Onsuz geçen ilk günüm. Anlatmam gerek çok şey var aslında biliyorsunuz, Damla diye bildiğiniz kıza ben yalan söylüyorum. Aslında her şeyi ona anlatmaktan korkuyorum. Ona nasıl anlatabilirim ki bu kıza başından beri aşığım. Benimsin demiştim 5 yaşında iken beni dinlememişti ( inatçı ). Ona yaptıklarım aslında çok ağır . Benim gerçek adım ''SELİM '' . Her şey o Rüzgar diye bir çocuğa hoşlandı diye başladı aslında o süt çocuğu akıllı zeki terbiyeli ben ise zorba patavatsız salak biriydim onun gözünde. İşte sırf bu yüzden adımı değiştirmiştim. Ben ona teklif edip onu öpünce o daha çok benden nefret etmişti yada öyle söylüyordu.
Şimdi merak ediyorsunuz hala zorba bir çocuk muyum ?
- elbette zorba bir çocuğum hala ama kendimi zapt edecek şeyler buldum . Mesela uyuşturucu gibi ...
Damla diye bildiğimiz kız ise benim sebep olduğum şeylerden dolayı 18 yaşına basınca adını değiştirecek ondan herkes ona damla diyor adı 3 ad ama herkesin ona Damla demesini seviyor, neyse konumuzdan sapmayalım 5 yaşında iken ona benimsin dediğimde hayatımın ilk dayağını yemiştim. Rüzgar gibi değildim ben aslında olamazdım da çünkü ben o yaştan beri zorbaydım ben, ailem sebep olmuştu buna ...
neden mi ailem ??
Anlatayım benim babam tam ben beş yasından beri annemi aldatıyor neden mi annem güçsüzmüş annem onu taşıyamıyormuş annem kendini ben 5 yasında iken intihar etti yani öldürdü. Ben kreşten geliyordum , eve girdim , üstümü değiştirdim aniden annem aklıma geldi annemin odasına gittiğimde annemi kanlar içinde gördüğümde tam tamına 1 hafta boyunca dilim kilitlendi annem bir mektup yazmıştı onu sakladım babam görmesin diye . Birinci sınıfa başlayıp okuma yazma öğrendiğimde ilk işim annemin yazdığı mektubu okumaktı. O zamandan başlamıştım aslında kendime duvarlar örmeye mektubu okuduktan sonra ama aniden hayatımda görmediğim kadar tatlı bir kızla başladı her şey duvarlarımı sadece o kızın yıkacağına inanmıştım ben şimdi durup diyeceksiniz neden o kız çünkü o kız anneme çok benziyordu. O kız dediğim kişi damla oluyor ama onla ilk sıralar konuşmaya çalışmıştım bizim semte yeni gelmişti ve ben onu görür görmez büyülenmiştim . Bakın dikkatinizi çekerim aşık oldum demedim çünkü o zaman aşk ne bilmezdim büyülenmiştim kızdan gözlerimi alamıyordum ama kızın bir türlü dikkatini çekememiştim . Annesi kızım daha yenisin buralarda yaramazlık yapma erkek çocukları ile konuşma hemen dediği için oda bir süre hep benden kaçtı bende bizim semte oturan kızlardan her şeyi öğrendim. Benden 2 yaş küçük biri kız o kadar tatlı ki minyon tipli oluşumu desem o minik eller mi desem yoksa o minnacık boy mu desem bilemedim şimdi. Onun ilk dikkatini çektiğimde serviste yanına oturmak istediğim zamandı tabi o günde kafamdan aşağı bir şişe su dökmüştü neden mi ?
- bücür yanaşır mısın ?? dediğim için kıza kızda buyur by ukala dedi önce oturdum ve gülümsedim sonra aniden ayağıya kalktı ve su şişesini açtığı gibi kafamdan aşağıya boşaltı .
İlk romantik anımız kavga ile başlamıştı .
Aradan bir süre geçti ve ben 8 sınıfa o ise 6 sınıfa geçmişti o şimdiden 8 sınıf için çalışıp ortalamalarını yükseltirken okulun birinciliği hep ondayken ben ondan gözlerimi alamazdım sınava çalışıyordum doğru çünkü o kız okumayan birini almam ben derdi bunun için çalışmak zorundaydım ...
İşte en berbat an o gündü sınavdan çıkmıştık artık okulun kapanmasına 2 hafta vardı ve son beden eğitimi dersiydi aşağıda soyunma odasındaydım giyindim kızlar hepsi çıkarken dışarı ben kontrol ettim Avşin orda oturmuştu ne oldu diye sordum bir konuşabilir miyiz ?? dedi bende pekala olur dedim tam konuşuyorduk ki kız birden ben sana sırılsıklam aşığım dedi ve o an dudaklarıma yapıştı. Ben kızı iterken kapıdan tepsi sesi geldi şimdi soracaksınız o kimdi bizi gören Damlaydı işte ....