Wolk zat thuis op haar bed een beetje muziek te luisteren, eigenlijk is ze best wel benieuwd wat Toon tegen haar zei want dat verstond ze allemaal niet. Ze had stiekem haar oortjes in gedaan zodat ze maar niet naar hem hoefde te luisteren . "trouwens hij was nog niet helemaal klaar met praten volgens mij " dacht Wolk
Maar nu zit ze nog met het probleem opgescheept dat Kicky haar heeft gezien met Toon. Dát kon der ook nog wel bij .. Hmpff . Waarom was ze niet gewoon als andere meisjes van de klas? Gewoon aanwezig op de juiste momenten en niet altijd stil , en niet alleen op de awkward momenten keihard lachen..
Wolk ging maar huiswerk maken om haar hoofd een beetje leeg te maken . Toen ze door haar muziek heen een geluidje hoorde van Whatsapp.
Ze opende Whatsapp en keek geschokt naar haar beeldscherm . " Nee he !" het was Toon die haar een berichtje had gestuurd. Ze opende het gesprek en begon de berichten te lezen .
"Hoi Wolk, sorry dat ik het zo doe."
"Maar ik snap wel dat je niet met me gezien wil worden."
"Maar ik dacht dat je vast wel wou weten wat ik wou zeggen."En toen was ie offline gegaan , 2 minuten geleden.
"Shit !, was ik nou maar eerder online gekomen."
Ze stuurt een berichtje terug."Ja hoor, vertel maar."
En nu was het afwachten tot hij weer online kwam, want dat gebeurde niet vaak, voor dit was hij 3 dagen offline geweest..
Ze ging verder met haar huiswerk en zette maar eens lekker harde rock muziek op.Ping.
Daar was het bekende geluidje van Whatsapp weer.
Snel opende Wolk Whatsapp en zag dat Toon bezig was met typen en al een berichtje had Gestuurd.Toon : "Oke ik zeg het wel."
Wolk : "Graag."Toon is aan het typen...
Wolk : "Kan je niet iets sneller typen?"
Toon : "Oke ik heb stiekem het schoolsysteem gehackt om achter de plannen van de Topweek te komen , maar daarbij heb ik iets ondervonden wat ik eigenlijk niet wou weten, wil je echt dat ik het vertel ?"
Wolk : " Jahaaa, vertel nou maar ik heb haast."
Toon: " oke oke sorry hoor, Ik heb uitgevonden dat we met de topweek naar de Ardennen gaan om te kamperen.Wolk verstarde.
Dit klinkt in jullie ogen misschien gek, maar Wolk haar ouders zijn in dat gebied 3 jaar geleden vermist geraakt, zonder ook een spoor te kunnen vinden hebben ze de zoek actie gestaakt er van onder stellend dat Wolk haar ouders vast ergens verdronken waren . Dus technisch gezien is Wolk al 3 jaar een wees.
Wolk : " 🤐 "
Toon : " ik weet het, maar ik moest het je gewoon even vertellen , en jij wou het weten .. "
Wolk : " Jaja dat weet ik ook wel doei. "Wolk legde gauw haar telefoon weg, voor haar zou deze reis een horror worden.
JE LEEST
I don't believe in humans.
Science FictionHet boek gaat over het meisje Wolk, ze is verliefd op een jongen maar hij ziet haar niet zitten. Als ze een berichtje krijgt van de nerd uit hun klas dat ze met de werkweek naar de Ardennen gaan weet ze even niet meer wat te doen. Haar ouders zijn d...