Cautarea si gasirea omului ciudat de urat

10 2 0
                                    

De dimineaţă m-am sculat si am plecat în căutarea acelui om. Oamenii îmi spuneau că era un om tare ciudat şi înfricoşător.
L-am cautat peste tot însă nimeni nu a vrut să-mi spună unde se ascundea,aşa ca am zărit o casă părăsită de vreo doi ani.
Am intrat înăuntru dar n-am vazut pe nimenea sau aşa mi se parea mie.
Mama mea mă cauta iar eu mici nu aveam habar. De odata am auzit un zgomot foarte ciudat. M-am apropiat, mi-am luat lanterna si am început sa mă uit în jurul meu. Era atât de urât si înfricoşător încât îţi venea să fugi din acel loc înfricoşător.
Am cautat până am dat peste un cadavru de om mancat si decapitat. M-am uitat mai atent si am observat ca a fost muscat de gât până când sângele ia fost băut.
M-am speriat şi am plecat repede din camera aceea înspăimântătoare.
Am plecat acasă iar mama mea mi-a zis:
-Unde ai fost domnisoric-o?
-Am fost sa ma plimb atâta tot.
Ok eu am lămurit cu mama absolut tot si am plecat afara cu prietenii. În timp ce ne plimbam un om bătrân cu barba albă şi ochii de o culoare cenușie a dat peste mine. Avea o expresie de parcã s-ar fii sfârşit lumea,însă nu ma oprit din a mă distra cu prietenii.
Seara ajuns acasă m-am dus în casă şi am văzut omul.acela pe care l-am văzut şi înainte pe stradă.
El cu o vocea lui răguşită mi-a zis:
- Bună, tu eşti Khassy?
-Da,eu sunt,de ce?
-Vreau să vorbim ȋntre patru ochi.
-Sigur veniţi, va rog.
-Va mulţumesc domnişoară.
S-au aşezat pe canapea apoi m-am uitat atent la acest domn care stătea şi se holba la mine de mai bine de 5minute.
Eu nu ştiam ce săi zic aşa că am început să zic:
-Deci,ce va aduce pe aici,domnule?😒
-Ai găsit ceva neobişnuit in această casă?
-Sunt multe lucruri ciudate dar am gasit ca un fel de o cameră secretă. Stiu ca d-voastră o cunoaşteţi, asa e?
-Da, aici am copilărit eu cu familia mea. S-au întâmplat multe lucruri tare ciudate.
-Da,şi încă se întâmplă.
- Atunci trebuie sa incepem investigatia cat mai repede si sa rezolvam toate fiintele supranaturale .
- Da asa este domnisoara Kassy

Camera SecretaWhere stories live. Discover now