Part 3

114 14 3
                                    

- Сехун: Защо ? Подлудявам те нали ?
- Лухан:
( Тихо ) – Да .. а какво?
Сехун тръгна към Лухан .
- Сехун: Да не мислиш ,че не забелязах как ме гледаш последните дни ...
( Приближи се много близо до Лухан )
А Лухан изтръпна ...
- Лухан: С-сехун ..
- Сехун: Хайде направи това което искаш ( Сложи ръката си но лицето на Лухан като нежно го погали ) Хайде Лухан направи това което искаш от дни ..
Лухан се загледа в красивото му бяло лице и след няколко секунди го целуна .
Понече да се отдръпне ,но Сехун го притисна плътно до себе си и започна да го целува .
Сехун вкара езика си в устата на Лухан и започна да засмуква неговият жадно .
При което Лухан изстена .
Сехун го повдигна като го хвана за кръста и го вдигна като го замъкна към тяхната стая .
Изкачи стъпалата и влезе в стаята им .
- Сехун: На моето или на твоето легло ?
( Повдигна го малко при което Лухан усети члена на Сехун по тялото си и изстена силно )
- Лухан: Ах ... Няма значение
Сехун тръгна към леглото си и постави Лухан като се качи върху него .
- Лухан: Ах Сехун ..а
( Продължи да стене )
Сехун започна да сваля дрехите на Лухан .
Докато след минути Лухан вече беше гол.
Сехун се наведе и започна да се целува страстно докато не спусна целувките си по тялото на Лухан.
Докато не стигна до достойнството му .
След което го пое с уста и започна да движи главата си.
-Лухан:А аах Сехун !!
- Лухан: Сехун !! Ахх.........
- Лухан: Аа Сехун .... Ах ... не мога повече ........ а ще свърша ... ах Сехун
( След думите си се изпразни в устата на Сеухан,а Сехун преглътна всичко )
Надигна се и отново започна да целуна Лухан .
След което започна да подготвя Лухан като вкара единият си пръст в него а Лухан изстена през целувките на Сехун.
Сехун вкара втори пръст в Лухан и започна да ги движи леко в Лухан.
- Лухан: Сехун .....ах
Сехун започна да извъжда пръстите си като започна да вкарва члена си в Лухан.
- Лухан: А Сехун боли ... ах ... бoли аа
- Сехун: Ще свикнеш
( Вкара цялата си дължина в Лухан и започна да се движи )
- Лухан: А Сехун ааа
Сехун продължи да се движи в Лухан и болките му спряха като се превърнаха в удоволствие .
- Лухан: Ааа Сехун... ах точно там ........ааааа
След минути Сехун свърши заедно с него и Лухан.
Сехун целуна Лухан и легна до него .
И двамата едвам дишаха не можеха да си поемат дъх .
Лежаха на леглото и дишаха тежко .
- Лухан: Сехун ... аз .. много те харесвам ... но ние сме доведени братя ..не трябва

- Сехун: Не ми пука за това ( Доближи се до него и го целуна )
- Лухан: Да но родителите ни .. ако разберат ? Ами и Кай ... няма ли за го нараниш ?
- Сехун: Да разберат не ми пука ти казах .... Не мисли затова а за това ,че цели седмици ще сме сами мм( Доближи се до Лухан и започна да го целува )
- Сехун: Още ли мислиш за това ?
( Целуна го отново )
- Лухан: Не ( Усмихна му се и го целуна )

Secret loveWhere stories live. Discover now