Zara POV
Unde doamne pot sa gasesc o pereche de adidasi?
Ma invart prin sifonier de mai bine de 5 minute cautand ceva de incaltat pentru alergarea mea de dimineata .
Fie prizioniera, fie libera nu vreau sa ajung o leguma fiarta.
Am deschis un sertar si intr-un final am gasit cateva perechi de incaltaminte sport.
Am ridicat o pereche si am oftat puternic cand am vazut ca imi sunt mici cu doua numere.
Am iesit mârâind din sifonier si m-am aruncat pe pat.
M-am gandit destul de mult la o varianta dar nu prea imi venea nici una. Chiar doresc sa fac putin sport.
Imi iau o pereche de iegari ,o bustiera si o bluza de trening pe mine dupa care incep sa caut camera lui Drake.
Probabil inca doarme,e abia 7 dimineata.
Intr-un final cred ca i-am nimerit camera.
Este o camera simpla cu un pat matrimonial de lemn de mahon cu niste asternuturi albastru închis simple. Patul dezordonat cat si sunetul apei curgand din camera alaturata imi indica ca s-a trezit . Hai sa vedem ce avem pe aici...
Am așteptat în jur de 5 minute până când sunetul apei s-a opri . Acum era liniște ,iar tot ce puteai auzii erau mișcările bărbatului din baie . Fara sa îmi dau seama acesta intra in camera si ma găsește în patul său , jucandu-ma cu un pachet de prezervative găsit in unul dintre sertarele noptierei.
Fac o fata jucausa si arunc in sus pachetul .
- Ar trebuii sa iti ascunzi mai bine lucrurile , mai alea daca ai o fata in casa si gaseste un pachet XXL . Se va crede ca esti cam obsedat.Acesta doar cu boxeri negri pe el și părul ud își încrucișează brațele și mă întreabă cu un zâmbet pe față .
- Ce faci aici?Eu ridic mâinile și spun :
-Nu este evident ? Stau în pat și mă joc cu un prezervativ până când vii tu . Oare de ce?
Pe moment nu știe ce să spună după care îmi vede rânjetul si își dă seama că prezența mea aici nu are legătură cu sexul.
Totusi nu parea ca il deranja ochii mei care se uitau lacomi la muschii lui. Si eu vreau muschi dinaia . Gelozia ma cuprindea , dar mi a trecut repede.- Ce cauți aici? Spune de data asta mai serios.
Îmi dau ochii peste cap.
- Chiar sperăm să avem o discuție aprinsă despre cum ai interpreta prezenta mea ,dar las . Voiam să văd ce număr ai la adidasi, trebuie să alerg si nu am în ce . Cei din șifonierul acelei fete îmi sunt mici.
El se încruntă si îmi repeta cuvintele .
-Șifonierul acelei fete ?
Imi dau ochii peste cap . Ma ridic si ma aproprii de el . Ma uit in ochii lui.- Da, sifonierul acelei fete. Sunt sigura ca acolo a fost cineva , acea camera apartinea cuiva . Acum da-mi o pereche de adidasi , vreau sa alerg . Numai daca nu cumva ai de gand sa imi interzici draga proprietar .
Ultima fraza am zis-o amenintator uitandu-ma cu o privire foarte serioasa spre el .- Nu am de gand sa te opresc , dar iti spun ca eu deja m-am intors de la jogging . Pe aceasta insula soarele este pe cer in jur de 5 asa ca acum este prea cald daca vrei sa alergi pe malul apei, nu te sugerez sa mergi.
Am oftat , avea dreptate, am observat si eu temperatura ridicata cand am deschis geamul , dar nu m am gandit pana la capat . Mi-am dat parul pe spate si l-am intrebat cu ochii inchisi si cu vocea groasa.
CITEȘTI
Totul Are Un Pret
AcciónDe ce lururile cele mai frumoase se termina repede? De ce atunci cand esti cea mai fericita persoana soarta se gandeste sa iti rapeasca zambetul ? De ce intodeauna te indragostesti de persoana gresita ? De ce exista atata ura si violenta in lume ? ...