Capitolul XVI: Razboiul Civil: partea II

118 7 2
                                    

...22 de ore. Cei doi se apropie tare de Tatooine. Yoda si-a dat seama ca Anakin s-a dus cu Finn. Si nu le prevede un viitor bun. Acesta mediteza fortei si se roaga pentru ei. Rey e ingrijorata. Plange. Ii e frica ca il va pierde pe Finn. Insa o veste buna aceasta are pentru el. Cand va ajunge acasa (daca va ajunge), va avea marea fericire de afla ca... Rey e insarcinata. Tocmai de aia plange. Isi doreste ca Finn sa isi da copilul. Chiar daca cei doi mai au doar... 18 ore. Ani si Finn vad prin telescoapele de pe nava oameni pe Tatooine. Saracii. Vor muri toti. Nici ei doi nu sunt siguri ca vor supravietui. Darth Regulus vorbeste cu forta. Cu Palpatine. Tocmai va deveni Lord Sith. Darth Sidious il numeste oficial Lord Sith pe Darth Sidious. Timpul trece repede. E timpul ca Ani si Finn sa doarma. Sunt rupti de oboseala. 9 ore. Dupa somnul lor lung, Darth Regulus, acum adevarat Lord Sith, a reusit ceva groaznic. Sa scurteze timpul de ore pana la 2 ore si jumatate. Insa trece jumatate de ora pana ca Anakin sa observe laserul imens rosu care se apropie de Tatooine. E mult prea tarziu sa se intoarca, iar din moment ce se apropie mai mult, cu atat sunt mai multe sanse sa moara. Asa ca Milenium Eagle e la 6 ore de Tatooine, pe cand laserul la 2 ore distanta. Sunt ingroziti. Insa Finn are o solutie. Sa repare viteza luminii si sa se grabeasca. Asa ca se duc in subsol si incearca sa vada care le e problema. Dupa ceva timp, se intorc la camera de comanda si seteaza viteza lumini si..... a functionat! Acum pot ajunge pe Tatooine in doar 10 minute. Au timp... asa cred ei. Insa Lord Regulus tot gaseste caii sa scurteze timpul, iar acum mai este 1 ora si 15 minute. Tot e riscant. Au ajuns insa pe Tatooine si aterizeaza repede. Se grabesc sa mute lucrurile si sa isi ia ramas bun de la fidelul Milenium Eagle. Acum incearca sa rezolve urmatoarea problema: incaputul in X-Fighter. Un X-Wing Fighter (numele intreg) e proiectat pentru o peroana, facut pentru Rezistenta. Teoretic nu ar incapea si Finn si Anakin, practic insa... au luat piese de la Milenium si le-au pus pe X-F. (prescurtare), astfel facand-o mai mare. Acum...incap amandoi, inclusiv R2-D2. Insa droidul e atras de o creatura interesanta si iese un pic din nava. Anakin si Finn, crezand ca sunt gata cu tot, se grabesc sa fuga de pe planeta. Anakin plange din nou... e planeta lui natala. Asa ca a luat un borcan cu nisip de Tatooine. Sa aiba amintire. Si cand sunt aproape sa iasa din orbita planetei si sa intre pe viteza luminii, Ani ii da comanda lui R2' sa intre pe viteza luminii....insa R2' nu e acolo... Finn isi aduce aminte. L-au uitag pe Tatooine. R2 i-a anuntat prin limbajul sau codat ca pleaca, insa, de graba, nimeni nu l-a bagat seama...poate nici nu s-au obosit sa "traduca" ce a spus droidul. Finn spune sa il lase acolo, insa Anakin nu poate... nu il lasa. Se intorc inapoi, chiar daca mai au 17 minute. Au aterizat din nou pe Tatooine, Finn ramanand la nava. De pe planeta se vede mai mare ca soarele, laserul rosu. Lui Anakin ii dureaza ceva pana sa il gaseasca, iar dupa sa se intoarca la nava. Ani alearga, insa R2 (ca de obicei) se misca mai incet asa ca a trebuit sa il astepte. 1 minut. Anakin si droidul sunt la 30 de metri de nava...30 de secunde. Finn decoleaza fara Anakin si R2. Nu a mai putut ramane. Ere prea riscant, iar Anakin a riscat ca a venit cu el...nu trebuia sa vina. Intre timp, Anakin nu sta pe loc... Finn trece pe viteza luminii foarte devreme si iese din orbita in 5 secunde. Dupa cateva secunde, in urma X-Fighter-ului, Planeta Tatooine isi vede sfarsitul. Explodeaza puternic, lasand doar roci imense in urma. 100.000 de creaturi, inclusiv oameni au murit. Planeta a explodat cu Anakin, R2 si Milenium Eagle pe ea... asa a vazut Finn. Regreta un pic. Anakin a murit? A doua oara? Din cate a vazut el...da. A murit. Insa cand se uita in urma, la planeta distrusa, vede o lumina palpaind, ca o stea mare. Insa nu ii da importanta. Se intoarce pe Naboo, la baza rebela.
Darth Regulus e fericit. A distrus rebeliunea pentru totdeauna. Acum nu mai are cine sa il opreasca. Ordinul Intai conduce galaxia. Asa si este, insa, fara sa stie el, rebelii exista, doar ca stau ascunsi si concep planuri de deratizare a Ordinului Intai. Faza ca Ordinul Intai sta relaxat si ca este vulnerabil acum crezand ca a distrus rebelii, e, culmea, in avantajul rebelilor. Care au cale libera de atac.
Finn s-a intors la baza. Lui Rey nu ii vine sa creada. Ii sare in brate. Se saruta, iar Rey ii da vestea cea mare lui Finn.
- Trebuie sa iti spun ceva... stii... sunt insarcinata! Vom avea un copil!
- Waw! Ce tare! Ma bucur! Ma bucur pentru noi. Asta e un moment important in viata noastra...si unul fericit. Un motiv de fericire in viata noastra!
- Daa... dar...unde e Anakin? Yoda intervine:
- Rey...lasa. Anakin s-a dus. Nu a apucat sa vina pe nava. Rey plange... e destul de sensibila. Yoda e si el tulburat. Mai rar pentru el... Rebeliunea e in doliu mare. Anakin. Omul cu doua vieti...omul care... a murit de doua ori. Insa rebelii trebuie sa se puna pe miscare. In momentele astea Ordinul Intai e vulnerabil. Si-a concentrat toata forta pe atacul asupra Planetei Tatooine. Nu mai au scuturi. Asa ca e un moment perfect sa contraatace. Asa ca vor duce toate navele, cele mai bune in fata, cei mai buni piloti si toti jedii sa faca Batalia Finala, in care, ori Rebeliunea, ori Ordinul Intai va pieri. Asta ramane de vazut. Razboiul Civil a inceput.
Cand toti se pregateau de plecare, o nava mare se vede pe cer ca se indreapta spre ei. Se va prabusi. Cand se mai apropie, lumea observa ca e vorba de Milenium Eagle.
- Nu se poate... nu pot sa cred... oare... Anakin a ...supravietuit? se mira Finn.
Nava aterizeaza (mai degraba se prabuseste...) in zona bezei. E foarte stricata. Mai ales ca s-au luat piese de la Milenium pentru X-Fighter. Din ea iese un om inalt, cu roba maro si gluga. Nu i se vede fata, pana isi da jos gluga da jos... e Anakin! Rey si Finn ii sar in brate. Toti sunt fericiti. Yoda vine si el (mai incet...ca in curand implineste 900 de ani)
- De tine tine niciodata nu m-am indoit! Curajos ai fost, intradevar. Insa acum, sa mergem la Razboi Civi trebuie. Iar tu, deoarece esti cel mai outernic jedi in viata, cu noi vei veni.
Din nava iese is R2, murdar, zgariat. Acum ca s-au intors rebelii aunt mai motivati si se duc cu totii la lupta, inafara de Yoda, care nu prea mai poate lupta, asa ca ui va proteja prin forta si meditatie. S-ar putea sa fie Ultimul Razboi Civil din galaxie... Darth Regulus simte forta. Simte ca pericolul se abate asupra lui. Ordinul Intai e amenintat. Partea inrunecata e in pericol. Asa ca nu sta pe ganduri. Incepe sa dea ordine. Scuturile vor fi activate intr-o ora. Mult, dar mai bine decar nimic. Pe urma pregateste clonele si TIE Fighter-urile. Incep si ei sa se pregateasca de marele razboi. In 20 de minute rebelii ajung langa Death Star. Finn le arata locul unde e punctul sensibil si toate navele ochesc acel loc, insa... nimic. Trebuie sa loveasca altundeva. Scuturile nu sunt active inca, deci au sanse. Dar trebuie sa se grabeasca. Ca sa mai aiba sanse, mai au 35 de minute. Asa ca Rey (care e singura, intr-un X-Fighter) se duce la intrarea in Death Star. Acolo toate clonele trag pe ea, insa isi porneste sabia laser si distruge clonele din sectorul respectiv. Intre timp, vine si Anakin si o ia din urma pe Rey. Vor lupta impreuna. Isi pornesc amadoi sabiile laser (Anakin inca are sabie rosie). Cei doi hotarasc un lucru: Rey va cauta un punct sensibil si va pune bombe, care le va activa cand pleaca de acolo, iar Anakin va merge la Darth Regulus si va "negocia" cu el, ajungand la o "intelegere". Avantajul lui Anakin este... sabia laser rosie, apartinand lui Darth Vader => partea intunecata. Planul e bun, insa nu se stie daca va avea succes... Asa ca Anakin se duce spre Lord Regulus, iar Rey cauta ceva loc care ar putea produce daune pe toata suprafata Death Star-ului. Scuturile au fost activate, iar Rey face legatura cu Finn si il anunta de plan. Asa ca toti cei care au ramas la X-Fightere ii atrag pe trooperii de pe TIE Fightere mai departe de Death Star. Astfel incat toti trooperi sa fie concentrati pe batalia de afara, caci inauntru sunt doar doi... doi jedi puternici.
Pana la urma Rey gaseste un loc care s-ar putea sa propulseze intreaga "planeta". Acolo pune cam 15-16 explozibili puternici. Iar Anakin se intalneste cu Darth Regulus. Care are fata rosie, picata (ca o masca... fata asemanatoare cu a lui Darth Maul). Anakin isi porneste sabia laser, la fel si Regulus, insa Anakin ii spune sa se calmeze. Pentru ca nu ii vrea raul. Ii arata sabia laser rosie si zice..:
- Eu... sunt... Darth Vader.
- Uu... incantat! Eu sunt succesorul tau, Darth Regulus. Ai venit sa ne unim fortele si sa conducem lumea?
- Sa zicem...mda.
- Bun. Haide, ia loc. Amamdoi isi pun sabiile laser la loc, inchise. Anakin sta pe un scaun in fata lui Regulus. Lordul Sith ii spune ceva de partea intunecata si alte chestii, insa Anakin nu e prea atent. Mai degraba se gandeste cum sa il omoare. Si dupa vede ca e vulnerabil... ar putea sa isi scoata sabia laser dintr-o data si sa il omoare. Insa asteapta semnalul lui Rey, ca totul sa fie in ordine. Asa ca mai joaca un pic rolul de "Lord Sith". Dupa scurt timp primeste semnalul sonor de la Rey. Insa si Lord Regulus il aude. Iar cand Anakin isi scoate sabia laser, vine Regulus si o face mai repede... baga sabia laser pornita in Anakin.
- Crezi ca sunt atat de naiv? Crezi ca Lord Sidious nu mi-a zis nimic de tine? Ei sa sti ca da... stiu multe... si nu poti sa ma invingi asa usor!
Anakin, inainte sa moara, spune:
- Ei, uite ca pot si isi porneste si el sabia laser si o baga in Regulus. Amandoi mor. Se transforma in forta. Pentru prima data Anakin va face cunostiinta cu Leia si Han Solo si il va revedea pe Luke. Rey ii mai trimite multe semnale sa vina odata. Iar Rey primeste mesaj de la Finn ca nu mai pot tine mult. Asa ca Rey fuge pana la sala lui Darth Regulus si ij vede pe amandoi morti. Le ia sabiile si pleaca plangand. Fug cu totii inapoi, Rey apasand butonul care detoneaza bomba.... BOOM! Toata baza Ordinului Intai e distrusa. Rebelii au triumfat, insa cu greu si cu multe si valoroase pierderi... inclusiv Anakin. Yoda a fost primul care a stiu ca Anakin va muri. S-a lasat. Regulus nu s-a miscat asa repede, iar Anakin putea sa il blocheze. Insa forta i-a dat o misiune. Sa traiasca din nou pe pamant cu o limita. Primele semnale sonore nu au fost de la Rey, ci de la forta. Intre timp, rebelii se intorc pe Naboo. Dupa moartea lui Anakin, corpul sau nu a ramas. Inainte de explozie, pur si simplu, a disparut.
Acum rebelii sunt din nou in doliu. Anakin a murit. "A treia oara". Ce mai trebuie insa sa faca rebeliunea este sa...

Star Wars: The ForceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum