ROMY IRWIN
Met een zucht kom ik achter mijn computer vandaan, ik druk hem uit en leg mijn camara terug in zijn hoesje.
Ik loop richting de woonkamer en trek de deur open, Ashton zit op de bank geconcetreed op zijn telefoon te typen. Op de televisie is mtv bezig met Random liedjes.
"Ash,ik heb een liedje voor jullie geschreven als je het wilt mag je het gebruiken" zeg ik terwijl ik een papiertje uit mijn kontzak haal,
"Laat is zien" zegt Ash.Ik geef hem het blaadje, hij leest het blaadje grondig door en er groeit een glimlach op zijn gezicht.
"Wil je het zingen voor mij zus?" vraagt Ash "tuurlijk!" zeg ik, ik pak zijn hand en trek hem mee naar boven.
Ik pak mijn gitaar en begin de akoorden te spelen, langzaam zing ik de teksten.
'She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down'Als ik klaar ben hoor ik Ashton klappen, "ik wil het, laten we de boys bellen en vragen of ze willen komen dan kan je het laten horen" zegt ash enthousiast ik knik.
Ik zet mijn gitaar in de standaart en loop naar de kast, ik pak een
'Real Madrid' teneu en loop terug naar het bed waar Ashton aan het bellen is.Ik trek mijn broek en shirt uit en mijn teneu aan, Ashton heeft me toch al vaak in mijn ondergoed gezien dus dat maakt niet uit.
"Ash gaan we nog even voetballen?" vraag ik "ja ze hebben toch de poort sleutel" zegt hij en loopt mee naar de tuin toe.
Ik schop de bal naar Ashton, en hij schop terug.
"Wedstrijdje hoog houden?" vraagt hij met een grijns, "kom maar op" zeg ik.Ik schop hem naar hem en hij houd hem hoog, als hij '25' keer hoog gehouden heeft valt de bal.
Ik hoor hem wat boos mompelen, hij schopt hem naar mij.
Ik begin de bal hoog te houden en doe wat trucjes, als ik bij de 25 kom ga ik veder.
Ik stop bij de '50' keer en schop hem terug, daarna hoor ik de poort open gaan en zie de jongens binnen lopen. "Hee" en ik zwaai naar hun, ze lopen onze richting op en komen bij ons staan.
"Dus je had een liedje?" Vraagt Luke ik knik "laat hem horen" zegt Calum,
"Kom" zeg ik en ik loop naar binnen.Als ik boven ben pak ik mijn gitaar en wacht ik op de jongens, ze komen op mijn bed zitten en kijken mij aan "speel maar" zegt Ashton bemoedigd.
Ik knik en leg mijn vingers op de gitaar en speel de eerste akkoorden,
En dan begin ik met zingen van het liedje.Als ik klaar ben met het liedje kijk ik hun verwacht vol aan, "hoe heet het?" Vraagt Calum "She Looks So Perfect" zeg ik zenuwachtig.
"We nemen het!" Schreeuwen ze tegelijk blij, er groeit een glimlach op mijn gezicht en ik zet de gitaar weg.
"Jullie kunnen het wel in mijn kamer opnemen dan ga ik naar beneden" stel ik voor "kan je niet mee spelen op de gitaar?" Vraagt Ashton "eh ja tuurlijk" stamel ik en ik ga zitten.
Ze zetten alles klaar en beginnen de video, "hallo, dit is een eigen geschreven liedje en het is geschreven door Romy" en ze wijzen mij aan ik zwaai even.
"Ze is van het kanaal RomyIrwinSing en zingt zelf ook, maar wij gaan jullie nu dit liedje laten horen veel plezier!" Zegt Ashton.
JE LEEST
Beside you ∆L.H∆ (gestopt)
FanficI Am Romy Irwin. Ik en mijn broer Ashton hebben allebei een Youtube account, alleen wel apart. Ik schrijf liedjes voor mezelf en de band van Ashton. Als Romy een Reactie onder haar video krijg van de enige 'Little Mix' krijgt ze veel fans. Ze krijgt...