stap van zijn schoot af en ga nu omgedraait met mijn rug naar hem toe zitten. Heb je het niet warm mompelt Samuel. Jawel mompel ik. Doe je shirt dan uit lacht Jai. Nee zeg ik iets te snel. Je hebt er een hempje onder aan zegt Camilla. Ze weet het nog niet. Ik wil het wel vertellen maar ik kan het niet. Samuel trekt mijn shirt uit. Ik negeer de blikken. Samuel gaat verder met mijn haar. Ineens gaat de bel. Hmm les. Ik sta op. Kaj, Jai, Dioni, Camilla en Joy lopen al weg. Was je vader weer dronken vraagt Samuel zacht. Ik knik voorzichtig. Hij is nu nog dronken mompel ik. Ik ga met je mee naar huis zegt hij vast besloten.

Ik open de deur. De drank geur komt ons al tegemoet. Marloes ben jij dat schreeuwt mijn vader. Ja zegt ik hard terug. Kom nu hier verdomme schreeuwt hij weer. Ik kijk Samuel aan. Hij knikt. Wat is er vraag ik zacht. Ik krijg een vuist tegen mijn wang. Samuel komt binnen. Wie is dat schreeuw hij naar me. Samuel zeg ik zwak. Slet ga mijn huis uit nu schreeuwt hij weer. Robin mijn broer komt naar beneden met zijn koffers. Ik probeer op te staan. Rob waar ga je heen huil ik. Naar Selina. Ik ga hier weg. En jij ook. Je gaat bij de buren Leijten wonen. Op dat moment stort mijn leven in. Bij mijn vijand wonen. Bruh. Nou babe nog dichter bij mij fluistert Samuel in mijn oor. Ik loop naar boven om mijn spullen te pakken.

I can do it ( Kaj Van Der Voort)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu