O durere insuportabilă incepe sa isi faca simțita prezenta peste tot trupul meu, din creștetul capului pana in varful degetelor de la picioare. Incerc sa ma ridic dar nu primesc nici o reacție fizica, ma simt de parca as fi paralizata. Incerc sa analizez încăperea si cu greu observ nuanțele pale ale pereților si lumina soarelui care imi încălzește pielea.
Incep sa ma dezmorțesc cate puțin reușind sa simt materialul fin de sub mine.
Peste cateva minute pot sa analizez camera mult prea eleganta si nu inteleg cum am ajuns aici.
Imagini din acea noapte incep sa se clarifice si incep sa inteleg mai mai bine presenta mea in acest loc! AM EȘUAT! FIR-AR!Ma ridic nervoasa din pat si desi aproape am căzut din cauza reacției bruște am reușit sa ma stabilizez și am pornit alarmantă sa caut iesirea.
Daca am crezut ca dormitorul in care m-am trezit a fost prea elegant si superb atunci restul casei este desprins dintr-un basm cu prinți si prințese.
Dar cu toți stim ca aceasta casa apartine unui om mult prea bogat si afemeiat care cumpără femei ca pe jucarii, ma intreb daca mai sunt si altele aici.
Fara sa gandesc de 2 ori incep sa deschid fiecare usa la rand.
Fara sa realizez ajung in asa zisa sufragerie care e mai mare ca tot apartamentul meu. In fata mea acum este un perete de sticla cu usi glisante de unde pot observa oceanul. Stai, oceanul? Unde sunt?
Vreau sa deschid usa ,dar este blocată, ma mir ca macar am încercat. Pe partea cealalta a usii transparente isi face aparitia o gorila de 2 metri imbracata in negru, banuiesc ca nu puteam sta nesupravegheata.
Clar.... Sunt data naibii. Ce naiba a fost in capul meu sa fac asta? Fir-ar!
Raman in sufragerie si ma arunc pe canapea punandu-mi mainile pe fata, nervi si dezamăgire, combinatia ideala. Si acum ce ar trebui sa fac?
Nu mai zic ca sunt surprinsa ca sunt intr-o casa de vis langa apa si nu intr-o camera de 2 metri patrati la 100 de metri sub pamant.
Dupa ce durerea imi dispare complet continui sa analizez casa si sa gaseac o cale de iesire. Fara rost din pacate...Nu trebuia sa fac prostia aia.
***FLASHBACK ***
Am așteptat acest lucru de mai bine de cateva luni, m-am documentat, m-am antrenat si acum sunt pregatita sa aflu unde este EA.
Dupa ce am verificat numarul de persoane care au intrat in lift si am fost atenta sa nu imi scape nici un detaliu ma indrept spre liftul acuma gol cu paharul de sampanie in mana si zambetul pe fata. Sunt imbracata intr-o rochie roșie lunga crapata pana la jumătatea coapsei, o pereche de pantofi negri cu toc inalt, parul aranjat, nimeni nu m-ar suspecta pentru ceea ce voi face. Pana la urma trebuie sa ma asortez cu aceasta petrecere stilata pentru a-mi ascunde scopuri . La fel cum fac si ei de altfel,petrecerea asta organizata sub pretextul unui nou parteneriat intre companii de mare succes. Majoritatea de aici nu au nici cea mai mica idee ca sub picioarele lor are loc o licitatie de fete . Cand te gandesti ca atâția oameni isi folosesc firmele mari pentru a ascunde adevarata lor marfa,pentru acoperire,sa fie siguri ca nimeni nu ii suspecteaza. Desi ar putea sa le ajunga banii castigati pe drept acestia se adancesc in mizerie din cauza acestor boli mintale pentru mai mult ,transformandu-i in adevarati monstri.Abia astept sa primeasca lectia care li se cuvine ,din pacate nu sunt capabila de asa ceva singura .
Ii zambesc liftierului si il rog sa ma duca la etajul 2, acesta nu suspecteaza nimic. In momentul in care usile se inchid dau drumul paharului pentru a se sparga si sa ii atraga atentia acestuia. Mutandu-si atentia pe jos am oportunitatea sa il iau pe neasteptate si sa ii prind capul ,impingandul cu putere in peretele liftului.Ajunge pe jos de durere cu sange pulsand in rana provocata ,ramanand inca constient.Inainte de a apuca sa cheme intariri sau sa informeze pe cineva de prezenta mea il lovesc cu piciorul in barbie ,dand din nou cu capul de peretele din spatele sau.De data asta lesinand . Ma asteptam la mai greu.
Inainte ca usile sa se deschida la etaj si sa ne vada cineva ii scot cheiile din buzunar si le introduc in lift .Imediat dupa il trag pe barbat inconstient mai aproape si ii pum mana pe scanner pentru ai lua amprenta si a-mi da acordul de a coborî .
CITEȘTI
Totul Are Un Pret
ActionDe ce lururile cele mai frumoase se termina repede? De ce atunci cand esti cea mai fericita persoana soarta se gandeste sa iti rapeasca zambetul ? De ce intodeauna te indragostesti de persoana gresita ? De ce exista atata ura si violenta in lume ? ...