"Opravdu nelituješ, že jsi tu se mnou?" zeptala jsem se Chrise, když jsme vystoupili z auta.
"Ne," odpověděl. "A jestli se ještě jednou zeptáš, tak už se fakt naštvu," vážně se na mě podíval. "Takže už o tom nemluv dobře?"
"Dobře," přikývla jsem. Chris mě vzal okolo pasu a vedl ke škole. "Umím chodit," řekla jsem.
"Já vím, ale chci aby všichni věděli, že jsi tu se mnou," vysvětlil a já se na něho podívala. Jak se kluk jako on může zahazovat se mnou?
Chris:
Ani neví, co se mnou dělá. Je jako víla, stejně kouzelná a čistá. Když jsem jí viděl v těch šatech, měl jsem chuť jí říct, co k ní cítím, ale ovládl jsem se. A teď jí držím u sebe a cítím její jemnou květinovou vůni. Všichni mě zdraví a já na ně jen kývu hlavou. Nejdůležitější je dnes ona.
"Všichni se na tebe koukají," zašeptala a já se uchechtl.
"Myslím že se spíš dívají na tebe," odpověděl jsem a ona se na mě překvapeně podívala. Vůbec nevěděla jak nádherná je. Když jsem vešli do tělocvičny, kde se konal ples, bylo tu už plno. "Mám jít pro pití?" zeptal jsem se.
"Nenechávej mě o samotě," řekl a bezmocně se na mě podívala.
"Dobře tak pojď se mnou," uchopil jsem její drobnou ruku do své a vedl jí ke stolu s pitím. Musel jsem jí pustit, abych naplnil dva kelímky džusem. Jeden jsem jí podal a ona se napila. Potom jsem našli ostatní, kteří nám drželi místa u stolu.
"Henry?" zeptala se hned Jul.
"Nepříjde," odpověděla Lena. "Není mu dobře."
"Aha," vydechla. Podívala jsem se na Lenu.
"Jdeme si zatančit?" zeptala jsem. Lena přikývla a já ji znovu mohl vzít za ruku. Chtěl jsem, aby byla v bezpečí. Vždycky a kdekoliv. Začala jsem pomalá písnička a já ji vzal okolo pasu. Lena své ruce omotala okolo mého krku a položila si hlavu na mou hruď. Musela slyšet jak zběsile mé srdce kvůli ní tluče. Opatrně jsem si bradu položil do jejich vlasů.
"Bojím se o něho," zašeptala z ničehonic Lena. Než jsem se stihl zeptat, o čem to mluví pokračovala "O Henryho. Vím, že mi neříká pravdu. Není v pořádku,"
"Bude v pořádku,"zašeptal jsem a dal jí letmou pusu do vlasů. "Uvidíš."
Lena:
Když mi dal tu pusu cítila jsem motýlky v břiše. Choval se ke mě nádherně. A já jsem se cítila v bezpečí. Když písnička skončila, vrátili jsme se ke stolu.
"Tady tě máme!" došla ke Chrisovi nějaká holka a přede všemi ho políbila. Rychle jsem odvrátila zrak. Všimla jsem si, jak po mě Juliet střelila pohledem.
"Jdu si pro pití," zamumlala jsem a co nejrychleji jsem se vydala pryč. Asi to vypadalo divně, protože jsem na stole měla pořád skoro plný kelímek, ale já jsem musela zmizet. Nevím proč mě to tak zabolelo. Věděla jsem jaký Chris je. Celou tu dobu jsem věděla, že on je děvkař. Chtěla jsem jít domů. Hned.
Chris:
Odtáhl jsem se od Kitty, a nechápavě se po ní podíval. "Co to děláš?" zeptal jsem se naštvaně.
"Líbám tě?" ušklíbla se, a chtěla to udělat znovu, ale já jí odstrčil. Potom jsem se rozhlídl a uvědomil si, že tu Lena není. Podíval jsme se na Juliet.
"Kde je?"
"Říkala že si jde pro pití," odpověděla mi. Věděl jsem, že se jí hnusím. Hnusil jsem se i sám sobě. Podívala jsem se k pití, ale nikde jsem jí tam neviděl.
"Sakra," zašeptal jsem a rozběhl se k východu. Jestli odejde a něco se jí stane, nikdy si to neodpustím. Vyběhl jsem před školu a spatřil jí. Šla po parkovišti. "Leno!" vykřikl jsem.
Otočila se a zůstala stát. Doběhl jsem k ní.
"Omlouvám se," zašeptal jsem. "Vážně moc mě to mrzí."
"Chápu to Chrisi," špitla. "Může mi to být jedno." sklopila hlavu a já se na ní nedokázal dívat. Zvedl jsem jí palcem bradu a zadíval se jí do očí. Potom jsem se konečně překonal a přitiskl rty na ty její.
ČTEŠ
Too Young
RomanceLena je obyčejná 16ti letá dívka, která žije s rodiči a se starším bratrem. Její rodiče budou muset na jeden víkend odjet a ona zůstane doma s jejím bratrem, který se rozhodne udělat mejdat a pozvat své kamarády. A tam potká Chrise. Kluka, který nen...