Dersler bitmişti ve ben odama doğru yürüyordum. Gün bitmişti ve ben hiç arkadaş edinmemiştim. Yeni geldiğim için öğretmenler eski konuları tekrar edip temel şeyleri anlatmıştı ve azda olsa odaklanmak üzerine çalışmalar yapmıştık. Herkes kendi alemindeydi. Kimse arkadaş olmak için uğramadığı için bende uğraşmamıştım.
Dersleri tekrar etmek için kütüphane ye giymeye karar verdim. Kim bilir belki arkadaşta edinirdim?
Kütüphane ye geldiğimde içimde büyük bir hayranlık oluşmuştu. İçerisi çok büyük ve bir o kadarda huzurluydu. Etrafta binlerce kitap ve rahat kitap okumamız içinde tekli koltuklar ve masa gibi bir şey vardı.
Etrafa baktığımda on - ön bir kişi vardı. Allah aşkına kimin okulunda böyle kütüphane olurda buraya gelmez? Ama sessizlik işime geliyordu.
Raflarda teker teker dolaşırken bir kitap dikkatimi çekti. Kitabı yerinden çıkardıktan sonra kitabın baya bi eski olduğunu gördüm. Bunu tozdan ve kitabın yıpranmış sayfalarındanda anlaşılırdı. Kitabın kapağına baktığımda kitabın adının Büyüler Ve Lanetler idi. Kitabın sırayla sayfalarını çevirdim. Ön sayfalarda lanetler vardı. Düğümlenme, hareketsizlik, ruh ele geçirme gibi birçok lanet vardı. Büyüler kısmında ise ışınlanma ,görünmezlik, düzenleme, saç ve göz rengi değiştirme, iyileştirme ve kalkan oluşturma gibi büyü lerdi. Önüme ilk gelen büyüyü yapmaya karar verdim. Işınlanma büyüsünün zararı yoktu. İlk defa büyü yapacağım için önsöz ü okumaya karar verdim.
Sevgili Öğrenciler,
Öncelikle büyüyü herkes yapamaz. Büyü bir yetenek işidir. Büyüyü genelde karanlık taraf yapar. Aydınlık tarafın büyü yaptığı - yapabildiği çok nadir görülür. Büyü yeteneğinin olup - olmadığını öğrenmek için büyü yapıyorsan tavsiyemiz küçük büyüler den başlamandır. Nedenini ise büyü yeteneğin yoksa büyü elinde patlayıp sana ve çevredekilere zarar verebilir. Bu yüzden küçük büyüler den başlamanız önem ile rica edilir.
Lanetlere gelirsek herkes birini veya bir şeyi lanetleyebilir. Yalnız lanetin kalıcı olması için ya büyü gücünüzün olması ya da bir bedel ödemeniz gereklidir. Burada bir husus daha vardır. Büyü yeteneği olmayan kimse birşeye lanet uygularsa ruhunun ömrünün sonuna kadar karanlığa çekilmesi gerçekleşebilir. Bu yüzden büyü ve lanetleri karanlık taraf tercih eder. Bunun içinde Kara Büyücüler Okulunu kurmuşlardır. Bu okul karanlık tarafa ait olup oradaki eğitim ihtiyacını karşılamak için kurulmuştur.
Bu bilgileri okuduktan sonra artık hazırdım. Sayfaları çevirerek ışınlanma büyüsünün olduğu sayfayı açtım ve büyülü sözleri söylemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Güçler Akademisi
FantasyArtık yaşadıklarımın rüya olduğunu sanıyordum. Hatta sanmıyor emindim ve ben uyanmak istemiyordum. Uyumak buysa sonsuza kadar uyuyabilirdim. --- FANTASTİK, DUYGULU VE GÜZEL BİR HİKAYE YAZDIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM UMARIM OKUNANLAR BEĞENİR ♡