Luke, Leia, Han Solo si Chewbaka se intorc pe Milenium Falcon dupa incinerare. Luke nu scoate nici un sunet. C-3PO si R2-D2 incearca sa il linisteasca deoarece este foarte tulburat... are mii de ganduri si intrebari la care nu mai are cine sa-i raspunda. Nava Mileniumului trece la viteza luminii. In 15 minute ajung pe Tatooine.
Prin mintea tulburata a lui Luke trece un gand interesant, dar periculos pentru Republica. Sa fie "noul Darth Vader" si sa treaca de partea intunecata. Se razgandi totusi cand se uita la Leia, la Han Solo si la Chewie.
Alta idee ar fii fost sa se sinucida. Sa se transforme in forta. Sa fie alaturi de Yoda, Obi-Wan si tatal sau, Anakin. Totusi, e ultimul Jedi, deci... exclus.
Cum nici una dintre idei nu e buna, Luke isi i-a gandul. Se gandeste sa faca ceva productiv. Va avea un padawan...Luke e singurul jedi ramas... dupa ce va muri, jedii vor disparea pe veci... ceea ce s-a intamplat si cu lorzii sith. Asa ca nu e o idee rea sa aiba un elev pe care sa il invete ordinul jedi. Ca sa il ajute, Han Solo si Leia s-au decis. Se vor casatori. Cu ce il ajuta asta pe Luke? Ei bine, Leia e insarcinata! Va avea un copil lunile viitoare. Han si Leia au fost de acord ca acesta, cand va implini varsta potrivita, sa fie padawan-ul lui Luke.
Lunile au trecut repede, iar copilul s-a nascut. E baiat. Ben Solo e numele lui. La varsta de 7 ani, Ben si-a inceput antrenamentul pentru jedi. Anii au trecut, pana cand Ben a implinit 17 ani. Luke si Ben aveau o misiune importanta. Sa il prinda pe renumitul vanator de recompense Boba Fett. Care, din cate se pare, traieste. Se duc pe Naboo, planeta lui Padme. Boba Fett este greu de invins... Cei doi sunt dusi de Han Solo si Chewie pe Naboo. Luke si Ben isi pornesc sabiile laser... e acolo... l-au gasit. Boba Fett chiar traieste. Luke are sabie laser verde, iar Ben albastra.
Dupa ceva ani de la moartea lui Boba Fett, Luke il numeste oficial pe Ben, Cavaler Jedi. Acum exista 2 jedi in galaxie. Han Solo si Leia sunt foarte mandrii de fiul lor.
Ben insa se pripeste si se imprieteneste cu Sylo Ren, cavaler Ren, membru al Ordinului Intai si al partii intunecate. Acesta il hipnotizeaza pe Ben... il influenteaza sa i se alature. Ben il accepta pe Sylo Ren ca nou maestru. Ben avea 22 de ani. In acel moment Ben nu mai exista. Si-a dat un alt nume: Kylo Ren. Prima lui misiune a fost sa fure masca fostului cavaler sith Darth Vader, totodata si bunicul lui Kylo Ren. Aceasta misiune a avut succes...
CITEȘTI
Star Wars: The Force
أدب الهواةRăzboiul Stelelor: Forța După moartea lui Anakin Skywalker, așa zis Darth Vader, Luke își dă seama cât de tare există forța. După multe discuții, cu acordul lui Leia, Luke își ia un X-Fighter și se exileaza în Sistemul Dagobah, fostul sistem de exil...