V noci se mi zdálo to jako obvykle ,ale bylo tam něco jiného. Náhrdelník ze kterého vycházela oslepujici záře. Když jsem ho zvedla ,byla tam jen stara fotka dvou malých deti. V tu chvíli mi zazvonil budík a já se probudila. V ruce jsem měla něco horkého co mě pálilo do kůže.Rychle jsem to upustila a dopadlo to na zem. Byl to zlatý náhrdelník. Ze zadu bylo napsáno 2002-2017 užívej života.
Nevěděla jsem co to je a hodlala to zjistit. Nic si z noci nepamatuji, zadne sny nic...
Ve škole mi Christina řekla, že je dneska party a musím na ní jít.
Na party mě mamka nikdy nepouštěla, možná proto, že jsem se ji na to nikdy neptala. Tak mi to snad dovoli. Školní den proběhl normálně , kecání učitelů ktere neposlouchám a vždy si tukam do lavice ruzne vymyšlené rytmusy. Po obědě jsem šla domů a tam ne mě čekala obrovská krabice . Když jsem ji otevřela našla jsem tam tu nejlepší co jsem mohla. Bubny, kytaru a mikrofon .Ježíši já jsem byla tak nadsena. Ale kdo mi tohle poslal? Na bubnech bylo malým písmem napsáno. 2002-2017 užívej života.
Nechápala jsem to. Tenhle nápis byl i u mikrofonu a kytary .
U to byl anonymní vzkaz.
Život je tak jak má byt ,ale už se to mění. Život nebude tak úžasný jak si myslíš. Brzo se to změní.
Tak si užij dárek k tvým narozeninám a teď už si běž užít tu párty.
Kdo to ksakru je ? No a jak ví o te párty. Tak co třeba se tam objeví. Nebo v to minimalne doufám.
Vzala jsem si na sebe ryflove kratasy a kostkovanou košili.
Mamka mi to dovolila tam jít ale s podmínkou, že do půlnoci musím být doma. To se podle mě nesplní ,ale co . V tom zazvonil Zvonek a byl tu pro mě Steven s Christin. Tak jsem šla domů.a jen se rychle rozloučila a už jsem běžela v converskach do černého BMW, který patřilo Stevnovi.
Když jsme jeli tak jsem si pobrukovala písničku kterou zrovna hráli v autě On my own.Už když jsme přijížděli k domu jsem slyšela hudbu, která vycházela z něho. Zastavili jsme poblíž párty. ,, Takže si Dáme rozchod a ať ste v pět hodin tady!!'' Řekl Steven a hned jsme se vydali do toho domu, který byl přeplnění lidmi. Šla jsem k baru a sedla jsem si .Barman mi hned dal panáka vodky ,tak jsem si ho od něj vzala a vypila ho naráz. Zrovna hráli mou oblíbenou písničku a tak jsem šla tančit .
Okolo mě se začal motat Hezký černovlasý kluk a tak jsem s nim začala tančit. Tančili jsme spolu a popíjeli .Řekl mi ze se jmenuje Nick Ningman. Když bylo chvíli před půlnocí, tak jsem šla hledat Stevna a Christin. Našla jsem je jak také pijí a každý má svou společnost. Tak jsme si k nim s nim přisedli. Bylo to tak super ,do tý doby než. ...
Všude byla tma a světlo bylo daleko ,ale přesto jsem se k němu vydala rychlý během. Jen jsem tam zahlédla fotku kluka s blondatými vlasy a pak vše zhaslo.na mě promluvil hlas ,,Nejsi jediná''Christin
nevím co se stalo ,ale Nick rychle odběhl pryč od nás a Lucy se dívá do blba a ani ne mrkne a nehýbá se.,, Steve Dělej musíme k doktorovi s Lucy. Sice Máme v něco v sobe ,ale tohle je důležitější .''zarvala jsen na Stevna aby mě slyšel přes tu hudbu. rychle jsme se zvedli vzali jsme Lucy a jeli jsme do nemocnice.Lucy
A pak už jen ticho. Když najednou. ,, Doktore co se s ni stalo?''ten hlas byl Christin.
,, Dělej vstavej Lucy, vstavej! !!''
Tohle tipuji na Stevena.
,, Christin a Steve, nevímco jí je
,ale má zrychleny tep a je v bez vědomí. .''Co tam dělají a kdo a co říkají a mě, Christin a o Stevenovi. A kde vůbec jsou, Teda spis kde jsem Já? Po tohle otázce jsem ležela na měkké posteli a dívali se na mě tři obličeje.Vůbec jsem nevěděla co mám dělat a proc tam takhle lezim. Pamatovala jsem si jen párty a jak nějaký kluk odběhl od našeho stolu . Myslím, že se jmenoval Nick.a pak už nic.
Christin
Ona si nic nepamatovala? ??
Jo ,vlastně byla v bez vědomí. Ale stejne.,, Tak už půjdeme? Myslím, že dnes toho bylo dost. Pojeďte domu.''tak a chudák Steven nás teď bude rozvážet. Domů jsem se dostala kolem jedné ráno . doma všichni spali i Můj mladší bracha. Což bylo dobře . Ještě že je zítra sobota.Lucy
Sobota ráno mi zazvoní mobil.
Kdo mi to takhle ráno sakra píše na messenger? Nick Ningman.
Ahoj, tak jak ses vyspala tech šest hodin krásko?WTF. ..no co tak si s nim jdeme psát.
Lucy: dobře ,akorát si mě probudil andelicku s cernyma vlasama. A co ty?
Nick: Počkej Ty o tom něco víš? ??
...
Čauky,
Jaky mate na to názor?
Vím, že v tom nejsem dobrá,
Ale každý koment i votes
Mě potěší. Tak Ahoj Áďa. :)
ČTEŠ
Life Or Death (DOKONČENO)
Teen FictionPříběh Lucy Manning , která se ocitá v neznámu kvůli své minulosti . Ale kde je to neznámo to nikdo neví... Začne mít problémy jak v rodině tak i se svým životem o kterém vlastně ani nic neví .Ví o něm jen pár lidí a s těmi lidmi se jen tak někdo ne...