@Blue_Aurora

302 59 6
                                    

Selam #Wattys2015 yarışması adaylığınızla ilgili çok kısa bir röportaj yapabilir miyim?

-Tabi

Soru-1=#Wattys2015 yarışmasına neden katılmaya karar verdiniz?

-Şansımı denemek istedim sadece.

Soru-2= Kitaplarınızın içeriği nasıl?

-Serseri Öğretmen adlı kitabım öğretmen-öğrenci aşkını anlatıyor. Tek farkı öğretmenimiz biraz fazla umursamaz. Ayrıca geömişinden gelen belalar nedeniyle aşkları sürekli tehlikerr karşılaşıyor.

-Ucube kitabım ise fantastik. Ariana,kendisini keşfetmeye başladığında güçlerle birlikte gerçeklerin peşine düşüyor. Sürükleyici, fantastik, gençlik ve biraz da korkunun bulunduğu bir kitap.

-Bayan İnatçı Ve Bay Ukala ise eğlenceli bir aşk hikayesi. Amerikalı haylaz bir gençle inatçı bir Türk kızını anlatıyor.

-Popüler İnekler ise , köklü bir geçmişe sahip bir lisede geçiyor. Okulun popülerleri inekleri sürlli eziyor ve onlara türlü işkenceler uyguluyorlar. Fakat yeni başladıklar eğtim döneminde hepsine bir süpriz var. Yeni gelen inek tayfası fazlasıyla ilgi çekici. Haliyle popülerler ve inekler arasında aşk, eşek şakaları ve rekabetler oluşuyor.

Soru-3= Siz kazanaileceğinize inanıyor musunuz?

-Okuyucularım destek olduğu sürece eden olmasın? Belkide kazanırım.

Soru-4=Sizce #Wattys2015 yarışmasının önemi nedir?

-Kitapların keşfedilmesine yardımcu oluyor.

Soru-4=Kazanırsanız duygu ve düşünceleriniz neler?

-Öncelikle çığlık atardım.

Teşekkürler @Blue_Aurora röportajınız yayınlanacaktır...

#Wattys2015 Adayları ile RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin