Just BFF
1 Part
Valerija poz.
Mano širis pradėjo plakti greičiau , o akys išsiplėti ant tiek kiek tik įmanoma . Bet ištarti tai ką turėjau aš vis niekaip nesugebėjau , nes šokas mano kūna buvo tiesiog užvaldęs . O tuo metu Liam tiesiog stovėjo ir laukė atsakymo į jo pasisveikinimą . Tik po keliu sekundžių kai aš įsitikinau , kad tai ne mano svajonės ar lėtai pravėriau savo burną ir išmikčiojau tylu „Labas „ ir Liam veida papuošė patenkinta šypsenėle . Dieve koks jis vis dėl to mielas .
-Galiu su tavim sėst valgyti ?-paklausė jis ir aš tik dabar suvokiau , kad jis stovi tiesaiai prieš mane ir laukia kol aš jam leisiu atsisėsti su manim prie vieno stalelio . Aš lėtai linktelėjau ir jis atsisėdo tiesiai prieš mane . Aš pajaučiau jo kvepalų kvapą ir trumpam apsvaigau , bet greit grįžau iš savo svajonių ir pažiūrėjau į jį , kaip jis lėtai su šakute maigė brokolius , bet net nesiruošė juos valgyti .
-Skanaus...-paskaiau lėtai vis dar nesuvokdama kas vyksta ir kodėl jis visai atsisėdo šalia .
-Skanaus ir tau..-pasakė jis ir nusišypsojo . -Tu Valerija ?-paklausė jis ir aš palinksėjau . -Aš Liam...-ištiesė paspaudimui ranką jis . Ir aš lėtai ją paspaudžiau . Dieve jo rankos tokios švelniai grubios . Kaip tai visai įmanoma ?
-Žinau..-pasakiau ir mano skruostos papuošė raudonumas , o jis sukikeno ir pagaliau sukišo ta neskanu brokoli sau i burną ir truputi susiraukė-Nepatinka brokoliai?-sukikenau , o jisai linktelėjo . Aš lėtai apsižvalgiau ir pastebėjau , kad visi į mus spokso , o Liam draugai kurie visada sedėjo su juo visai buvo šoke . Tai man sukėlė maža pasitenkinimą ir aš atsisukau į Liam . -Tai...ką papasakosi?-pabandžiau aš užmegzti pokalbi tarp mūsų .
-O ką nori girdėti ?-paklausėjis su maža flirto gaidele . Tai mane privertė dar labiau nurausti . Kaip jis tai daro ?
-Na pavizdžiui....kodėl atsisėdai šalia ?-paklausiau aš bandydama parodyti jam , kad aš visiškai rami ir nesu įsimilėjusi į jį kaip kitos koledžo merginos . Bet turbūt tas paraudonavimas mane jau seniai išdavė .
-Aš norėjau su tavim jau seniai tiesiog susibendrauti -pasakė jis su šypsenėle jo mielam veidelį . "Seniai ? Tai ko ankščiau nepriėjai ???? „ rėkiau aš savo mintyse ir jam tiesiog švelniai nusišypsojau .
-Tai vat..puikus šansas-nusijuokiau ir atsikandau savo sumuštinio . Jis dar labiau nusišyposjo .
-Tai gal kur nros ši vakarą nueisim ?-paklausė su šypsena jis . Viskas . Mano mintyse aš jau sau iškviečiau grietąją ir guliu be samonės . Nejaugi jis rimtai mane kviečia į pasimatyma? ??? Ša Valerija . Buk rami...
-Na nežinau..-pasakiau aš ir nuleidau žvilgsnį į lekšte .
-Tai pagalvok...18 valandą aš tavęs lauksiu prie Nandos kavinės...-sukikeno jisai ir baigės valgyti atsistojo ir išėjo . Ir kai tik jis išėjo mane apsuko mano draugės , bei grupiokės .
-Juodas pavydas...-sakė jos visos ta pati , bet toliau aš jau negirdėjau nes mano mintys jau buvo kažkur toli toli su Liam.
VĖLIAU
Atėjau į savo bendrabuti . Mano kambariokės kol kas nebuvo taigi aš turiu laiko ramiai susiruošti , bet prieš tai nueisiu į dušą . Kai grįžau iš dušo ji jau sėdėjo ant savo lovos ir skaitė įsigilinusi knyga . Taigi aš tyliai apsirengiau ir išėjau .
KAMU SEDANG MEMBACA
Just BFF
Fiksi PenggemarPROMO Just BFF Jis yra studentas . Gražus . Su rudom akim . Sportiškas . Stilingas . Juokingas . Atsakinga . Koledžo pažiba . Tobulas . O aš ? Aš paprasta studentukė kuri į jį įsimylėjusi apie 3 metus . Ir vis dar bijanti prie jo prieiti ir tiesiog...