Part 5

37 4 0
                                    

- Алекс : Оф не ми се гледа филм искаш ли някой сериал ?
- Лухан: Добре .. Кой ?
-Алекс:Гледаш ли корейски драми ?
-Лухан:Че как ...
-Алекс:Добре , значи тази ще ти хареса
Извади компютъра си и го включи към плазмата в хола .. Бях толкова развълнуван , коя ли драма щеше да ми пусне ?
-Лухан:Ами пуканките и неща за пиене
-Алекс:А да ей сега отивам
-Лухан:Добре .

Телефона ми звънна беше Сехун , но си прекарвах много добре и затова му затворих . Алекс дойде с напитките и храната . Пусна филма. Бях много очарован пусна ми любимия ми корейски сериал за таза година High School Love On .
-
Лухан:Алекс това е любимия ми филм ( прегърна го , но стана неловко и се отдръпна )
-Лухан:Стана малко неловко
-Алекс:Аха .. Той пусна сериала , но бяха излезли само 4 части .. защото беше излязъл тази година И двамата бяхме загледани и даже не бях видял , че Сехун ми е звънял 10 пъти и ми е писал съобщение .
-Лухан:Ще го спреш ли за малко искам да отида до тоалетната
-Алекс:Добре .

/В Банята/
Лухан звънна на Сехун.
-Лухан:Защо си и звънял толкова много пъти ?
-Сехун:Защо не си вдигаш телефона , притесних се
-Лухан:Еми не съм го чул
-Сехун:Къде си ?
-Лухан:На гости ,защо ?
-Сехун:Къде на гости ще дойда да те взема.
-Лухан:Не искам ще се прибера ,когато искам не съм малко дете
-Сехун:Лухан веднага ми кажи , къде си ?
-Лухан:Няма
( затвори му ) Оф толкова ме издразни ще си изключа телефона .
Върнах се при Алекс .
-Алекс:Станало ли е нещо , изглеждаш странно , добре ли си ?
-Лухан:Нищо не е станало , добре съм ..
-Алекс:Да не е станало нещо с вашите

-Лухан:Не с брат ми по точно с доведения ми брат
-Алекс:А да аз забравих да те питам ,къде живееш в квартала
-Лухан:В голямата къща в началото на квартала
-Алакс:В къщата на Сехун .
-Лухан:Да , познаваш ли го ?

-Алекс:Учи в моето училище ,но и съм чувам от момчетата в моя клас че е голям мръсник и спи с всичко живо .
-Лухан:Наистина ?

-Алекс:Да спал е с целия футболен отбор... сигурно е чукал всичко живо
-Лухан:Наистина !?( учуден)
-Алекс:Да по добре да те закарам , преди да е станало нещо
-Лухан: Не искам , не може ли да остана при теб тази вечер дали майка ти ще има нещо против
-Алекс:Не ми се вярва да каже нещо , но мен ме е страх Сехун да не направи нещо ..
-Лухан:Прав си , ще ме изпратиш ли до вкъщи , че все още не не съм много опознал с комплекса.

-Алекс:Разбира се ( усмихна се )
/Пред дома на Сехун/
-Лухан:Ще си довършим сериала нали ?
-Алекс:Разбира се , когато кажеш !
-Лухан:Супер
-Лухан:Е утре като се записвам може да се видим
-Алекс:Ще чакам с нетърпение
-Лухан:Добре чао
( прегърна го и влезе в къщата ) Пред вратата беше Сехун .
-Сехун:Кой беше този ?
-Лухан:Не го ли познаваш съсед ти е и учи в същото училище като твоето ?
-Сехун:Не .. трябва ли ??
-Лухан:Офф не , не трябва добре ,че не го познаваш ..
-Сехун:Какво ти има ?
-Лухан:Нищо боли ме главата , лягам си ..
-Сехун:Не ми минавай с това , кажи ми какво ти има ?
-Лухан:Боли ме главата , това е !

-Сехун:Аха щом казваш .
-Лухан:Добре аз се качвам горе и ще спя в стаята на нашите
-Сехен:Защо ?
-Луха:Защото не искам да гледам лицето ти , няма да мога да заспя .
-Сехун:Какво ти става днес ?
-Лухан:Нищо , което да те интересува !
-Сехун:Няма да спиш в стаята на нашите !
-Лухан:Ти ли ще ми кажеш
-Сехун:Да , аз ще ти кажа !
Хвана ме за ръката и го задърпа към нашата стая .
-Лухан:Пусни ме... боли
-Сехун:Няма
Започнах да се дърпам , но Сехун беше много силен .
/Вече в стаята/
-Сехун:Какво ти има държиш се много странно ?
-Лухан:Нищо ми няма
-Сехун:Започна да се държиш странно след като излезе сутринта и след като изведнъж дойде Кай , нали така ?
-Лухан:Не не е така
-Сехун:Точно така е какво са ти казали за мен и за татко ?
-Лухан:Еми опитвам се да измисля нещо хубаво , но не се сещам чух само лоши неща .Първоначално не вярвах , но след като те видях с Кай разбрах , че са истина .
-Сехун:Не е така , аз те обичам .
-Лухан:Знам знам , че ме обичаш...
-Сехен:Тогава , защо се държиш така
-Лухан:И аз не знам
Но все още не му вярвах на 100% макар да беше лудо влюбен в него .
-Сехун:Та сега по добре ли си ?
-Лухан:Ами ....да , мисля че да ще си полегна ( Отидох и легнах на леглото си )
-Сехун:Добре

/Край на Гл. точка на Лухан и при Сехун/
Сехун слезе до кухнята , защото беше много гладен беше забравил да вечеря , защото мислеше само за Лухан .
Слезе до кухнята изведи си портокалов сок и си на прави рамен . Седна на дивана и се замислил
Какво ли са казали тези кукумявки за мен , че Лухан се държа така странно днес ?? Някак си трябва да разбера , но как ? Как?
( изведнъж на Сехун му дойде идея ) А да сетих се ... Синът на Госпожа Йонг е в моето училище , а тя е най – властната в групата на разведените майки .. Утре на училище трябва да разбера от синът и какво е казала на Лухан за мен и татко .. Много е важно ! Погледна към часа и видя ,че е мног късно, а утре трябваше да става рано ,защото е на училище. Стана и тръгна към стаята си , очаквайки за види Лухан .
/Вече в стаята/Влезе и цъкна тока , очаквайки да види заспалия Лухан , но нямаше никой .. Започна да се притеснява , че е излязъл , но се сети че той каза , че иска да спи в стаята на тяхните и се запъти на там . Влезе и видя Лухан на леглото сгушен в възглавницата .. Отиде до него взе едно одеало и го зави след това легна до него и го прегърна .. Но това , което не знаеше е , че Лухан не беше заспал ..
/Мина 1 час /
Лухан все още не можеше да заспи .. Из главата му се лутаха странни работи .. Мислеше само за това , което му е казала госпожа Йонг и сина и Алекс .
И щеше да разбере дали е истина , когато отиде утре да се записва ... Опита се да заспи , но не можа .. Стана от леглото и погледна към Сехун .. Взе одеялото зави го и излезе тихомълком от стаята .. Слезе до кухнята и си сипа портокалов сок .. Седна на дивана извади си компютъра и започна да гледа сериала ,който му беше показал Алекс . Започна да гледа драмата , но му беше скучно и реши да звънне на Алекс . Взе си телефона и му звънна ..
-Лухан:Ало
-Алекс:Да.. Кой е ??
-Лухан:Лухан
-Алекс:Ооо какво има , защо ми звъниш толкова късно ?
-Лухан:Не мога да заспя и не се сетих за друг .
-Алекс:Защо така ?
-Лухан:Развълнуван съм , че утре ще се запиша в твоето училище ..
-Алекс:Толкова много , че да не можеш да заспиш ?
-Лухан:Да.... Не е нахално ако те накарам да излезем , нали ?
-Алекс:Толкова късно ?
-Лухан:Моля те само теб познавам в този квартал , моля , моля , моля !!
-Алекс:Добре , добре ...Къде ще се чакаме ?
-Лухан:Еми не знам .. пред нас ... все пак все още не знам района ( засмя се )
-Алекс:Добре след 30 минути ..
-Лухан:Толкова много !
-Алекс:Добре .. добре след 15
-Лухан:Добре .. Чао
-Алекс:Чао
След като Лухан затвори телефона .. Остави всичко на масата и се затича към стаята си .. Започна да вади дрехи от гардероба си .. Пробва около 5 тоалета и нито един не му хареса ..
Изведнъж се сети ... Прерови си в гардероба и намери дънките , които му бяха подарък от Ха На .. Но не знаеше , какво друго да облека .. Погледна към часовника си и видях , че му остават 10 минути .. Не знаеше какво да прави и реши да звънна на Ха На. Взе си телефона и му звънна .
-Ха На: ( сънена ) Лухан защо ми звъниш по това време ??
-Лухан:Ще излизам , а не знам какво да облека ?
-Ха На:И затова ми звънна в 2 часа вечерта .
-Лухан:Да ..
-Ха На: Ще те убия ..
-Лухан:Знам .. знам , че много ме обичаш ,а сега ми помогни
-Ха На:Затварям ..
-Лухан:Моля те помогни ми ... моля .. моля .. моля те .
-Ха На:Оф добре .. Значи може да сложиш дънкито, което ти подарих ... Тениската , която ти даде майка ти и черните кецове с капси ..
-Лухан:Ооо много ти благодаря , моя ангел спасител
-Ха На:Знам .. знам .. много ме обичаш , а сега затварям утре съм на училище ..
-Лухан:Добре ..Чао
-Ха На:Чао
Затвори телефона преоблече се и погледна часовникът си . Оставаха 5 минути .. За това се запъти към входната врата ..

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Dec 02, 2018 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Secret loveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant