Selam canlar. İşte yeni bir kitap. Yorumlar benim için önemli. İyi kötü her yorumunuza razıyım. Ama hakarete değil. Multide uzay'ın giydikleri var. Vote ve yorumu unutmayın. Keyifli okumalar 😄😄
Bölüm şarkısı :
<><><><><><><><><><><><><><>
Son kez yumruk attığım kum torbası patlayarak içindeki kumu dışarı kusarken umursamayarak alnımdan akan ter damlalarını elimin tersiyle sildim.
Duvara yaslanarak yere oturdum ve sehpanın üstünde kanlı bandajların arasındaki uçak biletini bulup elime aldım.
4 yıl önce hayatımı değiştiren bir uçak bileti yine hayatımı değiştiriyordu.Kendi kendime "siktir et." Derken içten içe sinirli ve kendime kızgındım. Buraya yani Amerika'ya gelirken kendime söz vermiştim "artık duygu yok. Sana acımayana sende acımayacaksın." Diye ama şimdi gözlerimden akacak olan her damlaya ana avrat sövüyordum.
Yanaklarıma vurarak sesli bir şekilde "kendine gel uzay. Kendine gel kızım." Dedim ve ayağa kalkıp elimdeki bandajları çıkartıp diğerlerinin yanına koydum. Tam kapıdan çıkacağım sırada geri dönüp uçak biletini aldım ve odama geçip uyumadan önce ki işlerimi halledip yatağıma yatıp uykuya daldım.
<><><><><><><><><><><><>
Alarmın sinir bozucu sesiyle uyanıp kahvaltı ettim ve son kez unuttuğum bir şey var mı diye evi kontrol edip üzerimi değiştirmek için dün gece valizden ayırmayı unuttuğum kıyafetleri aramaya başladım.
Bej rengi bol kazağımı ve dizi yırtık siyah kotumu bulup giydikten sonra nikelarımı ayağıma geçirip saçlarımı tepeden topladım ve yuvarlak çerçeveli güneş gözlüklerimi takıp sırt çantamı aldım.
Valizlerimi kapının önüne sürükledikten sonra kapıyı açıp son kez evime bakıp sessizce "hoşçakal evim." Diyerek kapıyı çektim ve taksiye binerek havaalanına doğru yol aldım.
<><><><><><><><><><><>
Havalanında gerekli kontrolleri yaptırdıktan sonra uçağa bindim ve uçağın kalkmasını beklemeye başladım. Yaklaşık on beş dakika sonra yan tarafıma biri kız biri erkek olmak üzere iki kişi oturdu.
Mutemelen sevgiliydiler çünkü ele ele tutuşmuştular. Birbirlerini öptüklerinde ise ağzıma gelen acı tatla yüzümü buruşturup ingilizce "çekilir misiniz ??" Dedim. Anlamaz bir şekilde suratıma baktıklarında ise biraz bağırarak "çekilir misiniz ??" Dedim. Acele bir şekilde çekildiklerin de tuvalete koştum.İğrenç bir his olsada kusmuştum. Hani kusarken bazen kusmuk burnunuzdan gelir. Sonra burnunuz da ve ağzınız da iğrenç acı bir tat kalır. Şu an onu yaşıyorum.
Ağzımı peçeteyle silip oturduğum koltuğa döndüm. Yerime oturduğum da yanımda ki kız sevgilisinin elini tutarken "iyi misin ??" Diye sordu. "iyiyim. Sağol." Dedim ve telefonumu uçak moduna alıp uyumaya çalıştım.
<><><><><><><><><><><><>
Uykumu bozan yine yanımdaki kızın beni dürtmesiydi. Gözlerimi aralayıp kıza "ne var ?!" dercesine baktım. Kız sevecen bir şekilde gülüp "uyandırdığım için özür dilerim ama birazdan iniş yapacağız." dedi. Soğuk bir şekilde "sağol." Deyip uykumun açılmasını bekledim. Ama yine gelen kusma isteğiyle bu sefer çifti beklemeden koltuğun üstüne çıkıp atladım ve tuvalete koştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DONUK (ASKIYA ALINDI)
Teen FictionO herkesin bir maskesi olduğuna inanan bir kız. O erkeklere güvenmeyen bir kız. O herkesin maskesini düşürmeye gelmiş bir kız. O kimseye acımayan kız. O kız benim işte. Ben uzay.