Camera Mortilor si Demonilor

21 3 1
                                    

O seara cumplit de urata ma trezit din somn. Afara durduia si fulgera cat vedeai cu ochii. Ma-m trezit ca să inchid geamul.
După un timp fulgerele sa-u potolit.
De dimineaţă mama Ma trezit si mia spus:
-Cum ai dormit scumpa mea?
-Sa spunem că am dormit cât de cât bine,dacă asta vroiai să auzi.
-Asa de rau ai dormit?
-Da mama.
-Îmi pare rău draga mea. Ok ma duc la cumparaturi,te-am lăsat.
-Ok pa.
Mama a plecat la cumpărături lăsându-mă singură. 😞
Dintr-o data usa de la living room sa deschis. Eu am luat paletea de muste si am zis vu teamă:
-Cinei acolo?Ori cine ar fi iesi odată!
Insa nimeni n-a raspuns. Ma-m dus sa verific si intr-un final am vazut o pisica tare draguta si ciudata in acelaşi timp.
Am luat-o iam dat sa beie lapte după care am aşezat-o pe canapea lângă mine. Ceea ce nu ştiam era că această mâţa îmi va aduce numai probleme ci si multi,multi criminali după mine care ma vor.
Mama a venit de la cumpărături si când a văzut pisica a zis:
-Vei face curat după ea,ok?
-Da mama si mulţumesc că mă lasi s-o păstrez.
-Sigur acuma haide să mă ajuţi.

M-am dus si am ajutat-o. După un timp am mers la mine in cameră.
Am stat pe telefon dar am auzit un scartit de la o usa. Mam ridicat din pat si mam uitat in dreapta mea.
Mam apropiat de zgomotul de unde se auzea scârţâitul usii si atunci am observat o usa intr-un perete din camera mea. Am deschis usa miam luat o lanternă apoi curioasă si cu frică am intrat in aceea cameră înfricoşătoare. Cand mam uitat mai bine am vazut cadavre si custi cu oameni morti si unii care inca mai traiau.

Camera SecretaWhere stories live. Discover now