Bölüm/2 (Aşk)

271 11 4
                                    

Okulda öğretmen içeriye girerken yanında Kaan'da vardı. Şaşırdım.
Öğretmen:
-Sınıfımıza 11/F'den geldi bu arkadaşınız, adı ise Kaan. Kaan geç oğlum Kübra ve Gizemi önündeki sıraya geç. Dedi.
Ama Kaan'ın geçtiği sıra Emre'nin Yanındaydı. İyi arkadaş oldular. Aradan tan 3 hafta geçti. Kaan bizle sanki 5 yıllık arkadaşımız gibi davranıyordu. Okul çıkışı sınıftaki herkezi evindeki partiye çağırdı. Biz Gizem'le süslendik. Kaan'ın evine gidene kadar herkez bize bakıyordu. Eve gelince kapıyı Kaan açtı Kaan la göz göze geldik. İçeri girince Yanımıza Emre ve Kaan geldi. Emre Gizemi dansa çıkardı.Kaan'la biz bir süre bakıştık. Beni dansa kaldırdı. Birşey diyemedim. İçimdeki ses kalkmamı diyor bende kalktım. Bir süre dans ettik. İçmiştik bayabi Gizem'le. Uyuya kalmışız. Sabah kalkınca başımda Kaan bekliyordu. Gizem in başında da ise Emre bekliyordu. Gizemle koşa koşa eve gittik. Günlerde cumartesiydi. Gizem le gezelim dedik. Sahilin oraya gittik orada bir cafe vardı oturduk. Arkamaızdaki masada da ise Kaan lar oturuyormuş. İki tane sandalye alıp Yanımıza geldiler. Sohbet ettik. Sonra Kaan birden bire ayağa kalti ve....
-Benimle çıkarmısın Kübra dedi. Ben şaşırdım.
-Oha Kaan yavaş gel ama olmaz çünkü ben bu ilişkiyi sürdüremem. Dedim biliyordum çoçuğu üzdüm. Özür diledim ve gittim. Gizem peşimden geldi.

PisikopatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin