Poeh, het is al weer meer dan een jaar geleden dat ik hier aan geschreven heb! ik heb het nogal druk gehad met school en was helemaal vergeten te schrijven.. ! maar ik ga proberen om verder te gaan ! en ik zal beter op mijn spelling letten ;P ( mijn fouten : wou, es . enz.. ), de schuin gedrukte delen in dit hoofdstuk is Lance.
Wolk heeft snel even wat knotjes in haar haar gedaan en doet snel haar kleren aan , oortjes in en ze rent naar haar fiets .
"I know i can treat you betterr , Then she can" Wolk fluistert zachtjes mee met het liedje, niet echt oplettend op het verkeer... Plotseling springt het licht op rood en Wolk moet snel stoppen om niet door rood te rijden, maar hiermee rijd ze wel met de voorkant van haar fiets tegen iemand anders zijn fiets. Het is een jongen merkt Wolk op.
*Bonk* Ik kijk geërgerd om, wie is er nou weer op dit tijdstip die mij lastig wil vallen ?!..
Wolk, ze bloost. "ehh sorryy.. ehh ... ik lette niet op!" "Nee dat merkte ik" kaats ik terug.
Ze lijkt geschokt van mijn opmerking.Precies op dat moment knipt het stoplicht weer op groen.
"Sorry Lance !" Maar hij fietst al weg, waarom doet hij zo bot? Ik deed het toch ook niet expres?..
Wolk kijkt snel op haar horloge en ziet dat al 8:20 is. Snel opschieten!
Wolk fietst zo hard als ze kan. En komt nog maar net op tijd aan op school.Shit!, mijn fietslampje is eraf.. Maar daar heb ik nu geen tijd meer voor. Ik moet snel opschieten! O pff, daar heb je Wolk. Door haar is mijn lampje er af! zal ik het tegen haar zeggen?
O mijn godd, nu moet ik Lance onder ogen komen! Maar ik heb zijn lampje kunnen redden.. Misschien kan ik het nu geven? Kom op Wolk!, je durft het..!
"Eeh Lance?!" Voorzichtig loop ik naar hem toe. "Wat is er?.." Lance kijkt geïrriteerd.
"Sorry dat ik net perongelijk tegen je aan reed! Maar het ging echt perongelijk ! Al met al , sorry . Hier is het lampje dat van je fiets af viel ! :( "Woow , ik heb het niet eens hoeven zeggen. "Nou bedankt, maar nu moet ik ervan door . Sorry mijn les begint zo." Snel loop ik weg, ze leek een beetje van slag dat ze mijn lampje had gesloopt. Waarom? 't een is maar een lampje ? :P
En ineens is hij weer weg.. Wat ben ik toch een kluns elke keer als ik contact probeer te maken met hem gaat het mis. Maar goed nu moet ik opschieten! Snel loopt Wolk naar haar kluisje en snelt naar haar les.
"RRRriiiiiinnnnnnGGG...."
Dat was de schoolbel ! Snel loopt Wolk het lokaal in van meneer Pontwick.
8:31 , snel loopt Wolk het klaslokaal in, als Wolk naar haar tafeltje wil lopen zit daar al iemand..
"ehm Kicky wil je misschien op je eigen plek gaan zitten ? :[" " HAHAHA, ja dat had je gedacht meiss, ga jij maar bij je vriendje zitten."'Mijn vriendje?' Ik kijk om en zie een leeg tafeltje naast Toon. Nee he. Daar heb ik nu ook weer geen zin in ! 'Kicky doe niet zo flauw en ga weg bij mijn tafeltje.' Kicky rolt met haar ogen. 'Schat je moet echt even leren wat de sociale normen zijn rondom dit gebied..!' sociale normen? bedoelt ze de ongeschreven regel dat zei de baas is ?! Pff agh ja.. ik ga wel naast Toon zitten..
Voorzichtig loop ik naar Toon. Die me belangstellend aankijkt. Dan valt mijn oog op de tafel naast Lance. Zal ik daar gaan zitten?
Wat kijkt ze nu deze kant op? Gaat ze naast me zitten? agh het is niet heel erg, kan ik vragen waarom ze het zo erg vond dat ze mijn lampje eraf had gereden.
Nee ik doe het niet, hij mag me niet eens. Wat zou hij er dan wel niet van moeten denken dat ik naast hem kom zitten?
JE LEEST
I don't believe in humans.
Science FictionHet boek gaat over het meisje Wolk, ze is verliefd op een jongen maar hij ziet haar niet zitten. Als ze een berichtje krijgt van de nerd uit hun klas dat ze met de werkweek naar de Ardennen gaan weet ze even niet meer wat te doen. Haar ouders zijn d...