În fiecare lună este această vânzare de '' produse '' , de această dată m-am gândit că m-aș putea alătura.
Nu că aș avea nevoie , dar ar fi interesant să am propria mea jucărie .
Înaintez spre clădirea luxoasă. Îmbrăcat la costum și cu rânjet tipic intru in lift așa cum mi s-a spus.
Un domn cu o listă îmi dă o privire serioasa așteptând să îmi spun numele.
-Mă chemă Drake Hastings.
Acesta încuviințează din cap si apasă un buton. Liftul incepand sa coboare.
Când usile se deschid un hol lung îmi apare in față si cu o oarecare ezitare inaintez.
Sunt condus intr-o cameră întunecată de unde se poate observa un podium, clar acolo vor defila produsele.
Ma asez pe scaunul din piele așteptând sa incepa prezentarea.
Îmi este data o tableta de unde pot selecta suma dorita , jocul mergand cu valori finite de zeci de mii de dolari.
E prima dată când particip la așa ceva, sper sa fie interesant.
Peste mai puțin de 5 minute o voce de femeie virtuala se face auzita prin difuzoarele camerei.
-Bine ați venit! Sper ca produsele noastre sa va încânte privirea si nu numai. Nu uitați că ați luat la cunoștiință regulile vânzării.
Licitație plăcută !
Lumina de pe scena se aprinda si in fata ochiilor o femeie in lenjerie intimă neagră , cu tocuri, par blond si trup slab isi face prezenta.
Abia daca poate să stea in picioare din cauza drogurilor cu care a fost injectată dar totusi încearcă sa atrag atenție, clar nu e deștepta, banuiesc ca nici nu își da seama ce se intampla...
-Numarul 1, virgină ,corp fara cicatrici sau tatuaje, un zâmbet frumos, par vopsit, vârsta cuprinsa între 22 si 28 de ani. Licitatia incepe de la 50 de mii de dolari.
Pot auzi cum licitația creste ajungand la 400 de mii.
Nu merită .
Dupa ce aceasta a fost vândută persoanei din camera alăturată prezentarea continua.
Urmatorea este un pic mai stilată avand parul lung castaniu.
-Numarul 2,virgina, o cicatrice in zona coapsei stangi, par natural, varsta cuprinsa intre 15-19 ani. Licitatia incepe de la 40 de mii de dolari.
La aceasta licitez dar atunci când prețul a ajuns la 350 de mii de dolari renunț.
Într-un final este cumpărată cu 700 de mii de dolari.
Si licitația continuă cu o roșcată .
***************
Desi am mai licitat la cateva dintre ele nimic nu m-a atras in mod deosebit, zambet fals sau prea drogate ca sa zâmbească au venit aranjate pe scenă .
Acum un ultim exemplar isi face prezenta pe scenă .
Raman un pic uimit de aspectul fetei, corpul de zeita bronzat si parul inchis la culoare ma încântă . Desi isi tine capul aplecat sunt sigura ca are si fata la fel de frumoasa ca si corpul.
-Numarul 25, doua tatuaje in zona gatului si spatelui, par natural, varsta cuprinsa intre 17 si 22. Licitatia incepe de la 100 de mii.Desi nu a precizat daca e virgina sau nu, tot ma atrage prea mult. Dar acum, cand isi ridica capul din pamant și ranjeste din coltul gurii o stare ciudată mă cuprinde. Mă uit intens la ea ,la acea zeița , o parte întunecată dintr-o lume neexplorata. Nu pot să îmi descriu gândurile,sentimentelr ce trec prin mine . Naiba Drake !
Atâta frumusețe intr-o singură persoană .
Incep sa licitez fara ezitare adaugand cate 100 k pe tură , dar dupa ce depășește suma care eram dispus sa o dau am vrut sa renunț, 700 de mii este maximul, nu sunt dispus sa mai maresc .Pana cand...si-a ridicat mana dreapta in aer și a arătat degetul din mijloc.
O da, nu a facut asta. Desi poate ar trebuii sa ma supere acest gest ma face sa o vreau si mai mult. Si fără sa gândesc prea mult mai adaug 300k. Trebuie sa fie a mea.De data asta nimeni nu mi se mai opune.
-Cumparat pentru un milion de dolari. Mulțumesc.
Fata este data jos de pe scena si parca vad cu ii da un cot in piept barbatului de langa ea in intuneric . Asta va fi interesant.
Vocea virtuala se aude din nou anunțând ca licitația s-a terminat si mulțumindu-ne pentru participare.
Ma ridic de pe scaun si pornesc sa imi vad achiziția.
*******
-Dragă , cum a reusit cineva ca tine sa ajungă aici?
Aceasta este legată de mâini și ținută de un bărbat ca sa nu plece.
-Nu este treaba ta, DRAGĂ! Nu cred că vei vrea să devenim cei mai buni prieteni , ma înșel cumva?
Își ridică capul și rânjește la mine.
Mă apropii de ea încrezător neintelegand cum a reusit sa ramana treaza in ciuda drogurilor.
-Ai dreptate, nu intenționez sa fim prieteni.O sa îți placă noua ta locuință . Ai putea sa te simți norocoasa chiar.
-Ah, extraordinar. Atata noroc pe capul meu, cum vrei sa iti multumesc? Vrei sa iti fac niste brioșe cu afine si glazură de vanilie, poate lângă un suc de portocale stoarse manual. Ca mna, sa imi arăt recunoștință. Hai scutește-ma de dulcegarii si spune exact ce vrei!Ironia si zambetul de la inceputul discursuluia au devenit vorbe serioase spuse cu scarba si nervozitate .
Ii ignor comentariile si imi continui ideea.-Acum spune-mi, cum de esti treaza si nu esti pe jos din cazua drogurilor?
La distanta de cativa centimetri, ma privește in ochi si spune cu o vocea ei tipic ironica si nepasatoare.
-Acum, spune-mi, cum de ești aici când poți sa obti o persoană ca mine si fara sa o cumperi pe o suma stupidă ? Nu pare ca ai avea cu mult peste 20 de ani.
-Voiam sa am ceva personal, doar pentru mine. Si mulțumesc de compliment.
-Nu era un compliment. Oricum sutele de proprietăți si acțiuni nu îți ajung?
-Se pare că nu.
Pufnește iritată si adaugă cu un ton dur.
-Pacat, nu ma poți obliga să te ascult.
Pentru a ma asigura ca mă înțelege cum trebuie, ma aproprii, nelăsând spațiu aproape deloc intre corpurile noastre.
-Poate te crezi tu o printesa dar eu rămân regele.
Își ridică genunchiul si mă lovește cu putere in zona intima, scoțând un geamăt de durere din partea mea, facandu-ma sa mă aplec spre pământ .
-Se pare ca regele tocmai a îngenunchiat .Rămân cu un zâmbet ciudat pe fata. Îi spun bărbatului sa o ducă la mașină fără sa mai adaug vreo vorba .
După ce durerea se ameloriază ma îndrept și eu spre masina mea.
Abia aștept să te reîntâlnesc la Rio prințesă .
*************
CITEȘTI
Totul Are Un Pret
ActionDe ce lururile cele mai frumoase se termina repede? De ce atunci cand esti cea mai fericita persoana soarta se gandeste sa iti rapeasca zambetul ? De ce intodeauna te indragostesti de persoana gresita ? De ce exista atata ura si violenta in lume ? ...