ROMY IRWIN
Als ik de volgende ochtend op school aankom zie ik veel mensen mij aankijken, met een vragende blik kijk ik naar Ashton die dood gewoon zijn schouders ophaal.
Lopend doe ik mijn jas uit tot dat ik mijn kluis open maak om mijn jas er in te proppen en mijn boeken,
Met een halve lege tas loop ik naar de plek waar ik altijd zit.Zuchtend laat ik me zaken op een stoel, "waarom kijken zoveel mensen naar mij?" Vraag ik "dat komt omdat iemand je zag binnen lopen bij Music Star" zegt Myley "oh"
Als de bel is gegaan sta ik op en loop ik gezamelijk met Myley naar de les.
"Ah nee Nederlands?"zegt Myley nep huilend "why-why-y-y-y!" roep ik zingendMyley begint te lachen "dames en heren, laat u horen voor treintje 2.0," roept Myley histirisch. Lachend rollen we op de grond tot dat ik me realiseer, "de bel is al gegaan!" Roepen we tegelijk uit.
Rennend gaan we naar ons lokaal, "en waar komen jullie vandaag?"vraagt meneer meel "niemand wilt naar deze les, maar helaas moest het" zeg ik terwijl ik naar mijn plek loop, "geen grote mond" "ze heeft een kleine mond waarmee ze kan zingen" Roept Myley.
Ik pak mijn macbook en start hem op, ik doe mijn oortjes erin en start meteen daarna netflix waar ik 'once upon a time' ga kijken, opeens word ik via achter getrapt vragend kijk ik micheal aan hij knikt naar voor.
Ik trek mijn oortjes uit en kijk naar de leraar die voor me staat, "wat?" Vraag ik "wat? Wat is er meneer, heb je geen manieren geleerd" zegt de meneer.
"Jawel, ik moet beleeft zijn tegen normale mensen, en omdat jij geen normaal iemand ben gaat dat moeilijk" vertel ik hem
"Eruit" Roept hij."Hmm, dankjewel voor mij te bevrijden uit deze ongelofelijke saaie les byeaa" en ik ren de klas uit.
Ik loop de aula in en zet mij neer op een stoel, ik pak mijn macbook er bij en ga mijn mail bekijken.
"Hmm een mail van music star" ik klik er op en begin hem grondig te lezen
{Hallo Romy,
Deze week ga je beginnen aan je eigen album, je heb een team die je helpt bij het schrijven en je hebt een band, ook ga je deze week een clib maken op '7 years' je moet komen op de datum 26-06 we zien je verschijnen.Je gaag met je albun hopelijk veel succes krijgen want je heb een prachtige stem
Groet Matt"Ik kijk in de hoek van mijn macbook en zie dat deze datum morgen is, ik druk notities aan en begin wat te denken voor een nieuw liedje.
Ik begin wat te neuriën en kom dan op een deuntje.
"Got you in my bones
I want you but no one knows
I want you but no one knows
Eh eh, all night long..." zing ik zachtjes.Dan kom ik op een idee, ik typ en typ.
Ik kijk geslaagd naar mijn beeld van mijn macbook waar ik nu een heel songtekst zie van mijn nieuwe liedje, morgen ga ik hem laten horen.
Ik stop mijn macbook weg en pak mijn iphone, oke ik heb dus nog een half uur.
"Oke, sorry maar ik moet het" mompel ik, ik graai in mijn tas en pak een pakje sigaretten waar ik er een uithaal.
Ik loop de speelplaats op en steek hem aan, ik neem een hijs en blaas het uit.
Ik rook alleen als ik er behoefte aan heb, en dat is bijna nooit ik ben ook niet verslaafd hoor, maar ashton mag er niks over weten alleen luke weet er iets over.
Ik hoor oppeens voetstappen achter mij, snel draai ik om en zie ik luke lopen.
Ik zuchr van opluchting en neem nog een hijs, "hee, wat doe je buite?" vraagt luke, ik laat mijn sigaret zien en hij knikt.
Ik pak het pakje en rijk hem uit naar luke, "ook eentje?" hij knikt en pak er een.
"Waarom ben je eruit gestuurd?" vraag ik hem als ik de rook uitblaas, "ik zei dat tie lelijk was en ja dat vond hij niet zo leuk" vertel luke me.
Na wat te gepraat te hebben, horen we de bel en maken we de sigaretten uit, snel spuit ik deo en neem ik een kauwgompje netals luke.
"Kom we gaan naar binnen" zegt luke, samen lopen we richting school en gaan we de volgende les in.
-
-
Als ik thuis aan kom ruik ik het eten wat mijn moeder aan het koken is, ik schop mijn schoenen uit en kijk de woonkamer rond "ben thuis!" Roep ik en zet mijn tas neer.
Ik ga op de stoel zitten en zet mijn macbook neer, ik start youtube aan en bekijk de reacties op mijn video, "hmm, moet denk een nieuwe erop zetten"mompel ik.
JE LEEST
Beside you ∆L.H∆ (gestopt)
FanfictionI Am Romy Irwin. Ik en mijn broer Ashton hebben allebei een Youtube account, alleen wel apart. Ik schrijf liedjes voor mezelf en de band van Ashton. Als Romy een Reactie onder haar video krijg van de enige 'Little Mix' krijgt ze veel fans. Ze krijgt...