Emil POV...
Dzisiaj nie widziałem Noemi w szkole. Ona mnie nigdy nie zauważała ale ja odkąd ją zobaczyłem pierwszego dnia zakochałem się w niej.
-Black skup się na lekcji ~ powiedział nauczyciel biologii.
-Przecież jestem skupiony
-Chyba na własnym nosie Black ~ Staruch jebany zawsze się czepia- skoro tak sluchasz to podejdz do tablicy
-I ?
-Napisz mi proszę wszystko co wchodzi w skład układu rozrodczego kobiet.
-Po co ważne żeby wiedzieć gdzie wkładać a gdzie nie więcej mi nie potrzebne
-Siadaj Black! Jeszcze jedno słowo i wyśle cię do dyrektora!
Słyszałem jak dziewczyny w klasie chichoczą ale żadna nie była tak piękna jak Noemi.
Wyjąłem telefon i napisałem do dziewczyny.
Do Księżniczka:
Hej piękna, wiem, że nie chcesz ze mną pisać mimo to, że nie znam powodu... Myślałem, że choć trochę mnie polubiłaśPo jakiś 5minutach mój telefon zaczął wibrować o dziwo dostałem SMS-a od Noemi.
Od księżniczka:
Masz rację polubiłam cię jednak boje się, że chcesz mnie wykorzystać... Ale zaryzykuje nasze spotkanie na balu nadal aktualne.Uśmiechnąłem się, że nadal chce mnie spotkać ale trochę mój uśmiech zmalał bo mi nie ufa ale co się dziwić przecież nawet nie wie jak wyglądam.
••••••••••••••••••••••••••••••••
Hej kochani :)Co sądzicie o takiej formie rozdziałów ? Wolicie coś takiego czy tylko jak są pokazane SMS-y?
⭐- szybszy rozdział
Komentarz - dłuższy rozdział :D
CZYTASZ
Messenger♥
RomanceLekka historia do czytania o dziewczynie która w dniu swoich urodzin zamiast prezentu dostała stalkera Historia zawiera wulgarny język czytasz na własną odpowiedzialność