u n u

178 23 8
                                    

 
Victoria P.O.V

Îmi târam picioarele obosite spre casă,cu geanta proeminentă pe umărul drept şi țigara aprinsă. Mă simțeam singură şi în fiecare zi o luam de la capăt. Facultate,facultate şi iar facultate. Eram deja plictisită de viața mea.

  Câțiva stropi de ploaie se prelingeau pe frunte,sau poate era doar sudoare. Eram pe marginea drumului,rare ori luminându-mi calea farul unei maşini. Trebuia să găsesc ceva să mă trezească din starea asta.


 

  Trebuia să am un moment doar al meu,lăsând în urmă temele şi proiectele pentru mâine.

În fața mea,în depărtare se vedea o clădire. Mă apropii din ce în ce mai mult de ea. Era un club.

Aveam nevoie de asta. Puțină distracție,prieteni noi,muzică,alcool,nu stricau.

Îmi ridic picioarele extenuate,peste pragul uşii de la intrare,îmi aşez părul după urechi,apoi intru.

Peste tot fum de țigară,lumini,muzică şi bărbați atrăgători. Era perfect.

Mă aşez pe un fotoliu într-un colț mai retras,aprind o țigară,apoi privesc în jur.

Băutura curgea,scrumul țigărilor era presărat pe mocheta veche a clubului,iar lumea se distra.

Priveam puțin speriată,nu fusesem niciodată singură într-un club.

Într-un colț,doi ochi negrii superbi mă priveau.Eram emoționată. Era atât de frumos..ah,părul lui ..ochii lui..tot. Îl privesc în ochi,apoi las capul în jos şi-mi întind mâna spre scrumieră.

 Îl privesc în ochi,apoi las capul în jos şi-mi întind mâna spre scrumieră

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


O voce răguşită îmi atrage atenția. Ridic capul,apoi îl văd aproape.

- Hei,ce cauți aici?spune bărbatul ce mă privea adineauri.

- Bună,am venit să uit puțin de viața mea plictisitoare,spun eu emoționată.

- Vino cu mine,ne distrăm,puțină băutură!Ce spui?spune el făcându-mi atrăgător cu ochiul.

" Ah,era superb. Deja m-a cucerit."

- Sigur,spun eu aşezându-mi geanta pe umăr.

- Stai,dă-mi mie geanta,tu ia-o înainte.

Îi dau geanta,apoi merg la masa lui.

- Şi cum te cheamă?spune el rânjind.

- Victoria.

- Victoria..ce nume frumos.Eu sunt Zayn,Zayn Malik.

- O,Doamne. Tu eşti?spun eu mirată.

- Chiar eu.

- Foarte tare,spun eu luând o gură din paharul cu wiskey de pe masă.

- Nu prea..spune el privindu-mă adânc în ochi.

" Oh,Doamne. Mi-a ghicit punctul sensibil,e superb. "

- Hai să dansăm,mi-au amorțit picioarele,spune el ciocnind paharul de wiskey.

Dau pe gât paharul,îmi las tocurile sub masă,apoi mă las condusă de Zayn.

Îmi atinge uşor talia,trezindu-mi un fior pe spate,dar mă îndepărtez de el şi mă aşez pe canapea.

- Hei,Victoria. Nu dansezi?spune Zayn întinzându-mi mâna.

- Nu pot,scuze nu mă simt prea bine,probabil din cauza fumului.

- Ah,bine. Odihneşte-te , dar nu scapi până nu te văd pe mese dansând,spune el amuzat.

- Mai vedem..


Î

mi umplu din nou paharul şi-l dau peste cap şi încă unul şi încă unul.

Nu eram ok,vedeam dublu , iar fumul îmi îngreuna şi mai rău vederea.

- Hei,Zayn. Nu mă simt prea bine,cred că merg acasă,strig eu.

- Stai,te duc eu.

- Fie.

Îmi iau tocurile,geanta pe umăr,pachetul de țigări,îl iau pe Zayn de cot,clâtinându-mă ca o caracatiță beată .

- Intră,spune el deschizându-mi uşa .

Mă aşez în dreapta lui,dau drumul la muzică,deschid geamul,apoi accelerează.

Şantajată de un star //z.m//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum