Pov allison
Daar sta ik dan. Voor mijn nieuwe huis in australië. Opzich is sydney al wel erg mooi. Helaas heb ik geslapen en heb dus niet het landschap van australië uit de lucht kunnen zien. Eigenlijk heb ik best wel zin in een starbucks. 'Mam,mag ik naar de stad van sydney?'vraag ik. 'Doe je wel even de dozen naar je kamer brengen? Je mag ook nog een nieuwe kamer uitzoeken. Ik loop naar boven met een doos van mij en kijk in alle kamers. Ineens zie ik een mooie ruime kamer met een balkon. ik loop naar binnen en kijk glimlachent om mij heen. deze kamer is nu van mij. hier kan ik makkelijk mijn instrumenten in kwijt. ik zet de doos neer en loop naar beneden. 'mam, ik heb een kamer gevonden.'zeg ik. 'welke kamer?'vraagt mijn moeder. 'de grootste kamer met balkon de 2e van rechts.'zeg ik. 'okey dat is goed.'zegt mam. 'dankje mam.'zeg ik met een glimlach. ik pak nog een doos en breng die ook naar boven toe. als ik al mijn dozen naar boven heb gedaan pak ik mijn pennyboard. 'mam, ik zag een paar straten verder een starbucks,dus is het goed als ik daar heen ga?'vraag ik. 'is goed hoor.'zegt mijn moeder. op de penny board ben ik opweg naar de starbucks. het is wel erg druk in sydney maar ja het is ook 1 van de grootste steden van australië. ook is het hier wel erg mooi. na een paar minuten ben ik bij de starbucks. ik bestel een latte macchiato en loop naar een tafel toe. tenminste dat wou ik gaan doen want ik moet natuurlijk weer tegen iemand aan botsen. ik vloek in het nederlands, wat een gewoonte van mij is. 'so sorry, are you okey?'vraagt de jongen. wow die stem komt me zo bekent voor. ik kijk op en daar staat een persoon voor me die ik heel erg bewonder. niemand minder dan luke hemmings van 5 seconds of summer. 'uhm yes, i'm okey.'zeg ik met een kleine glimlach. ik ben niet echt okey want mijn hempje is nu vies van mijn latte macchiato, shizzles. 'i know your not okay.'zegt luke. 'i'm okey,really.'verzeker ik hem. 'uhm okey, i bought a new latte macchiato for you.'zegt luke. 'uhm okey.'zeg ik met een kleine glimlach. 'whats your name by the way?'vraagt luke. 'allison grey, I'm just here in sydney to live with my mom.'zeg ik. 'really,wow thats awsome, what do you think about sydney?'vraagt luke. 'I think it looks nice here, and very very hot. so hot it is not with us in the Netherlands.'zeg ik. 'you come from the netherlands?'vraagt luke verrast. 'yes,i do.'zeg ik. 'I am a couple of times in the Netherlands with 3 of my friends.'zegt luke. ik grinnik. 'i know you. your luke hemmings from 5 seconds of summer.'zeg ik grinnikent. 'damn, she knows me.'grinnikt luke. ik grinnik. we lopen naar de bali (of hoe je dat ook noemt) en bestellen allebei wat en luke betaald. 'you know what, I'm going to give you a guided tour by sydney.'zegt luke. 'sounds amazing.'zeg ik. nu al vrienden gemaakt lol, word nog een mooie tijd hier in australië...
JE LEEST
I'm A Werewolve?
WerewolfHey allemaal dit is mijn eerste boek wat ik ooit ga schrijven en het zal een mengelmoes van fanfictie en weerwolven zijn❤ i hope you like it. Sorry als sommige dingen niet kloppen maar veel dingen zijn gebasseert op mijn fantasie❤ love you xx