Dupa ce Darth Vader se intoarce spre lumina si il omoara pe Darth Sidious (Palpatine), puterile nu il mai tin... se prabuseste la pamant fiind acompaniat de Luke, fiul sau, care e foarte slabit de magia lordului Sidious. Anakin Skywalker, a fost parasit de intuneric... sau el a parasit intunericul... Darth Vader nu mai exista... exista doar Anakin Skywalker, fost cavaler Sith.
- Luke. Ajuta-ma sa imi dau masca asta jos. spune Anakin.
- Dar vei muri! se ingrijoreaza Luke care chiar tine la tatal sau, desi a facut atata rau Republicii.
- Cred ca nimic nu mai poate opri asta acum! Vreau...Vreau sa te vad cu ochii mei!
Luke isi aminteste ce a zis Yoda: "Ca sa fii Jedi sa il infrunti pe Darth Vader trebuie." Asa ca, cu un pic de regret, cu lacrimi in ochi, Luke ii scoate incet masca fara de care Anakin nu poate respira. Stau amandoi un minut uitandu-se unul la altul. Anakin avea fata imbatranita, de culoare alba, spre visinie si e chel. Are o crapatura usoara pe cap, de la lupta dintre el si Obi-Wan Kenobi. Dupa un timp, Anakin spune:
- Bun... spune-i sorei tale ca ai avut dreptate... spune-i... ca... ai a-avut... dreptate in legatura cu mine.
Luke e in lacrimi... Anakin se referea la faptul ca in el inca mai exista lumina, inca e ceva bun. Desi, prima care a spus asta a fost Padme, sotia lui Anakin, pe patul de moarte, totodata patul de nastere a celor 2 gemeni. E gata. Darth Vader a disparut de cateva minute, Anakin insa, doar acum... s-a transformat in forță.
Luke il duce de pe Imperial Star Destroyer. Se aduna multa lume in fata focului de la incinerearea lui Darth Vader... In stanga lui Luke apar 3 spirite: Yoda, Obi-Wan si Anakin. Totii 3 ii zambesc lui Luke...
Dupa multi, multi ani, un tanar pe nume Ben Solo se intoarce la locul incinerarii lui Darth Vader si ii fura masca...
CITEȘTI
Star Wars: The Force
أدب الهواةRăzboiul Stelelor: Forța După moartea lui Anakin Skywalker, așa zis Darth Vader, Luke își dă seama cât de tare există forța. După multe discuții, cu acordul lui Leia, Luke își ia un X-Fighter și se exileaza în Sistemul Dagobah, fostul sistem de exil...