üçüncü bolum

559 19 1
                                    

"Bir hata mı ettim" dedi...

"Büşra benim" dedi, az önce güzel olduğunu söylediği bayanın yanındaki...

Ufak bir sessizliğin ardından konuşmalar başladı... Büşra'nın başı yerdeydi.. Hem utanıyor, hemde başta yasananlara canı sıkılıyordu.. Yusuf ise iyice süzüyordu Onu.. Hayal kırıklığına uğramıştı.. Büşra hayalindeki insan değildi.. O güzel birini istemişti... Oysa Büşra o kadar güzel biri değildi.. Büyük bir hata yaptığını düşünmeye başladı.. Hayır, hayır Büşra'yla evlenemezdi.. Onu yanına yakıştıramadı bir türlü..

Bir saatlik oturmanın ardından ayrıldılar... Yusuf otobüse binmişti.. Eli telefona gidip geliyordu.. Birşeyler yazmak istiyordu Büşra'ya ama yapamıyordu... Sonunda uzunca bir mesaj yazıp gönderdi...

"Bir yeni mesaj" yazısını gören Büşra heyecanla mesajı açtı... Kimbilir ne güzel şeyler yazmıştır diye geçirdi içinden... "Büşra sen çok iyi bir kızsın aslında" diye başlıyordu mesaj... Bu cümle bile Büşra'nın beyninde şimşekler çakmasına yetmişti... Ve devamında kendisini beğenmediği, evlenemeyeceği falan yazıyordu... Gözünden yaşlar boşalıyordu.. Şeyma telefonu çekip aldı elinden, o da okudu... Nasıl olurdu böyle bir şey.. Birbirlerini böyle seven iki insan nasıl olur da ayrılırdı...
Büşra günlerce ağladı... Namazlarını bile huşu içinde kılmıyordu artık.. Dünya ile ilgisini kesmişti.. Sürekli Yusuf'un profiline bakıyordu gizli gizli.. Ne yapıyordu merak ediyordu... Birkaç gün sonra "nişanlı" yazısını gördü Yusuf'un profilinde.. Dünyası yıkılmıştı... O inançlı Büşra intiharı düşünüyordu artık.. Evet evet artık bu dünyada Onsuz yaşayamazdı... Mutfağa koştu hemen.. Bulduğu tüm ilaçları odasına götürdü ve kapıyı kilitledi.. Hem ağlıyor hem ilaçlara bakıyordu.. Ağlarken uykuya daldı bir an...

Yusuf İle Busra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin