Naruto,ıssız bir ormanda yürür gibi,tedirgin ve yavaş adımlarla parka doğru yürüdü.
Onu bekleyen gölge arkasını döndü ve yüzü ay ışığında aydınlandı.Bu görüntüyü hayran bir şekilde izleyen Naruto'ya baktı.
"Beni neden çağırdın?Akşam akşam..."
Bir kaç dakika öncesine kadar sadece gölge gibi gözüken Sasuke'nin dudakları hafifçe kıpırdarken Naruto yutkundu.
"Sana bir şey söylemeliyim.."
Sabırsızca bakan Sasuke dalga geçme amacıyla konuştu:
"Ne o?Bana aşkını mı itiraf edeceksin?"
Naruto Sasuke'nin kendisiyle dalga geçtiğini anlamış olmasına rağmen devam etti.Başını indirdi ve yanaklarının kızarıklığını karanlığa ve gölgelerine sakladı:
"Evet.Seni gerçekten çok seviyorum Sasuke."
Bir an için donmasına rağmen Sasuke kendini toparladı ve bir kahkaha patlattı.
"Ne saçmalıyorsun Naruto!?"
Bir kaç adım attı Naruto.Başını hafifçe kaldırdı ve Sasuke'nin güzel sarışını izlemesine olanak tanıdı.
"Duyduğun gibi.Hiç beklemiyordun değil mi?Bende beklemiyordum..Sakura-chan olmasaydı..Ne bunu fark ederdim ne de sana söylemeye cesaret ederdim.Sasuke lütfen benimle dalga geçme.Cevabını az çok tahmin etsemde...Lütfen..."
Sözlerini tamamlayamadan başını Sasuke'nin göğsüne gömdü ve sarıldı.
Sasuke tamamen şaşkın olan yüzünü değiştirdi ve bir elini Naruto'nun başına,diğer elini sırtına koydu.
Naruto hissettiği sıcaklıkla gözyaşlarına bogulurken haykırırcasına konuştu.
"Eğer beni hayatından çıkaracaksan bunu şimdi yap Sasuke.Seninle bir rüyada olduğumu düşünürken değil."
Sasuke kollarını Naruto'ya sardı.
"Bilmiyorum...Kesinlikle sana aşık değilim.Ama bu olmayacağım anlamına gelmiyor?"
Naruto umutla başını kaldırdı.
"Seni bekleyebilir miyim?"
O an cevabın olumsuz olabileceğini düşünerek cevap vermemesini istedi.
Ve Sasuke yavaşça çömelirken onunla birlikte çökerek kucağında uykunun kollarına alındı.
Son bir kaç haftada ki en büyük hayallerinden biri Sasuke'nin kollarında uyumak olan Naruto şu anda çok mutluydu.
Son bir kaç haftada en büyük hayallerinden biri Sasuke ile uyanmak olan Naruto,daha da mutlu olmak üzereydi.
Güneş ışığı yüzüne henüz vurmaya başlamıştı ki başını kaldırdı.
Gözlerini bir kaç defa kırpıştırdı.
Ve yanında ona bakmakta olan Sasuke'yi fark etti.
"Günaydın."
Sasuke her zaman ki hoş sesiyle konuşurken Naruto yüzüne sıcak bastığını hissetmişti.
Elini Naruto'nun yanağına koyarken gülümsedi Sasuke.
"Dün parkta uyuya kaldın usuratonkachi."
Naruto etrafa göz gezdirdi.
Yanındaki güzellik yüzünden nerede bulunduğuna bakmamıştı.
Evindeydi.
Üstelik Sasuke'de onun evindeydi.
Yatağındaydı.
Üstelik Sasuke'de onun yatağındaydı.
Bu rüya değildi.
Naruto rüyalarında Sasuke'yi görmezdi.
Kabusta değildi.
Çünkü Naruto Sasuke'yi bir meleğe benzetirdi ve melekler kabuslarda bulunmazdı.
Peki ya cevabı ne?
Merak ediyordu ama soramıyordu.Sasuke yavaşça Naruto'nun yüzüne eğildi ve bir eliyle saçını kulağının arkasında tutarken dudaklarını Naruto'nun dudaklarına bastırdı.
Biraz durdu çekti.
Naruto büyülenmiş gibi ona bakıyordu.
"Seninle olmak istiyorum Naruto."
O gün kesinlikle saf bir gerçeklikti.
Üstelik gerçekler çabuk unutulur ama Naruto yüzyıl bile geçse bunu unutmayacağını biliyordu.
O sadece seviyordu.
Güzel bir hayatları olmasa bile Sasuke yanında olduğu sürece her şey muhteşem olacaktı.
Bunu hissediyordu.
Bunu dışarı vurmak adına kollarını Sasuke'nin boynuna doladı ve fısıltıyla konuştu.
"Teşekkür ederim."
Naruto Sasuke'ye kendini aşık etmek için çok çalışacaktı.
***********************************
Çok saçmaydı değil mi?
Biliyorum bende saçma buldum.Gerçekten saçmaydı.
Yani işte...Kısaydı aynı zamanda.
Bunun sebebi bir sürü şey oldu ve biz watty'ye giremedik.
Ve yazamadık.Uzun süre bölüm gelmedi.
Takip eden var mıydı?
Yuukuro Saketsuki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SasuNaru One Shot Arşiv
AcakÇeşitli SasuNaru one shotlarından oluşacak. Bölümler sık gelmeyecek.