@shoanleer

200 57 22
                                    

- #Wattys2015 yarışmasını kazanmanız ile ilgili küçük bir röportaj yapabilir miyiz?

*Elbette buyurun.


-Hangi kitabınız hangi bölümde yarışmasını kazandı?

*Üçüncü Göz , Kütüphanelerin Vazgeçilmezi bölümünde.


-Kitabın içeriği hakkında kısa bir bilgi verir misiniz.

*Mert'in Türkiye'den Tibet'e giderek kendisini Nirvana yolunda geliştirme çabaları, Yu-Mi'nin işe karışmasıyla Kore'de son buldu. Yu-Mi ile tanıştıktan sonra geliştirdiği güçlerle Kore'ye giden Mert, kızın babasının icat ettiği cihazı korumakla görevlendirilir.

Görevi veren kişi Hacı Anne'dir. Bu kadın ruhani alemde hatırı sayılır bir mevkidedir ve Mert'e yardımcı olmaktadır.Kore'de başına gelecek olayların, güçleri ile üstesinden gelmek ve cihazın işlevini bilmeden cihazı korumak Mert'in kaderidir.Bu kader yolculuğunda sizlerle birlikte ilerleyen Mert'in maceralarını heyecanla okuyacaksınız.


-Kazandığınızı öğrendiğiniz zaman neler hissettiniz?

*Öncelikle çok sevindim. kitaplarımdan birinin ödül kazanmasını çok istiyordum. çok iyi bir yazar değilim ama hayal gücüme güveniyorum. ödül aldıktan sonra yayınevlerinin dikkatini çekeceğini tahmin ediyordum.


-Peki sizce kazanmanızın sebebi nedir?

*Kitabımın adının ve kapağının ilginç olması. Ayrıca içeriğin Mistik ve tasavvufi öğeler içermesi olarak düşünüyorum.

İnsanların ilgisini çekip okumak üzere kütüphanelere eklenmesi sayesinde.


-Peki yarışmaya neden katıldınız?

*Çünkü kazanmayı istiyordum. Kızımın benimle gurur duymasını istedim. Kazanınca çok mutlu oldu. Hedefime ulaştım.


-Aynı zamanda çok duyarlı bir babasınız. Röportajınız yayınlanmadan önce hayranlarınıza söylemek istediğiniz bir şey var mı?

*Okuyucularıma son olarak söylemek istediğim şey şu: "Ben kendi hayal gücümü sizlerle paylaşıyorum. Eksiklerime rağmen yazdıklarımı seven ve değer veren tüm okuyucularımı seviyorum. Desteğinizi eksik etmeyiniz lütfen."

Röportaj için teşekkürler.

@shoanleer e çok teşekkürler



#Wattys2015 Adayları ile RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin