Hoofdstuk 10❤️

127 4 0
                                    

Na paar dagen is het eindelijk zo ver de bruiloft van mij broer met mina. Ik word wakker om 6 uur en stap snel de douch in. Daarna pak ik me jurken,me hakken en accessoires. Om 7 uur zie ik dat mijn neefje voor de deur staat. Ik stap in zijn auto en rijden richting mijn oom en tante . En zin in Farid. Ja hoor , misschien vind ik mijn aanstaande vrouwtje daar. Hay hay wil je snel van me af zijn yek. Je blijft altijd me nicht A dikzak. Eindelijk we zijn er na een lange tijd. We lopen Naar binnen en zien iedereen druk bezig . Ik pak snel de spullen van de auto en loop naar mijn logeer kamer. Daar doe ik mijn witte / roze Marokkaanse jurk aan met een khmisa tasje en nog mijn witte hakken aan. Daar bij draag ik ook een witte hoofddoek en Een soort ketting op mijn hoofddoek met een diamantjes. Ik doe mijn micheal kors ring , horloge aan en loop Naar beneden . Ik doe ook mijn make up maar vaabdag wat heftiger met oogschaduw etc. Ik help Omar snel met zijn kleding. En ga dan naar soufian. Ik loop zijn kamer in en zie hem voor de spiegel staan . Ik begin te huilen van blijdschap . Mama en papa zullen trots op je zijn en wij ook. Ik knuffel hem stevig en help hem nog. Dan lopen we allemaal naar beneden dan begint iedereen te zingen en te dansen.

El maktabWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu