Да бъдеш самотна майка и най-накрая да намериш любовта макар и малко късно .
Е точно това е майката на Лухан.
Момчето обиждано в училище ... момчето без баща .
Майката на Лухан беше толкова нещастна, колкото милото си дете ,докато не срещна любовта в образа на красив и богат мъж на който жена му преди много години бе починала.
Но разбира се и при него имаше една малка подробност както при Майката на Лухан... имаше син .
С 1г. по –голям от Лухан.
За жалост надуто, безчувствено богатажче .
Което беше обратното на Лухан .
Те до сега не се бяха виждали до днес .
Днес беше голям ден за Лухан и майка му .
Днес те щяха да се преместят в новият си дом при новите хора в живото им .
След малкият им годеж ,мъжът на живота и реши майката на Лухан и той да се преместят при него и сина му .
Майката на Лухан се съгласи и с нея и Лухан.
Щом Лухан разбра за всичко това малко се разтрои в началото ,но нали майка му бе щастлива само това беше важно за него .
А щом разбра , че ще има и брат за който винаги си е мечтал много се зарадва.
Той все още не се беше виждал с него ,но днес щеше .
Сега Лухан и майка му си оправяха багажа и чакаха Рейн – годеникът на майката на Лухан да дойде и да ги закара в новият им дом .
- Майката на Лухан- Джи Йоунг накратно Джи : Лу миличък Рейн дойде хайде готов ли си ? ( Провикна се на Лухан от хола )
- Лухан: Да ей сега и идвам ( Лухан прибра и последните си неща в кашона, а човека който отговаряше за багажа взе кашона)
Лухан обиколи къщата за последно и излезе .
- Рейн : Лухан миличък ,как си ?
- Лухан: ... Малко ме е кофти ,но добре ( Загледа се в къщата )
- Рейн : Новата къща ще ви хареса
- Лухан: Сигурно ( Усмихна се на Рейн )
- Рейн : Е ако сте готови да тръгваме ... че и синът ми ви чака иска да се запознае с вас ( Усмихна се Райн )
- Джи: Да .. хайде Лу миличък ( Лухан погледна още веднъж къщата в което е живял от дете и се качи в луксозната кола на ''баща'' си )/ Пред къщата на Рейн /
Всички слязоха от колата и се загледаха в къщата пред тях .
Беше огромна ... къща като от приказките .
- Лухан: Страхотна къща
- Рейн: Радвам се ,че ти харесва новият ти дом
- Джи : Да прекрасен е (Усмихна се на Рейн, който отиде при нея и я целуна )
- Рейн: Хайде да влизаме ( Набра някакъв код и портата пред тях се отвори и те влязоха )
Вървяха по –красивата алея и стигнаха до къщата .
Рейн отвори вратата и Лухан и майка му влязоха .
- Рейн : Синко слез дойдохме
- Момчето : Сякаш му пука ( Излезе от стаята на горният етаж започна да слиза по стълбите )
Слезе и отиде при тях .
- Рей: Мила това е синът ми Сехун
- Джи : От кога исках да се видим приятно ми е Джи Йоунг ... а това е синът ми Лухан
-Лухан: Приятно ми е ( Погледна го и се усмихна )
- Сехун: Мхм ( Обърна се и тръгна на някъде )
- Рейн : Сехун върни се тук ! Не се дръж невъзпитано !
- Сехун: Все тая остави ме ( Отиде и седна в хола като си извади телефона и слушалките и започна да слуша музика ,като не обръщаше внимание на никого )
- Рейн : ... Съжалявам за държанието му ... явно не му е лесно ...
- Джи : Няма нищо разбирам го все пак сега се натресохме ние сме нови хора в живота му ....
- Рейн: Стига глупости мила ,какво натресване !
Джи не каза нищо ,а само се усмихна
- Рейн : Елате да ви разведа
- Лухан и майка му : Добре
Тръгнаха след Рейн, който ги разведе из голямата къща .
Разгледаха и обиколиха ,след което се насочиха към хола .
-Рейн: Е харесва ли ви къщата ( Седна на фотьойла , майката на Лухан до него, на другия диван Лухан седна до новия си брат )
- Джи: Разбира се прекрасен е ...
- Рейн : А да забравих да покажа стаята на Лухан
- Джи : А да
- Рейн: Но направих така ,за де се опознаят малко децата ще са в една стая докато се опознаят и станат приятели ( Усмихна се )
Сехун явно чу това и си свали едната слушалка
- Сехун: Ами ти сериозно ли ? В една стая ... с него ( Посочи Лухан )
- Рейн: Сехун !!! Престани да се държиш така той е новият ти брат ,а сега отиди и му покажи стаята !( Погледна го строго )
- Сехун: .... Оф ( Стана ) Хайде ставай ( Лухан стана и тръгна след Сехун )
/ В стаята /
- Сехун: Това е стаята и кога са успели да сложат това легло тук без да забележа .. ( Ядоса се) Та ... аз съм тук ,ти там ( Посочи леглото до другата стена )
- Лухан: Добре ( Усмихна му се и седна на новото си легло ) .. Е разкажи ми за себе си
Сехун седна на неговото легло, което беше точно срещу това на Лухан и го погледна леко раздразнено .
- Сехун: Ами ти си бил страшно досаден
- Лухан: Какво ?
- Сехун: Нищо ... та така не се разполагай много в стаята ! Не си позволявай много и не се меси там където не трябва и тъй като сега ще си в моето училище не искам никой да знае ,че си ми доведен брат ... това е за сега ако правиш всичко това ще си окей ... разбра ли ?
- Лухан: ... Добре ... но защо да не казвам ,че сме братя ? ( Погледна го тъжно и объркано )
- Сехун: Не братя ,а доведени братя и все още не се знае дали скоро няма да се разделят ... е разбра ли ?
- Лухан: ... Да
- Сехун: Браво ( Обърна се и легна )
Лухан се загледа в него тъжно .
/ След 2-3часа /
Кашоните с нещата на Лухан бяха оставени ,а и сега бяха подредени от него .
Лухан подреди дрехите си и нещата си и седна на леглото си за да си почине.
- Сехун: Свърши ли най-накрай ?
- Лухан: Да .... Защо?
- Сехун: Много шум вдигаше ( Обърна се на другата страна )
- Лухан: .... Е ако можеш ще ме разведеш ли из квартала ?
- Сехун: Че аз с теб няма да искам и до магазина да отида ти да те разходя
- Лухан: Защо се държиш така ?
- Сехун: Как ?
- Лухан: Така ... гадно.. и злобно нищо не съм ти направил и искам да се сприятеля с теб както виждаш
- Сехун: Е аз не искам
- Лухан: Защо ?
- Сехун : Защото не ме кефиш ясно ( Стана и тръгна да излиза от стаята )
- Лухан: Но къде ?
- Сехун: Не съм длъжен да ти казвам ( Излезе от стаята тръшкайки вратата )
- Лухан: Оф какъв му е проблема искам да съм мил пък той... оф жалко ,че е толкова красив .. много е .. ах дразнещ
(Следва продължение ... )
Хора това беше 1-ва част на историята ни .Надявам се да ви е харесала :) Историята е завършена и публикувана в Alle.bg през 2014 година ,но решихме днес да я качим и тук :) Дано ви хареса и ако е така моля останете коментар :)
YOU ARE READING
Secret love
FanfictionЕдна майка отгледала сама синът си среща любовта . Както един мъж среща жената на живота си . В семейството и на двамата ще влязат нови хора . Едно момче ще се сдобие с брат и баща , който много е искал ... а друг с майка и брат ,който въобще не и...