Ağlatan Tevhid Ehli Bir Çiftin Gerçek Evlilik Ve Aşk

287 9 0
                                    

1.kisim
Onu ilk gördügümde çok kucuktu Henüz 13 yaşindaydi , parmakliklar ardinda olan babasini görmeye gelirdi.Ben 20 yasindaydim , imtihan edilenler arasinda en genç olaniydim ! Benim gözüme masum bir çocuktu O . Günler geçtikçe genç kiz oldu , ve bir gün babasi bana onunla nisanlanmayi teklif etti.Babasina sordum parmakliklar arkasinda olmama ragmen mi? evet diye cevap verdi.

Annemle konuştum ve bana dediki neden bir yabanci? senin kuzenin var , o hak sahibi , aileden biri , biz onu taniyoruz o bizi arti sana ve bize bu yasadigin zor günleri unutturur.Hayir anne dedim , ben bana bu yolda yardimci olacak olani istiyorum.O zaman istedigini yap dedi.
 
Gidip o kizla görüştüm ve gözlerinin içine baktim , basini önüne egdi hayasindan.

- Beni e$in olarak kabul ediyor musun?

*Babam seni kabul etti , bende seni kabul ediyorum.

- Bir gün yaninda 10 gün hapiste olacam ?

*Ben seni bunun için kabul ediyorum zaten.

- Beni takip ediyorlar !

* Neden??!

- Dogru yol üzerinde oldugum için...

* Sen Hakki anlami$sin , hak ûzerine ol !

- Hayatim boyunca hapiste kalabilirim

* Suçun nedir?!

- ALLAh benim Rabbim'dir !!

* Senin yolun benim yolumdur, ardindan Cennete gelirim.

- Annem seni sevmiyor .

* Sabirli olurum ve Allah'a siginirim

Hayirlisi dedim ve evlendik...

- Biliyor musun güzel söz söylemeyi becermem.

* Senin gözlerin bir çok sey söylüyor...

Yusuf İle Busra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin