Victoria P.O.VAjungem în fața hotelului Grand Star,un hotel destul de mare şi strălucitor. Asta era tot ce observasem până acum,dar nu-l scoteam din cadrul meu pe Zayn,care părea din ce în ce mai atrăgător.
Intrăm în hotel,apoi privesc în jur paralelă,sprijinită de barul din hol,în timp ce Zayn merge să ia cheia camerei.
- Hai,Victoria,se aude vocea lui Zayn,apoi mă apucă de cot.
Intrăm în lift. Reflexia mea în oglindă părea ştearsă,nu vedeam clar. Eram amețită. Nu mai băusem atât de mult niciodată.
Ajungem în fața apartamentului 169, Zayn deschide uşa,iar în fața mea se dezlănțuie paradisul. Camera arăta perfect,şampanie,bomboane,trandafiri şi chestii romantice.
Îmi face semn să intru.
Îmi arunc geanta lângă pat,apoi ies în terasă să inspir puțin aer proaspăt. Mirosul de lumânări parfumate şi flori,nu-mi faceau bine. Privesc peste balustradă,apoi mă clatin speriată şi-l strig pe Zayn:
- Zayn,vino! Nu mă simt prea bine! Scoate-mă de-aici!strig eu speriată.
Zayn aleargă spre mine,apoi mă ia pe brațe şi mă pune în pat.
- Hei,Victoria! Eşti bine? Să chem un medic?spune el grijuliu,dar ceea ce urma avea să-i schimbe comportamentul.
- Nu,sunt bine. Mulțumesc că m-ai adus aici. Îți sunt datoare!
- Datoare cu ce?spune el privindu-mă pervers.
- Îmi place privirea ta,spun eu atingându-i abdomenul perfect.
- Mie îmi place sufletul tău. Ai un suflet mare,foarte mare,spune el privindu-mi sânii.
- Spune ceva să mă atingi pe suflet! spun eu apropiindu-mă uşor de gâtul lui.
- Te vreau!spune el,apoi începe să-mi sărute gâtul.
Mă priveşte în ochi,apoi mă întinde uşor. Eram puțin speriată,dar ce mai conta acum..mă atrăgea orice aş fi făcut. Chiar dacă mă opuneam,tot mă întorceam la Zayn.
Era deasupra mea,simțindu-i respirația răcoroasă pe gâtul meu.Mâinile lui se plimbau uşor pe talia mea,desfăcându-mi nasturii cămăşii. Zâmbesc pervers,apoi îmi scot mâinile din părul lui,îl întorc pe spate şi mă aşez deasupra lui.
- Hmm,ce-am spus mai devreme despre acel suflet mare. Ce-ai spune dacă l-ai deschide doar pentru mine?mă priveşte intens,apoi îi simt atingerea pe şira spinării,desfăcându-mi sutienul,sânii mei picând pe abdomenul lui.
Încep să-i sărut abdomenul , scoțând un geamăt de plăcere. Chestia aia ieşise din mine,pe neaşteptate.
Îmi atinge sânii cu o mână,iar cu cealaltă se joacă prin părul meu. Cobor mâna mai jos,atingând-ui masculinitatea,apoi tresare şi scoate un geamăt puternic.
- Victoria, fă-mă fericit!spune el dându-şi ochi peste cap,gemând.
Îmi atinge fundul,apoi ajung dedesubtul lui.
- Aşteaptă o secundă,îmi spune,apoi se ridică uşor de pe mine,lumina becului parcă orbindu-mă.
Privesc în urma lui , apoi îmi întind capul pe pernă şi-i simt parfumul.
CITEȘTI
Şantajată de un star //z.m//
RomanceDupă câteva ore petrecute într-un club,tânăra studentă,Adeline Jhon,se îndrăgosteşte de doi ochi negrii ce o priveau dintr-un colț. Fiind sub controlul alcoolului,Adeline acceptă să meargă în apartamentul lui Zayn Malik,având parte de o noapte indec...