3.Bölüm

88 2 0
                                    

Otobüste dışarıya bakarak giderken yüzümde aptalca bir gülümseme vardı.

Amy'nin endişeli gözleri ve takımın şaşkınlıkla bana bakması sonucu kendime geldim. Normalde böyle bir insan olmadığım için herkes bu halimden korkuyordu. Biraz sonra kafamın 360° döneceğini düşündüklerinden emindim.

" Ne var?" dedim ve sitemle onlara baktım.

" Çarpıldı mı acaba?"

" Kutsal su var mı?"

" Baksana pis pis bakıyor. Illuminati olabilir mi acaba?"

Gereksiz soruları sıralayan takımdakilere baktım.

"Benim bir şeyim yok. Aklıma bir şey geldi ona gülüyorum. "

" 5 dakika önce olan bir şey olabilir mi bu?" Amy bana takılırken ona kötü kötü baktım. Beni umursamadan diğerlerine döndü.

" Ne konuştunuz?" diye sordu Kylie. Ne diyeceğimi düşünürken koç ön sıradan bağırdı.

" Rahat bırakın kızı. Siz kendi yalnızlığınıza çare bulun." Kızlar homurdanarak yerlerine oturdu. Amy yanımdaki yerini alınca ona "sonra görüşeceğiz" der gibi baktım. Ipod'umdan gözüme çarpan ilk şarkıyı açıp kafamı cama yasladım.

Eve geldiğimde babam televizyon izliyor ve Diana'da mutfak masasınada oturmuş düşünüyordu. Büyük ihtimalle Matt odasında uyuyordu. Hiç kimseyle göz göze gelmeden odama gittim. Çantamı yere koyup üzerimi değiştirdikten sonra ders çalışmaya başladım. O kadar dalmıştım ki saatin 10:30 olduğunu fark etmemiştim. Kapım vurulunca yatma zamanım olduğunu fark edip yatmak için sandalyeden kalktım ve ışığımı kapatıp yatağa uzandım. Nedense uyumak benim için çok zor olmuştu. Düşünceler beynimi ele geçirmiş gibiydi. Rahat bırakmıyordu.

Sabah kapımın vurulmasıyla uyandım. Bu da uyanmam gerektiğini anlatıyordu. Yataktan kalkıp odamdan çıktım. Banyoya girip duş aldım. Kısa süreli duştan sonra saçlarımı tarayıp kuruttum. Tekrar odama girdiğimde dolabın karşısına geçip bir süre bakındım. Elime bir kazak ve bir kot alıp üzerime geçirdim. Sayılı kıyafetlerimden biriydi bunlar. Hep aynı kıyafeti giydiğim belli olmasın diye üzerime farklı hırkalar geçiriyordum ve haftada bir defa bunu giyiyordum.

Odamdan çıktıp içeriye doğru ilerledim. Adam her zamanki gibi mutfak masasında oturup çayını içiyordu, Diana ise kahvaltı için bir şeyler pişiriyordu. Montumu üstüme geçirdim tam gidiyordum ki Adam beni fark edip seslendi.

" Kahvaltı etmeyecek misin?" Ses tonu hiç merak etmiş gibi değildi. Sormak için sorduğu belliydi.

" Okulda işlerim var. Orada atıştırırım. Afiyet olsun." Onun cebaını beklemeden kapıyı açıp dışarı çıktım. Amy'nin arabası her zamanki yerinde duruyordu. Yolcu koltuğunun kapısını açıp içeri girdim. Kapıyı kapatır kapatmaz Amy arabayı çalıştırdı ve okula sürmeye başladı.

" Anlatma zamanı. Akşamdan beri aklımdan çıkmadı. Seni dinliyorum" dediğinde gerçekten o zamandan beri bunu düşündüğüne inanamıyordum.

" Yeniden başlayalım dedi." Amy ani bir fren yapıp durdu.

" Ne, neye?"

" Sakin ol. Pek iyi bir tanışmamız olmadı, yeniden başlamaya ne dersin dedi bende olur dedim."

Rahatlayarak arabayı yürmeye devam etti. " Bende şey sandım, neyse. Biliyor musun hafta sonu Kylie bir parti veriyormuş. Çok kalabalık olmayacakmış. Pijama partisi gibi yapmayı planlıyormuş. Erkeklerde gelecekmiş ama onlar yatıya kalmayacakmış. Ne dersin?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KördüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin