My own thug life

1.6K 105 12
                                    

Yeey a je to tu. My own thug life 🙌 Jimin's gangsta lifepěkné čtení miláčci 😉❤

Povzdechl jsem si. Už je to tu zase. "Jiminie, přestaň!" snažil jsem se ho odtrhnout od Jacksona na kterém se zase pořádně vyřádil. "Myslím si, že už má dost" snažil jsem se ho uklidnit, což bylo jako vždy zhola nemožné, ale i přesto jsem to s ním pořád nevzdával.

Znám Jimina už dlouho a jsem něco jako jeho pravá ruka. Znovu se mi vytrhl ze sevření a znovu začal do Jacksona bušit pěstmi, takhle mu dělal nechtěnou plastiku obličeje. Jackson už se ani nebránil, nejspíš upadl do bezvědomí. Zaslechl jsem Jimina se hystericky smát, už se chystal Jacksonovi zasadit poslední smrtelnou ránu, když v tom mu přiletěla rána do obličeje. Ani jsem si nevšiml, kdo to byl. Stalo se to moc rychle na to, abych to postřehl, ale čeho jsem si všiml bylo, že Jimina to od Jacksona totálně odrazilo.

Pršelo. Jimin se snažil nadzvednout na rukou, aby se mohl podívat, kdo to udělal, když ne Jackson. Taky jsem zaostřil přes kapky deště. Zahlédl jsem blonďaté až téměř bílé vlasy. Jiminův zakrvácený obličej se rozzářil v překvapeném úžasu "Suga." Vyslovil to, čeho jsem se nejvíc obával. Tak tohle je ten Suga? Ve zkratce Vám jenom povím, z tohodle týpka má každý respekt. Teda až na Jimina, který nechová respekt k nikomu a to je co říct. Suga k nám zvedl svůj pohled, měl pronikavé černé oči. Pohl se směrem k nám. Já ustoupil o krok dozadu a vytáhl jsem zbraň a zamířil jsem na něj. Mojí povinností bylo Jimina chránit "Stůj!" zařval jsem na něj. Vypadal jako anděl smrti. Ani se na mě neohlédl a došel až k Jiminovi, který se jenom smál jako blázen. Když se před ním zastavil, tak na něj Jimin pohlédl "Ty máš, ale odvahu Min Yoongi." Zarazil jsem se, že by jeho pravé jméno? "Měl by ses více hlídat Parku Jimine, nechceme žádné problémy, ale jestli tohle bude pokračovat, nedopadneš dobře, za to ti osobně ručím." "Že by sis vážně ušpinil ty svoje bílý čistý ručičky Yoongi?" Yoongimu se ve tváří nepohl ani jeden sval. "Myslím, že naše konverzace je u konce" řekl nakonec a měl se k odchodu. Z auta opodál vystoupili dva kluci v maskách a naložili Jacksona. Jimin najednou zařval "Vstoupil si na mé území Yoongi, to ti jen tak neprojde." Yoongi se na něj ještě naposledy podíval než odjel.

Schoval jsem zbraň a došel jsem k Jiminovi. "Co to sakra mělo znamenat?" pomohl jsem mu na nohy. "Teď ne Hoseoku!" vytrhl se mi z náruče a kráčel dál sám.

"Jimine, proboha co se ti to zase stalo?!" Ihned, jak jsem vkročil na pozemek svého domu, který jsem sdílel s mnoha dalšími přátely a rodinou, tak ke mě s obavami v očích přiběhla moje sestra

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Jimine, proboha co se ti to zase stalo?!" Ihned, jak jsem vkročil na pozemek svého domu, který jsem sdílel s mnoha dalšími přátely a rodinou, tak ke mě s obavami v očích přiběhla moje sestra. Naštvaně se podívala na Hoseoka "Měl si ho hlídat!" varovně si založila ruce na prsou. Hoseok jenom zvedl ruce v obraném gestu, ala já nic. "Hyuno, prosím tě drž hubu, Hoseok za nic nemůže a moje krev to není," vysvětlil jsem ji a prošel jsem kolem ní do kuchyně. Takhle jsem s ní mluvil normálně a myslím, že už si zvykla. "Běž se umýt, co si myslíš že děláš? Ne! Nesahej na to, je to nehygienický!" dala mi pohlavek a jablko, které jsem si vzal mi malém vypadlo z ruky. "Nech mě se aspoň v klidu najíst," zavrčel jsem na ni a zakousl jsem se. Povzdechla si a chytla se za čelo "Dobře, ale jdi mi z očí, než ti to jablko narvu do prdele." Provokativně jsem se usmál "Nejsem proti." "Buzíku," koutkem oka jsem zahlédl, jak se usmála.

S Hoseokem jsme zalezli ke mě do pokoje. "Takže?" posadil se. "Takže," lehl jsem si "Byl to Suga jeden z největších Bossů, ale myslím, že tohle už víš," usmál jsem se. Pořád jsem byl celý od krve, ale nevadí, já nebudu ten kdo to tu bude uklízet.

"Odkud ho znáš?" "Znám ho stejně jako ty," zalhal jsem. "Nejsem blbej Jimine, vy dva se znáte už dýl." Povzdechl jsem si a dal jsem si ruce za hlavu "Dobře, dobře přiznávám se," zasmál jsem se "kdysi jsme byli kamarádi, ale pak jsem se musel odstěhovat, tak jsme se spolu už nestýkali. Dost se změnil, neviděl jsem ho už pět let." "To je vše?" zeptal se zvědavě Hoseok. "Jo, to je vše" přikývl jsem "pokud teda nechceš vědět detaily." "Jo ty bych si taky rád poslechl." Začal jsem tedy povídat "No, jednou jsem mu lízal koule a přitom.." "Dost! To stačí!" Hoseok mě zastavil "Prase!" odsoudil mě. Já na něj jenom vyplázl jazyk "No co, chtěl si vědět detaily." Hoseok nebyl Gay, tak se nedivím, že to nechtěl slyšet i když kdo by chtěl něco takového poslouchat? Já určitě. Sice nejsem gay, ale jsem Bisexuál. Což znamená, že si užívám s holkama i s klukama. Hoseok je jenom na holky, hlavně na moji sestru, která má ale přítele. Kdo ví jestli je to vůbec holka, kdo ví co skrývá v kalhotách, dneska už člověk nikdy neví. Nechal jsem Hoseoka ležet v mé posteli, pustil jsem mu televizi a šel jsem se konečně osprchovat. Aspoň jsem teď měl čas myslet na Yoongiho. Nechápu, co se to s ním stalo, vždycky nebyl takový. No je taky pravda, že to ještě nikdo z nás nebyl drogovým Bossem. Ale jedno se mu musí nechat, pořád vypadá dobře, možná dokonce lépe, než předtím. Trošku mě štve, že naše znovusetkání proběhlo takhle. A proto mám taky v plánu to napravit a přivítat ho, jak se sluší a patří.

Tak co, jak smýšlíte o prvním díle?
Povězte mi vše, co máte na srdíčku.

My own thug lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat