HAYAL KIRIKLIĞI

38 4 1
                                    

Multimedya helin
İyi okumalar
😊Helin😊

Cidden ne diyeceğini çok merak ediyordum. Beklide güzel şeylerdir diyerek kendimi umutlandırdım.
Ama öyle olmıyacaktı.

"Sen kimsin yaa bücür?"
Cidden bunu demişti. Bücür ne yaa allahım sana geliyorum. O böyle diyince ona 'ne alaka' bakışımı attım.
O ise şöyle cevapladı.
"Vallahi tam bir malsın. Sen kimsinde beni olulda azarlıyosun yaa. Kendini ne sanıyosun ya da sandıdtırıyosun. Ama şunu diyiyim böyle popi filan olamassın hatta ezilirsin. Yok olursun ondan dolayı yarın bütün okulun önünde benden özür diliyosun tatlım. Unutma YARIN."

Bu çocuk kendini ne sanıyo. Ama tabiyki cevap vermessem olmaz.

"1 sen kimsin sorusuna cevabım seni ilgilendirmez. 2 istediğim kişiyi istediğim gibi azarlarım. 3 ö-zür-di-le-me-ye-ce-ğim."

Bu lafı tabiyki yavaş yavaş söyledim. Mal anlasın diye. Ama şu anda tek düşündüğüm şey ne diyecek.
Ben bunları düşünürken aniden dudaklarımda bir baskı hissettim. Beni öpmüşmüydü yaa bu nasıl olabilir. Dudaklarını dudaklarımdan çektiğinde ani bir şok yaşadım ve galiba  bu şoku fazla belli etmişimki.

"Sonra ise böyle kalırsın. Ona göre her gün her saat peşindeyim dikkatli ol her an her şey olabilir."

Şu anda şok içerisindeyim. O ise bir şey olmamış gibi çekip gitti.

Biraz kısa olmuş olabilir ama gerçekten yazamıyorum ve beğenmenizi umutla ve heyecanla bekliyorum

SonsuzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin