povestea este horror Desi foarte multe mituri despre personaje exista, asta nu inseamna ca si internetul nu este plin de mistere Un mister de nedecris l-ar putea avea YouTube-ul. avea YouTube-ul. Pe youtube exista un Username 666, care are acest cont din 2006 Mitul acestui user este povestit din experienta unui tip care a lucrat pentru YouTube, de la lansarea acestuia. El explica cum ca nu stia, ca unii din moderatoii youtube-ului au suspendat contul acestui user. Individul, fiind interesat despre ce este vorba, s-a interesat mai mult despre aceast lucru, iar intr-un inal unul din reprezentati youtube-ului i-a trimis o scrisoare cu link-ul care ducea spre acel user. Acel link era www.youtube.com/666. Cand a ajuns acasa, acesta a accesat site- ul, si din intamplare nu ii mergea Dandu-i refresh de cateva ori, Youtube-ul i s-a incarcat, dar totus ceva nu era in regula. Fontul era schimbat in rosu niste video-uri destul de ciudate si urate. Peste tot scria doar 666. Acesta credea ca computer-ul sau a fost virusat de vreun hacker, dar totusi nu era asa. Mouse-ul mergea singur, si diferite video-uri ciudate apareau pe ecran, cu niste bebelusi care isi rasuceau capul, o femeie care statea intr-o piscina cu sange, si altele. El nu putea inchide video-urile pentru ca nimica nu mergea. A incercat sa nchida calculatorul, dar acesta nu inchida calculatorul, dar acesta nu vrea. Nimica nu vrea sa mearga. Dupa toatea astea, aceea femeie si-a strapuns mana in monitor si Internet-ul Explorer s-a crashat. Dupa toatea astea, aceea femeie si- a strapuns mana in monitor si Internet-ul Explorer s-a crashat. Dupa intamplarea aceasta, protagonistul nu a mai putut dormi multe nopti la rand, si a fost si multe nopti la rand, si a fost si concediat de la serviciu. A ma concediat de la serviciu. A mai primit o scrisoare ciudata unde scria: "Niciodata sa nu dai refresh la USERNAME:666. Chiar daca s-a terminat, niciodata nu se va opri. " a USERNAME:666. Chiar daca s-a terminat, niciodata nu se va opri. " Aceasta poveste este destul de ciudata si inspaimantatoare. Se spune ca user-ul a pus o gramada de video-uri gore cu porno si oameni morti, pana ce a fost banat de pe youtube, permanent.
Deasemenea, se spune insasi ca acest user a revenit cu un nou cont pe youtube, numit Suspended666Account,cu un numar aprox de 700 de subscriberi. Totusi, e timpul ca noi sa vedem si proba despre acest video. Pot sa va atentionez de la inceput ca urmatorul footage care il veti vedea, contine scene dezgustatoare si horror. vedea, contine scene dezgustatoare si horror Acesta este video-ul. Eu personal, dupa ce l-am vazut, nu am ma putut dormi bine in noaptea respectiva. Frica mea de a accesa acest site este mare. Nu as dori sa mi stric calculatorul pentru asa ceva. Daca voi doriti sa incercati, nu e vreo problema... http://www.youtube.com/watch? v=7iFXyLah2oQ
CITEȘTI
30 De Legende Horror. FINALIZATĂ
Cerita PendekLegende Horror din toată lumea.Poveşti adevărate si mituri ,care nu.te vor lăsa sa dormi.