1.

32 2 0
                                    

"Ain't no Mountain high enough" klinkt het door de oortjes van Wolk. Ze zit in de les wiskunde, ze moet eigenlijk haar opdrachten maken maar ze zit een beetje te dromen.

"ik voel dat Lance vandaag naar me toe komt en zegt Wolk , o Wolk ! waarom heb ik je niet eerder gekust?? En me in de lucht zwiert en men zo hartstochtelijk kust dat ik er nog 3 dagen van wakker lig" Galmt het in Wolk haar hoofd. 

Knip Knip. Wolk schrikt "wakker" van het geknip van de leraar ; " Wolk ga nou es aan je wiskunde !, je staat er al niet zo best voor, als je je nou gewoon even gaat concentreren !

Wolk schaamt zich dood en heeft het gevoel dat iedereen haar aanstaart, ze kijkt achterom om haar antwoord te bevestigen , gelukkig niemand kijkt naar haar ! :) o wacht, nee hé toch nog iemand , die stomme kicky weer ! wat kijkt ze kwaadaardig .. ! naja meer alsof ze ervan geniet dat ik weer eens voor schut ben gezet. 

Wolk kijkt snel weer weg maar voelt nog een paar ogen in haar rug prikken , Lance? ze kijkt naar de richting van Lance maar nee hij is het niet !, wat jammer nu :( stiekem had ze gehoopt dat Lance naar haar keek maar dat was niet zo. Ze kijkt nog een keer de klas rond in de hoop dat ze de prikkende ogen kan vinden. 

Verdomm... Het is Toon die haar aanstaart, de nerd van de klas. Ze heeft niks tegen hem , alleen iets tegen het feit dat ze weet dat hij haar leuk vind. Wolk had een keer geprobeerd om bij Lance in de smaak te vallen maar het was Toon die op haar viel... Yeah Right. Dat was nou juist iets waar ze níet op zat te wachten, Lance vond haar door haar actie alleen maar raarder ! Ze schaamt zich nog steeds voor het incident ! 

Ze zat op een bankje weer eens muziek te luisteren totdat ze Lance voorbij zag lopen . Wolk staarde hem aan en Lance merkte dat, Lance keek haar aan en Wolk dacht "Wolk pak je moment !"  Wolk glimlachte en zwaaide . Maar lance bleek niet naar haar te kijken , het was Kicky waar hij naar keek.
Maar goed als hij niet naar haar keek? Naar wie had ze dan gezwaaid? En ja hoor het was Toon..

Dat moment zou ze nooit meer vergeten .. zo beschamend ! gelukkig is het nu uit tussen Kicky en Lance dus ze maakt nog een kans, en het voorval was meer dan een jaar geleden dus hopelijk is Toon het een beetje vergeten..

Maar ja dat zal vast niet want elke keer als Wolk naar Toon kijkt is hij verlegen en bloost een beetje, of Wolk moet een roze gloed in haar ogen hebben.. 

"Nee dat kan niet , domme Wolk" Wolk wil net verder gaan met haar wiskunde als de bel gaat.

RRRRRIIIINNNNGGG

"meen je dit? hoe krijg ik dit thuis allemaal af? ik heb morgen ook een geschiedenis toets!" Wolk stopt haar spullen in haar tas en als ze net wil weg lopen komt de docent op haar af. "Wolk hoe komt het nou steeds dat je zo afgeleid bent ?" Wolk wordt rood en wil net wat gaan zeggen maar dan. " Wolk kan je even met me meelopen?" Het is Toon en sleurt zo ongeveer Wolk het lokaal uit. "Toon wat is dit?" Wolk voelt zich fijn dat hij haar uit deze situatie had gesleurd maar ook best awkward !, ze moest laten weten dat ze niks voor hem voelt maar hoe? 

"Wolk ik moet je iets belangrijks vertellen, want ik zag dat jij er ook geïnteresseerd in was dus ik hoop dat je ehh... naja... wil je het weten ?" Wolk kon wel schreeuwen in zichzelf ! "Ik moet hier weg nu ! , straks gaat hij haar verkering vragen ! , je wilt toch niet opgescheept zitten met zo een nerd?" "ehh ik weet niet hoor !, het ligt eraan waar het over gaat als het gewoon een beetje jouw nerd praatje is hoef ik dat niet te weten . "zo dat is eruit !, nu vind hij me vast niet meer leuk !"

Toon lijkt duidelijk geschokt.
"Nee het is niks van men 'nerd praatjes' als je dat denkt :( maar ik heb wat ontdekt en dat moet jij ook weten voordat het te laat is !" Wolk weet niet wat ze moet zeggen. "wat is dit nu weer?"

"Ehmm oke snel dan !"  In haar oog hoek ziet ze kicky naderen. Toon Begint met praten, Kicky komt dichterbij en Wolk ziet dat " O ehm sorry Toon ik moet gaan vertel het me maar nog eens een keer !" Wolk hoort al niet meer wat hij zegt. Toon kijkt haar raar aan " Maar het is heel belangrijk !" 

"Sorry ! ik moet nu echt gaan doeii !" Wolk loopt snel weg maar Kicky loopt al naast haar.
"Zozo Wolk , gaat het niet zo goed bij wiskunde? ag schat het maakt niet uit !, dan ben ik volgend jaar tenminste van je af ;) . " en trouwens ik zag je wel kijken naar Lance, maar hij is van mij ". " Gelukkig heb je dat begrepen want ik zag je al druk in de weer met Toon MOEHAHAHAHA veel succes er mee hé" Kicky loopt weg.

Samenvatting:

Kicky is voor schut gezet in de klas, ze hoopt dat niemand het heeft gezien maar Toon Staart haar aan. Aan het einde van de les wil Toon wat zeggen maar Kicky komt eraan dus Wolk liep snel weg. Kicky heeft haar daarna flink voor schut gezet en geloof me ze zal de roddels al wel gaan verspreiden dat Wolk iets heeft met Toon. 

Maar wat wou Toon nou aan Wolk vertellen? Het had bijzonder veel haast. Het moest voordat het te laat was? Wat Wil Toon vertellen ?
En zal Wolk morgen nog normaal op school kunnen komen zonder door iedereen aangestaard te worden? 

1038 woorden >.< :3

I don't believe in humans.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu