1.Bölüm

46 2 0
                                    

Sabahın  8:22 ve başımda deli gibi bağıran Melisa.Melisa benim en yakın arkadaşım,1 haftalığına ailelerimiz iş gezisine gittiler,biz de beraber kalıyoruz.
"sabahın kötünde başımda bağırmayı kes lütfen gece 5 de yattım"
"ba-na-ne kalk ya bu gün Ardayla buluşucam kızım"
"ba-na-ne"
"Can da gelcekmiş"
"oha kalk hazırlanıyoruz"
saat 10:30 du ve hazırlanmıştık kahvaltı bile yapmıştık ve Arda melisi aradadı 15/20 dakika konuştular.Aşkım böceğim meleğim ömrüm ıyy kusasım geldi.
Saçlarım belime geliyodu kumraldım ama güneşte sarı oluyodu ve melis çok kıskanıyodu ama o doğal sarıydı,off aptal kız.Saat 13:00 olmuştu ve biz 14:00 de buluşucaktık.Ben beyaz bi etek üstüne borda sıfır kollu bi gömlek  giymiştim.
Melis içerden bağırıyodu
Nazlığğğğğ
Nazlığğğğ
Yanına gittiğimde gerçekten şahane gözüküyodu beyaz bi elbise günlük ama çok güzel.
saat 13:30 olmuştu ve biz çıkmıştık sahil kenarına gidiyoruz 10 dakikalık mesafe.
Oraya gittiğimizde Arda,Can ve sapsarı saçları olan çok güzel bi kız oraya varana kadar baya konuştuk ama kim olduğunu çözemedik.
can;
"Tanıştırıyım hanımlar sevgilim."
Melis o anda bana bakmıştı tabi benim gözler dolmuştu çoktan dokunsanız ağlarım direk uzaklaştım melis ve arda arkamdan baya bağırdı ama dönüp bakmadım çünkü çok kötüydüm.
Ağladığım için hiçbişey gözükmüyodu ve bi çocuğa çarptım hala ağlıyorum çouğun üstüne düştüm
"Yavaş"
"Üstümden kalk"
"bilerek mi üstüne atladım yavşakmıyım ben?"
"Bilmem"
o anda kalktım ve hızla uzaklaştım çocuk arkamdan bağıryodu
telefonun düşmüşşş diye ben bekledim o getirdi
"Teşekkür etmiycekmisin"
"Ağlıyorum kör musun"
uzaklaştım o çocuğu bidaha görmek istemiyorum saat gece nin 12 si bu saate kadar naptım bilmiyorum ama birsürü arama vardı telefonumu kapattım
sen 2 sene sev aşık ol o napsın gitsin başka biriyle çıksın gerçekten çok adaletli bu nası hayat die bağırken sahil kenarında kumralın üstüne oturdum.Ağlamaktan şişen gözlerim,akan rimelim.Yanıma biri yaklaştı ve eliyle gözyaşımı sildi kim olduğunu anlamak için kafamı kaldırdım ve sabahki çocuktu.
"Hala ağlıyomusun göz yaşın bitmedi mi"
"..."
"Neden ağlıyosun?"
"Boşver"
1 saat boyunca öyle olduk hava baya soğumuştu ve eve gidicektim ama iyi hissetmiyodum tqm aya kalktığım anda başım döndü o anda adını bilmedim çocuk tuttu ve beni o götüreceğini söyledi bende evet anlamında kafa salladım.
Arabadayız gidiyoruz hiç konuşmadan adını bilmediğim çocuk Gökberk dedi,anlamsız anlamsız ona bakarken
"Adım gökberk yani ağlamaktan beynin sulanmış"
"Nazlıcan ama nazlı diyolar"
"neden"
"bilmem"
Bidaha hiç konuşmadık
Eve geldim arabadan inerken teşekkür etttim o da bana numarasını verdi,nezaketen bende aldım numarasını ve eve girdim.
Karşımda meraktan ölmüş
Arda
Melis
Can
ve o sarı yelloz kız
can la sarı yellozu saymıyorum
Melis adeta delirdi ve bağırarak konuşmaya başladı
"Nerdesin sen telefonunu da kapattın öldük meraktan kaç saatir kayıpsın farkındamısın"
Arda benim ilk erkek arkadaşım yani o anlamda değil kanka olarak
Tabii o da kükrüyodu resmen
Hepsi bişeyler derken merdivenlerden çıkarken arda nereye gidiyosun dedi duş alıp yatıcam yorgunum dedim
hepsi arkamdan geliyodu ki taki odamın kapısını kitleyene kadar.

GüvensizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin