YENİ OKUL

71 3 3
                                    

§multimedyaanıl§

😊Helin😊

Evet yeni bir okul sıkıcı ilk gün ve nefret dolu yaşam. Süper bir hayatım var yaa. Okulum bir kolej adı ise KIRAN süper bir ad hemen aşık oldum off. Son senem diyip hazırlanmaya başladım. Ne giyeceğimi düşünmeden hemen elime geçeni aldım zaten ben hayatı takmıyordumki. Hazırlandığımda hemen evden çıktım hiç yemek yiyecek halim yoktu. Okula vardığımda müdürün odasına çıktım ve sınıfımı öğrenmek için içeriye girdim. İçeriye girdiğimde elimi uzattım.

"Merhaba ben Helin Sert sınıfımı öğrenmek için geldim."

"Merhabalar adın Helindi dimi?"

"Evet"

"Helin 12/E"

"Teşekkürler"

Müdürü odasından çıktığımda derin bir nefes aldım sınıfımı bulmaya başladığımda müdürün nasıl birisi olduğunu düşüdüm. Kahverengi gözlü kumral genç bir beyfendiydi.
Bunları düşünken sınıfımı bulmuştum bile derin bir nefes aldım herjes dersteydi ve ben böle bir olayı hiç sevmeyen bir insandım. Kapıyı çaldın ve içeri girdim. Gördüğüm öğretmenin tarih hocası olduğuna karar verdim.

"Evet kızım"

"Merhabalar ben Helin Sert. Yeni öğrenciğim. Atalay lisesinden geldim."

"Teşekkürler boş olan bir yere geçebilirsin"

En arkadaki bir sıranın boş olduğunu görüp oraya geçtim. Baya ders geçtikten sonra kapı çaldı. Yakışıklı bir erkekti. Hocadan özür dileyip BENİM YANIMA OTURDU.

SonsuzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin