Hoofdstuk 9❤️

116 8 2
                                    

Het is achmed. Hij kijkt me aan . We hebben wel 5 min oogcontact. "Shit wat heb gedaan " zeg ik.
Sorry ik kan niet wachten als ik iets moet betalen hier me kaartje. Serieus achmed hoe moet ik verder naar Eindhoven en naar centrum dacht het niet jij gaat me auto naar garage brengen. Sorry ik ben echt laat. Hij stapt in de auto en rijd weg. Ik parkeer me auto ergens en bel me neef wisam. Wisam kan je ff komen heb net ongeluk gehad met auto . Yallah laat hem daar ik ga bij soefian reserve sleutel halen en ga jij maar naar mina met bus. Ik parkeer mijn auto en pak me tas en loop naar het station . Ik wacht 10 min op de bus tot hij er eindelijk is. Ik stap In de bus en doe mijn oortjes in. Dan denk ik aan achmed. Ik dacht dat er wel iets stiekem was dat klikte maar nu toont hij helemaal geen gevoelens en emoties. In het centrum aan gekomen zie ik mina. Salam hbiba. Salam schatje. Ik was net bij me neefje maar ik ga nu naar de bruidzaal kom je mee? OMG ja tuurlijk. Ik stap in haar auto en samen rijden we naar de zaal die 20 min verder is. Daar aangekomen zie het er mooi uit van buiten en binnen. Een Fontijna voor de deur en dan een mooie en grote gebouw. Ik loop daar heen tot ik met me hak in gatje kom. Ik val bijna tot ik iemand vast pak. Shit hij is kapot. Ik dacht dat ik mina vast hield maar ze loop voor me denk ik bij mezelf . Ik kijk richting mijn hand en zie dat ik nogsteeds vast heb. Oe sorry ik laat los maar ik val weer bijna. Hij houdt me vast , maar wie is dit . Oh dankjewel ,ik heb vaandag echt een ongeluksdag eerst een ongeluk met me auto en nu dit. Dan draait hij ze gezicht om naar mij. Omg.....
Het is achmed . Ik kijk diep in zijn ogen en ik voel me veilig en vetrouwt bij hem. Ik zie blijdschap maar ook verdriet in zijn ogen.

nada kom naar binnen yallah . Ja hoe schreeuw ik. Achmed tilt me op en brengt me naar binnen . Ik kijk hem verbaasd aan maar hij kijkt me niet eens meer aan. Heb ik iets gedaan ofzo. En hoe durft hij mij überhaupt op te tillen. Mina kijkt mij en Achmed verbaasd aan . Hij zet me op een stoel neer en zin dan het mooie bruiloft zaal pas echt goed. Ik kijk mina aan en ze komt naar me toe. Achmed die loopt baar buiten . Wist je dat de verloving van achmed niet door gaat zegt ze. Hoezo vroeg ik me af. Hij moest van zijn ouders met haar trouwen maar hij heeft het stop gezet omdat hij niet van haar hield en niet de braafste meid was.   Oooh. Binnen voel ik de vreugde maar ene kant ook weer niet. ze loopt naar het top punt van de zaal en draait rond in vreugde. Nada ik voelde me al die tijd alleen maar nu zal ik me nooit meer alleen voelen tot mijn laatste adem. Ik ga trouwen met de liefde van mijn leven.....

Ze begint opeens te huilen van vreugde . Ik ren naar haar toe en ik knuffel der hard. Dan wordt de muziek getest in de zaal en zingen met ze twee heel haar mee en dansen. Ik zie achmed bij de deur kijken en lachen stiekem. Zijn lach is zo mooi en word er blij van . Huh ,ben ik nou verliefd? Denk ik bij mezelf.

El maktabWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu