Victoria P.O.V
Ajung la cursuri. Mă aşez în bancă,apoi o aştept pe Lisa, colega mea de bancă. Aveam practică,ceea ce mă fascina mereu,dar acum nu.
Eram obosită. Picioarele încă-mi tremurau. Eram înfofolită cu o eşarfă pentru a acoperi rănile şi muşcăturile de pe gât.Eram puțin pusă pe gânduri în legătură cu seara aceea şi la ce-a vrut să spună în bilet,dar când îmi aduceam aminte de el , zâmbeam.O durere ascuțită de stomac mă deranja al naibii de mult,aşa că am ales să merg la cabinetul şcolii.
Deschid uşa mare şi albă a cabinetului,apoi o văd pe asistentă.
- Bună ziua,draga noastră elevă! Ce-ai pățit? Nu arăți prea bine!spune asistenta îndreptându-se spre mine. Ia loc pe scaun!
- Bună,Nina. M-am trezit azi dimineață cu o durere ascuțită în stomac,dar nu i-am dat importanță. Acum văd că persistă şi chiar nu pot să stau!
- Ai mâncat ceva ce nu ți-a priit bine?întreabă ea ridicându-mi capul.
- Nu cred, am mâncat nişte paste şi o salată,nu cred că mi-au făcut rău.
- Hmm,ai făcut ceva vreun efort? Ai alergat,sau?
- Nu. Probabil de la stres nu ştiu,nu am idee.
- Nu ştiu ce ai,Victoria! Îți dau un calmant,apoi îți voi da o scutire medicală şi poți pleca acasă. Arăți obosită,eşti palidă!Te supără ceva? Certuri? Îți pot da şi o trimitere la psihologul şcolii! Poți să-i spui tot ce simți!
- Nu,Nina. Nu am nimic. Probabil stresul acesta cu facultatea. Nu-mi lipseşte nimic,am tot ce-mi trebuie. Mulțumesc pentru ajutor! Scuze pentru deranj!
- Nu ai pentru ce ,doar ştii că eşti preferata mea! Eşti ca o fiică pentru mine! Şi nu e niciun deranj draga mea,sănătatea e pe primul loc!Ia pastila asta şi du-te acasă! Vorbesc eu cu profesorul Winn şi-i dau scutirea. Ai grijă de tine! Dacă durerea continuă să mă suni!
- Mulțumesc Nina. Cu siguranță! Eu te las,spor la treabă! apoi o sărut pe obraz.
Părăsesc şcoala,apoi chem un taxi. Eram amețită,iar soarele puternic îmi provoca o greață profundă,iar capul îmi exploda.
Ajung în sfârşit în apartamentul meu. Mă aşez în pat,iau pastila,apoi încerc să adorm,dar cele petrecute în acea seară îmi invadau mintea.
" Trebuie să vorbesc cu Zayn şi să aflu! Poate am avut doar o aventură! Săruturi intense,muşcaturi inocente şi atingeri! Cu siguranță. Dar durerea asta îmi dă bătăi de cap! Trebuie să aflu ce mi se întâmplă."
Mă ridic amețită din pat,iau laptop-ul,apoi studiez puțin internetul.
Citesc câteva sfaturi şi cauze psntru dureri abdominale.
Intoxicație alimentară,efort fizic în exces,perioada intimă a femeii şi contacturile sexuale.Rămân speriată,apoi un fior mă învăluie.
" Trebuie să-l sun pe Zayn şi să lămurim unele lucruri! "
Închid laptop-ul sătulă de prostiile internetului,apoi mă aşez în pat şi încerc să adorm.
Nu reuşesc să mă odihnesc atât de mult,dar durerea de cap şi amețeala dispar pentru un moment.
Iau telefonul,apoi îl sun pe Zayn.
Apel efectuat
Victoria: Zayn,vino la apartamentul meu,URGENT!
Zayn:Stai,Victoria! Eşti bine? Ai pățit ceva?
Victoria:Da,vino repede , te rog.
Zayn:Bine acum vin.
Apel terminat
Arunc telefonul,apoi îl aştept pe Zayn.
CITEȘTI
Şantajată de un star //z.m//
RomanceDupă câteva ore petrecute într-un club,tânăra studentă,Adeline Jhon,se îndrăgosteşte de doi ochi negrii ce o priveau dintr-un colț. Fiind sub controlul alcoolului,Adeline acceptă să meargă în apartamentul lui Zayn Malik,având parte de o noapte indec...