Bölüm 5"Sonraki saldırı"

43 1 0
                                    

Savaş bitmişti ve 10-20 kayıp vermiştik.O gün köyde yas tutuldu.Yastan 1 hafta sonra 2. bir saldırı ama bu kez saldırı savaşçılara değil evlereydi neyseki 2-3 kişi ile savaşı sonlandırdık.Merkez kuledeki toplantıya gittim.                                                                                 Reis:Köyümüz bir saldırı daha kaldıramaz.dedi.O anda olayı çözdüm...                                          -BULDUM!!!!!!!                                                                                                                                 Reis:Neyi buldun?                                                                                                                            -Önce savunmamızı kırmak için askerlere saldırdılar,savunma kırılına bizi avlıyacaktılar ve nufus azalıcaktı ama olmadı...2.saldırıda ise evlere saldırıp bizi evsiz bırakıp bizi avlıyacak nufus azalıcaktı...                                                                                                                             Reis:Eeee...                                                                                                                                      -Eeeee si,3. saldırı kaynaklara yapılacak veeee...                                                                          Reis:Açlıktan ölücez ve nufus azalıcak...                                                                                        -Nufus azalıncada...                                                                                                                         Reis:Soyumuzu bitirecekler.Yarın kaynakları koruyacaz...dedi ve toplantı bitti.Yarını dört gözle bekliyorduk...

Bir Macera HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin