Bu bölüm geç geldiği için çok ama çok özür dilerim. Sınavlarım başladı ve performans ödevleri derken pek yazmadım ama bu hafta sonu bir bölüm daha yetiştirmeye çalışıcam.
Multide uzay'ın giydikleri var. Vote ve yorumu unutmayın. İyi okumalar 😊😊Bölüm şarkısı :
-------------------------------------------
-2 hafta sonra-
koşarak merdivenlerden inerken "EGE HADİ LAN !!!" diye bağırdım. ege daha yeni duştan çıkmıştı. belinde ki havluyu tutarken "tamam giyi.... O ÜSTÜNDEKİLER NE LAN ?!?" diye bana bağırdı . üstüme bakarken "ne varmış üstümde ??" dedim sakince. ege yumruklarını sıkarken "ne bok yersen ye bee !!" dedi ve odasına çıkmaya başladı. salak ya. ne varmış ki üstümde . siyah askılı ip detayları olan büstiyerim, yüksek bel siyah dar pantolonum ve nike'larım gayet hoş duruyordu bence .
deri ceketimi giyerken merdivenlerden ege indi . yuvarlak çerçeveli güneş gözlüklerimi takıp büyük deri siyah çantamı da alıp dışarı çıktım ve arabaya yaslanıp ege'yi beklemeye başladım. size bir şey söylicem ben kızım ama ege benden daha çok özenir dış görünüşüne. Ege evden çıkınca göz devirerek arabaya bindim.
Annemi bulmak için yasal ve yasal olmayan her türlü işlemi kullanmıştık. Yeraltı dünyasından da bir kaç isimden yardım almıştık. Sonunda bir abim olduğunu bulmuştuk. Abim olmasını hep çok istemiştim ama gerçek olma ihtimalini hiç düşünmemiştim. Annem kimdi... onu hâlâ bilmiyordum. Abimin adı asrın'mış. İsimle ne alâkası var bilemiyorum ama bence biraz uyumlular. Uzay ve Asrın.
Amcam bizden önce abimle buluşup konuşacaktı. Şimdi bizde buluşacağımız kafeye gidiyoruz. İçimde nedensiz garip bir heyecan var.
Ege el frenini çekip "geldik." dedi. Arabadan indim ve kafenin önünde dikilmeye başladım. Ege yanımdan geçip giderken hâlâ orada dikilmeye devam ediyordum. Vücudum kasılırken terleyen avuç içlerimi pantolonuma sildim. Ege yanında olmadığımı fark edip arkasına döndü. Ege yanıma geldi ve kolunu omuzuma atıp "kasma bu kadar kendini." Dedi.
Boğazımda ki yumruyu yok etmek adına bir kez yutkundum ve "ya abim değilse ??" Dedim. Ege yürümem için dürtüp "eğer ki öyle bir şey varsa DNA testi için hastahanede ekip hazır." Dedi.
Kafenin bahçesine çıkınca amcam ve abimi gördüm. Vücudum daha da kasılırken ege kulağıma "sakin ol şampiyon." Diye fısıldadı. Ege'nin söylediğine gülümsemeyle karşılık verip kolunu omzumdan attım. Amcama sarıldım ve abimle el sıkıştım. Ben amcamın karşısına oturmak isterken ege'nin beni zorla abimin karşısına oturmasıyla içimden ege ye sövmeye başladım.
Ege de oturunca ayağına alttan tekme atarken ölümcül bakışlar atmayı da ihmal etmedim. mal. biraz oturup konuştuktan sonra amcam ege'ye kaş göz hareketi yaparak masadan kalktı . ben bir şey söyleyemeden "biz ege'yle kalkıyoruz. siz konuşun anlaşın." dedi ve ege'yi de alıp gitti .
Amcam ve Ege'nin arkasından bakarken abim "neyse. Ben asrın. 30 yaşındayım. Bir holding'te genel müdür yardımcısıyım. 4 gün sonra nişanım var. Şimdi sen dökül..." dedi. Önüme dönüp "ben uzay. 19 yaşındayım. Bir kaç gün önce amerika'dan döndüm. İşte annemin gerçek annem olmadığını öğrendim falan. Ve sonra seni bulduk." Dedim.
Abim beni süzerken "aynı ona benziyorsun." Dedi. Sorar gözlerle ona bakınca hafifçe gülerek "yani anneme." Dedi. Abimin lafını vurguyla "ANNEMİZ." Diye düzelttim ve konuşmaya devam ettim "bana biraz annemizi anlatsana." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DONUK (ASKIYA ALINDI)
Novela JuvenilO herkesin bir maskesi olduğuna inanan bir kız. O erkeklere güvenmeyen bir kız. O herkesin maskesini düşürmeye gelmiş bir kız. O kimseye acımayan kız. O kız benim işte. Ben uzay.